سلام،مشکلی نیست.امااگربه طور پیشرونده حجم پریود درحال کم ترشدن باشد.انجام آزمایشات هورمونی توصیه می شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فراموش کردن دوز دارو
من امپول ستر وتاید رو صبح میخاستم بزنم یادم شده الان چیکا کنم
- سلام خسته نباشید من میخاستم لابیای واژنم رو عمل کنم کوچیک کنم بنظرتون قیمت این عمل چنده؟
- کیست هموراژیک
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه سقط جنین داشتم حالا تخمدان چپ کیست هموراژیک داره سایزش ۴۶در ۳۵ میلیمتر هس دکتر برام دارو تجویز نکرد آیا این اندازش میشه بترکه یا باید عمل شه
- کیست تخمدان
من کیست تخمدان ۱۳ میلمتر دارم میترسم پیش کدوم دکتر برم امروز سونگرافی دادم@۲۶سال رشت
- لگدزدن جنین
سلام وخسته نباشید...هفته۲۵ بارداریم چرا گاهی اوقات موقع لگدزدن جنین سمت راست زیرسینم و و پایین شکمم دردمیگیره؟میتونه طبیعی باشه؟
- اقدام
سلام وقتتون بخیر من ۴ ماهه اقدام به بارداری هستم که دوماه اول نااگاهانه در روزهای غیر تخمکگذاری بوده دوماه هم در روزهای باروری و احتمال تخمکگذاری سونو واژینال شدم در مرداد ماه گفتم یه تخمدان مستعد تنبلیه ۲۹ سالمه سیکلهای من ۲۸ تا ۳۴ روز متغیره و طول دورم ۴ روزس که تقریبا دوروز خونریزی متوسط رو به کم دارم دو روز دیگ لکه حالته حالا ازمایش پرولاکتین دادم که نرمال زدن تا ۲۶ ولی مال من ۲۸ تاس و همچنین Amhنرمال ازمایشگاه زده ۹نیم ولی مال من ۱۱ نیم میخواستم ببینم با وجود این اعداد ایا من تنبلی شدید داشتم که اقدامم مثبت نشد
- خونریزی بعدآی وی اف
باسلام واحترام.دیروزروز۱۳ انتقال جنین م بود هم شروع سیکل ماهیانه پریودم.عصرچندین نوبت لکه بینی ونیم ساعت پیش خونریزی ۵سانتی روی لباس زیرم داشتم.۳ جنین انتقال دادم.آیاآی وی اف من ناموفق بوده وهر۳ جنین روازدست دادم؟امروزصبح بی بی زدم یه خط قرمز ویه صورتی شد.تست بتادادم ۲۳۲بود.ازصبح امروزلکه بینی یاخونریزی ندارم.اگربااین آزمایش باردارم دلیل خونریزی دیشب چی بود؟الان بایدچکارکنم؟
- اچ پی وی
سلام خانم دکتر من ۲۲ ساله هستم میتونم واکسن اچ پی وی اما از نوع ایرانیشو بزنم تاثیر داره برای پیشگیری از اچ پی وی؟درآمدم نمیرسه گارداسیل بخرم چون
- ام آر آی لگن
سلام خانم دکتر آیا آدنومیوز رحم با ام آر آی لگن قابل تشخیص هست یا خیر؟
- نحوه مصرف قرص
سلام دكتر براي درمان تنبلي تخمدان قرص سيپروترون كامپاند رو تجويز كردند و گفتن از روز اول قاعدگي تا ٧ روز هر شب مصرف كنم ولي متاسفانه بقيه دستور رو فراموش كردم ممنون ميشم جواب سوالم رو بديد
- دفع بقایا سقط
سلام بعد سقط سونو انجام دادم بقایا ۲۹-۲۶ میلی با حجم۳ سی سی داشتم که قرص میتل ارگونوین تجویز شد سه عدد خوردم خونریزی قطع شده باید ادامه بدم ؟ از چه زمانی دفع شروع میشه؟
- جواب سنوگرافی..؟
Uterus is 80×50 mm in size,with normal myometrial echogenicity. No space occupying lesion is seen. Endometrial thickness is 6 mm. RT _ ovary size 38×17 mm LT_ vary size 38×21 mm with multiple small size follicle subcapsulary and stromal echogenicity . No free fluid is seen in posterior cul_de_sac CON: PCO morphology
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید خدمت شما 🌹 ببخشید لطفا جواب منو بدین تو رو خدا جوابمو بدین ببخشید من 19 سالمه یه مدتیه که وسواس گرفتم و زیاد خودمو جلو اینه معاینه میکنم من با انگشت وسط و اشاره قسمت بالای لبه ها رو میگیرم و یکم باز میکنم بصورتی که بهاندازه بند انگشت تیکه گوشت سفید، خاکستری میبینم و بعد که یکم زور میزنم داخل واژن وسط همون تیکه گوشت بصورت لوزی باز میشه و اطرافش همون گوشته البته من اصلا چیزی یا شءی داخل، وارد، یا فرو نبردم و رابطه نداشتم فقط چون بصورت لوزی باز شده میترسم مشکلی باشه لطفا کمکم کنید توروخدا جوابمو بدین خدایی نکرده آسیب که ندیده آخه لوزی بود 🙏 من نمیدونستم باید کدوم زمینه سوال رو انتخاب کنم لطفا جوابمو بدین
- چکاپ اچ پی وی
سلام برای اچ پی وی اگر دهانه رحم نشانه ظاهری نداشته باشه و پاپ اسمیر هم منفی باشه بازم نیاز به کلپوسکوپی هست؟
- فرص مسکن
سلام من ماه اخربارداریمه دندونم ب شدت درد میکنه خیلی حالم بده یدونه از این قرصای مسکن قوی خوردم ایا ضرر داره؟
- اومیکرون
با سلام من همزمان با کورنا پریود شدم الان روز ۸ ودره هستش لک خیلی کم میشم که چنین سابقه ای اصلا نداشتم چیکار کنم؟
- کیست اکوفری 52م م
سلام خسته نباشید 47سالمه یه فرزند دارم کیست اگوفری 52/5مم م درتخمدان چپ دارم حدود یه ساله بعضی ماها خونریزی ولکه بینی داشتم چهارماه پیش این کیستم۳۱م م بود متخصص زنان گفتن چیزی نیست برا خونریزی پروژسترون تجویز کردند تا بعداز چها دوره که از 15تا25پریود مصرف میکردم lUDمیرنا بذارن متاسفانه دوره آخر پریود نشدم تا دارو روبخورم الان هم کیست ۵۲م م دارم راه درمان کیستم چیه ؟ ممنونم
- عقب افتادن پریود
الان ۳۶ روز از پریودم گذشته زیردلمم درد میکنه و حالت تهوع هم دارم ولی اصلا نمیدونم چی ب چیه ن پریود میشم ن بی بی چک ج مثبته
- انسداد لوله رحمی
سلام خسته نباشید.سوالم در مورد عکس رنگی رحم هستش.من لاپارسکوپی کنم یا ivf در رادیوگرافی ساده در استخوانها ونسج نرم ناحیه true pelvis ضایعه ای دیده نمیشود. پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل ب چپ قرار گرفته.اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است.ضایعه فراگیر در کاویته رحم و کانال سرویکال دیده نمیشود. لوله های فالوپ در دو طرف با تاخیر و بصورت faint حاجب شده و spillage خوبی ندارند. احتمال انسداد دوطرفه لوله های فالوپ مطرح میگردد.
- لکه بینی
سلام خانم دکتر.دو سالی میشه که مدام عفونت دارم و پریود هام با لکه بینی 10-12و گاهی 14روز طول میکشن.زخم دهانه رحم دارم و برای لکه بینی تا الان کولپوسکوپی ،عکس رنگی رحم و سونوی واژینال انجام دادم .مشکلی نبود خدا رو شکر فقط لوله سمت راستم توی عکس کمی التهاب داشت .برای بررسی علت لکه بینیم برام هیستروسکوپی و لاپاروسکوپی تشخیصی نوشتن .بعضی از دکتر ها هم گفتن زحمت رو فریز کن .بچه ندارم و الان نمیدونم اصلا مشکلم چیه و کار درست چیه که باید انجام بدم.مستأصل شدم لطفا شما راهنماییم کنید.ممنون


