Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درباره امپول گنارکس
من ۶روز بعداز تزریق امپول نزدیکی کنم ایا امکان بارداری وجود داره
- اقدام برای بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشید من مرداد97بعدازخوردن دوماه لتروزول باردارشدم که درهفته 6متوجه شدیم خارج ازرحم شده درسمت چپ،بایک هفته بستری بدون دارو رفع شد،دوماه بعدعکس رنگی گرفتم لوله سمت راستم مسدودبود لوله چپ که خارج رحم بود باز بود تابهمن ماه لتروزول خوردم باردارنشدم بدون دارو این ماه فولیکولم 8.9 بود روز13پریود ایابادارومیتونم بارداربشم یا باید عمل کنم هزینه عمل برام سنگینه😞توروخدا جواب بدین میخوام بیام پیش شما
- قند بالا در بارداری
با سلام... من ابتدای بارداری آزمایش قند ناشتا 108 داشتم که با پرهیز غذایی به 86 رسید اما متاسفانه بعد اون قندم رو بررسی نکردم و امروز در هفته 22 بارداری متوجه شدم میزان قند ناشتام 106 آیا این میزان قند خطری رو متوجه جنین میکنه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا مصرف قطره گوش سیپرو فلوکساسین و بتامتازون در مرد قبل از آمیزش ، اثر نامطلوب بر نطفه میگذارد؟
- بارداری
سلام هفته۲۶بارداری ام همه ازمایش ادرارنرنال بوددکترم روزی یکی اریتروماسین ۴۰۰برام نوشت جلوگیری ازعفونت دربلند شدن خابیدم دلم دردمیگیر تیرمیکش نرمال میش مال سزارین قبلم باش توواژنم تیرمیکش
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من دو روز پیش سرکلاژ شکمی شدم امروز از بیمارستان مرخص شدم مقداری لکه بینی دارم. به نظر شما طبیعی هست یا باید کاری انجام بدم؟
- کانون اکو در سونوگرافی
سلام حانم دکتر
من سونوگرافی رفتم. زده کانون اکو دارم به ابعاد به ابعاد ۵.۵.۱۱ یعنی چی؟ - بارداری
سلام ۷/۳۰سونو رفتم گفتن ۶وهفته است قلب جنین میزنه ولی امروز ۸/۱۹دوباره سونو رفتم گفتن ۶ هفته ولی قلب به وضوح دیده نمیشه لکه بینی دارم شیاف پروژسترون استفاده میکنم باز برای ۲ هفته دیگه تکرار سونو نوشتن آیا بچم سقط میشه یا نه
- بارداری
حرکات جنین باید در روز چقد باشد طبیعی هست ؟
- ناباروری
- لک قهوای ۹روز بعد از انتقال جنین
سلام
۹ روز پیش انتقال جنین داشتم امروز یه لک قهوای دیدم ۲ روز دیگه موقع پریودیم هست تو رو خدا بگید دلیلش چیه یعنی باردار نیستم
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۳ماهه اقدام به باداری کردم یه شب درمیون هم نزدیکی میکنیم چرا باردار نمیشم یه پسر دارم و دربارداری اولم بعد یک ماه حامله شدم یه سالم از آمپول ضد بارداری استفاده کردم و یک سال وهشت ماه از آخرین تزریقم میگزره پریودم منظم شده ممنون میشم راهنماییم کنید سونو وآزمایش دادم همه چی خوب بود ده ماه پیش ازمایش و سونو دادم که فقط دکتر گفت رحمم کمی نازک شده نمیدونم ۴ میلی همچین چیزایی واین که بخوام دوقلو باردار بشم چه کنم
- عمق رحم
سلام خانم دکتر عمق رحم معمولا چندسانت نرمال؟
- سقط ۹هفته
من تودوران عقدم و۹هفته بچه دارم میخوام سقط کنم بعدش آیاامکان حاملگی دوباره وجودداره؟؟
- بارداری
سلام من ۳ تآمپول سینال آف زدم برای بارداری اما ۱۲ روز از زدن آمپو هاگذشته من دوروزه که قاعده شدم ایا امکان دارد من باردار شوم یا دوباره آمپول بزنم
- سلام شما سقط انجام میدین ؟
من هرجوری ک شده باید سقط کنم چون هم مجردم هم شرایط نگهداری بچه و شرایط ازدواجمون نیست
- بارداری مهم
سلام من هفته ۲۶ بارداری هستم کمی خارش در ناحیه تناسلی دارم و ترشح شیری رنگ .آیا میتوانم از پماد کلتریمازول ۱ درصد روزی دوبار استفاده کنم به صورت لایه نازک .
- واکسن کرونا
باسلام. من همسرم دوز اول واکسن سینوفارم رو زدن میخوام اقدام کنم برای بارداری میتونم اقدام کنم یا صبر کنم یک ماه از دوز دومواکسن بگذره؟
- زنان وزایمان
سلام من یه سوال دارم من سراریان ۴رومم هست اما به دکترم گفتم میشه سزاریان سومم که بینارستانی که قرار برم زایمان کنم قبولم کنه چون سزاریان ۳وم به بعد رو انجام نمیده میخواستم بدونم من این رو گفتم مشکلی پیش نمیاد تواتاق عمل چون به دکتر گفتم سزاریان ۳ومم میشه ایا مشکلی پیش نمیاد چسبندگی شدید هم دارم
- در مورد دسیدوایی ولومن سرویکس
من دیروز سونوگرافی بارداری انجام دادم نوشته تصویر ساک بارداری با۵mm وحدود 5w دیده شده..واکنش دسیدوایی اطراف ساک حاملگی بیش از حد نرمال است..فعلا در ساک بارداریyollk sacوfetal poleمشاهده نمیشود.لومن سرویکس در حال حاضر بسته است.


