Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقت بخیر من ماه قبل رابطه داشتیم هفتم برج هفت ،دو روز از عادت ماهانه گذشته بود رابطه داشتیم کاندوم پاره شد ولی نمیدونم آب منی داخلش ریخته شد یا ن ،بعدش قرص ضد بارداری یک و نیم خوردم بعد از دوقته باز عادت ماهانم اومد و الان دوازدهم برج هشت هست هنوز عادت ماهیانم نیومده و زیر شکم و کمرم خیلی درد دارم احتمال بارداری. هست یا ن ممنون میشم جواب بد ین
- سقط به علت ایست قلبی
سلام من سقط به علت ایست قلبی در هفته هشتم داشتم که جنین تا شش هفته رشد داشت بعد از ده روز سونو واژینال بقایا ۸×۱۵ نشان داد الان قرص ال دی و مترژن میخورم به نظر شما با پریودی دفع میشه
- ناباروری
سلام خانم دکتر ..پسر ۱۱ ساله دارم ..تقریبا ۶ سال پیش سقط در منزل با میزوپروستول داشتم ..در حال حاضر ۵ ماه قصد بارداری دارم ولی باردار نمیشم ..هیچ سونویی ندادم ..اگر دارویی هست مثل متفورمین لطفا تجویز کنید
- دردلگن وران
سلام دکتر۴۲سالمه ودوفرزنددارم و ایمان طبیعی وسال ۸۹عمل کردم که بچه نیارم الان خیلی در لگن وران دارم علتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- لکه بینی
با سلام.من 45 روز پیش توسط شما عمل سزارین شدم.تا امروز لکه بینی دارم.الآن بسیار کم و لکه های خفیف قهوه ای است. برای پایان آن چکار باید کرد؟؟؟ با تشکر
- بارداری
سلام خسته نباشید.من به علت نامنظمی پریودم تقریبا ۱۰روز از موعدم گذشته بتا دادم ۴۰۰بود ۴۸ساعت بعد دوباره بتا دادم شد ۶۸۰دوبرابر نشد آیا روند بارداری من مشکل داره ؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من تازه فهمیدم حامله ام هم کمی عفونت واژینال دارم هم کمی سوزش ادرار پماد دالاواگ سی میتونم مصرف کنم؟
- نازایی
سلام خانم دکتر توروخدا جوابمو بدید،من تو اقدامم و تنبلی تخمدان دارم و بادارو پریود میشم،این ماه دکترموعوض کردم،دکترم اول واسه یه ماه بهم قرص اووژن داد گفت اینو مصرف کن و ماه بعد که پریود شدی بیا پیشم،منم پیش دکتر قبلیم گلو کو فاژ مصرف میکردم،منم واسه اینکه سر وقت پریود بشم سر خود روزی دوتا لتروزول از سه پریودی به مدت ۵ روز و گلو کوفاژ رو تا ۱۵ سیکل مصرف کردم همراه اووژن،،تو ۲۰ سیکل به مدت سه روز لکه خونی کم داشتم ،،به نظرتون این لکه خونی به خاطر قطع گلوکوفاژ بوده؟؟؟الان ۴ روز از سیکلم میگذره اووژن هم تموم شده ولی پریود نشدم،،خانم دکتر اینجوری سر خود این داروها رو خوردم مشکل نداره واسم،یعنی پریود میشم اگه باردار نباشم؟؟؟البته اینم بگم وسط سیکل سینه هام حساس و سنگین شده بودن بعد قطع گلو کوفاژ شل شدن،این لکه ها ممکنه پریودیم باشن؟؟لطفا جوابمو بدید خیلی نگرانم
- رحمبزرگ
۴۸ ساله .سونو دادم ( اندومتر با نمای اکوژن وهتروژن ۱۲ mms حاوی تغییرات کیستیک داخلی دیده شد
- بیرون زدگی چیزی از واژن
سلام خانم دکتر من در هفته 26,بارداری هستم در ناحیه واژن احساس خشکی میکردم با آینه که نگاه انداختم یک چیز مشکی شبیه به جگر گوسفند از واژنم بیرون زده که شسته نمیشه چیکار کنم خیلی استرس دارم
- باردار نشدن پس از دوماه تلاش
سلام خسته نباشی من این ماه لتروزل دکتر برام تجویز کرد از چهار قاعدگی شبی دوتا گفت ۱۲ قاعدگی دوباره بیا سونو انجام دادم گفت همچی عالیع ولی ۲۵ خونریزی داشتم با درد شدید ایا مشکل خاصی دارم
- مایع آمنیوتیک
سلام من درهفته ۲۷بارداری هستم درجواب سونونوشته شده مایع دوربچه ۱۰۰میلی متر شده ومایع آمینیوتیک حاوی ذرات اکوژن است یعنی چه؟
- سلام من نارسایی دهانه رحم دارم که بچه سقط میکنم راه درمانرو به من میگید
- کلومیفن
آیا میشه بعد از پریود قرص کلومیفن ره مسرف کنم
- قرص هورمونی سیپروترون کامپاند
شیرخوار ۲۰ ماهه دارم. قرص سیپروترون کامپاند در دوران شیردهی مجاز است یا خیر .
- درد لگنی
سلام در اندکس چپ کیستیک اکوفری با ابعاد 62×57×55 به علت کیست تخمدان چپ دیده میشود. توده سالید کوچک هیپراکو سال آندومتریال با ابعاد 6×9 دیده میشود میشه بگید خطرناکه معنیش چیه؟
- عمق رحم ivf
سلام خانم دکتر عمق رحم من ۶ سانتی متر اندازه گیری کردن و شدیدا نگرانم که برای انتقال مشکل ایجاد کنه و سقط بشه.اخه دکتر گفت رحمت کوچیکه
- بی میلی جنسی
سلام خسته نباشید در مورد بی میلی جنسی ازتون سوال کرده بودم کپسول لیبیدوفم تجویز کردید چطور استفاده کنم و تا چه مدت میتونم استفاده کنم ۲۷سالمه ده ساله ازدواج کردم یه بچه چهار ساله دارم یه مدت اینطوری شدم قند و ترویید هم دارم دارو استفاده میکنم که از بارداری برام موندن
- حین پریودی مصرف قرص سیبل ممانعتی دارد؟
سلام. خسته نباشید ۱۸ سالمه و کیست pco دارم دکترم اول دوفامد داد ۳ ورق نصفه خورم و قبل تموم شون پریود. میشدم الان سیبل دادن بعد ۳ ماه داروخونه سیبل نداشت ی قرص دیگه دادن و گفتن ایرانیشه من ۱۲ روز پیش پریود شدم و ۵ روز ادامه داشت قرص رو بعد پریودیم گرفتم و ۶ تارو مصرف کردم الان خونریزی دارم الان باید مصرف رو قطع کنم یا ن
- باسلام خسته نباشب لاپاروسکوپی کردم اسپرم شوهرم ضعیفه یه بارای یوای کردم به نظرشماداروهست امپول یاقرص به جزویتامیناچون شوهرم داره استفاده میکنه بیام پیشتون ممنونم


