Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکم تنبلی تخمدان داشتم که برطرف شد حالا یه کیست معمولی دارم.به دنبال این مشکلات یکممم پوست ناحیه تناسلیم تیره شده.میخوام بدونم با رفع کیست و پایان مصرف قرصام به مرور زمان رنگ پوستم خوب میشه؟؟
- تأثیر صدای بلند بر جنین
سلام ببخشید صدای باند تو مراسم برای جنین تو هشت هفتگی ، خطرناک است؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- درموردقرص اورژانسی
سلام وقت بخیر قرص اورژانسی در ماه چندبارمیشه استفاده کرد وایا قرص کلداستاپ با قرص اورژانسی مصرف بشه اثرقرص اورژانسی کم میشه ممنونم بخاطرجوابتون
- لکه بینی
سلام من ١/٥ ماه پيش قرص اورژانسي خوردم و چند روز پريود شدم دوره بعد پريودم بيشتر لكه بيني بود بعداز پاكي نزديكي داشتم كه لكه بيني گرفتم دكتر گفت عفونت دارم در اين لكه بيني خيلي كم ميتونم كرم واژينال استفاده كنم؟ خيلي هم ميترسم كه چيز خطرناكي نباشه
- قدردانی
با عرض سلام و ادب خدمت خانم دکتر فقط خواستم از شما قدر دانی کنم بابت جواب به سوالهایی که میدهید.واقعا ممنون از اینکه وقت میزارید و بدون دریافت هزینه مشاوره سوالات رو پاسخ میدید(که بعضی از دکترهای جامعه ما خوشبختانه یا متاسفانه از همین طریق کسب درآمد میکنند) .انشالا همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید.
- ریسک NTD
سلام .اگر در آزمایش AFP ریسک NTD بالا باشد و سونوگرافی آنومالی خوب باشد.یعنی مشکلی نیست؟ آیا نیاز هست که آزمایش AFP تکرار شود؟
- خونریزی غیرطبیعی
باسلام خدمت خانم دکتر من بعداز کوتارژ اولین پریودم ۱۲ روزه طول کشیده چکار باید کنم
- عوارض ال دی
با سلام.من قبل انتقال دو ماه قرص ال دی داه بهم بخورم گاهی اوقات پا درد دارم چیکار کنم ؟ باعث لخته خونی در پا میشه؟
- اقدام به بارداری
قبل از اینکه اقدام به بارداری کنم چه قرصهایی و برای چند ماه مصرف کنم لازمه ؟ فقط فولیک اسید میخورم . ممنون
- قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر. بنده روز پنجم پریودیم بود رابطه داشتم وقرص اورژانسی استفاده کردم والان نزدیک به یکماهه یا لکه میبینم یا خونریزی دارم ویا ترشح خونی لطفا راهنمایی میکنید..ممنونم از شما
- علت درد مقعد در زمان پریودی حتی غیر زمان پریودی ،،موقع دفع اصلا مشکلی نیست
- سونوگرافی شکم
سلام من سونوگرافی انجام دادم تخمدان راست حاوی یک توده اکوژن همراه با انها نسمنت خفلی به ابعاد ۲۵×۲۰mmمیباشد(بااحتمال کیست درموئید) ایا مشکل جدی وجود داره؟؟
- عفونت در بارداری
سلام.من باردارم و۲۹هفته ام.وقتی ادرارمیکنم بعدش تو واژنم احساس سوزش وخارش میکنم....توآزمایش عفونت ادراری هم نوشته بود که باکتری کمی دارم...سفکسیم خوردم ولی خوب نشدم شما چه دارویی پیشنهادمیدین؟؟لطفا کمکم کنید به خاطردوربودن محل زندگیم از دکتر نمیتونم مراجعه کنم لطفاکمکم کنید
- تعیین جنسیت
سلام اگه آی وی اف انجام بدیم میتونیم جنسیتم تغییر بدیم؟
- ترشح
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر. اگر در بارداری ترشحات زرد داشته باشیم اما خارش و سوزش نداشته باشیم، باید پیگیری کنیم؟
- قرص ضد بارداری
سلام من باید بسته جدید قرص ال دی را شروع میکردم اما سه شب یادم رفت الان باید چی کارکنم ؟
- عادت ماهیانه و علایم
با سلام من یکی دو روز قبل پریودی خارش بیرونی و یکم داخلی واژن میگیرم علت چیست
- کیست بارتولن
سلام خسته نباشید من میتونم کیست بارتولن خودم تخلیه کنم با سرنگ چون تو تزریقات هم انجام میدم
- پولیپ و دوفاستون
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- سونوگرافی
سلام.این باور که الآن میگن در بخاطر پیشرفت علم و سونوگرافی های بروز و پیشرفته... دیگر هیج بارداری دیررس یا بعد 41 هفته طول نمیکشد؟ با تشکر


