Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش مقعد
سلام وقت بخیر من رابطه محافظت شده داشتم از کاندوم و لوبریکانت استفاده کردم. احساس سوزش و قرمزی و دردو دونه های برامده لبه دار دارم. احتمال داره به کاندوم یا ژل حساسیت داشته باشم؟ یا بخاطر مدفوع خودم دچار قارچ شده باشم؟ چه دارو و پمادی استفاده کنم؟ ممنون میشم جواب بدید🌸
- واریکسول وخونرسانی ضعیف؟
سلام من شوهرم واریکسول گرید ۱ داشت الان باردار شدم و هفته ۳۶ هستم الان فهمیدم خونرسانی جنین ضعیفه ربطی به واریکسول شوهرم داره یانه علت خونرسانی ضعیف جنین چیه؟
- نامنظمی پریود
سلام
من یک دختر دارمکه 21 سالش حدوداً 9 ماه پیش بود که 2 ماه پریود نشدو به متخصص مراجعه کردیم ایشون آزمایشهای هرمونی و ...و سونوگرافی نوشتند موردکه در جواب موردخاصی دیده نشد .بعد ازاون 4 ماه پیش باز هم 2ماه پریود نشدند وقتی به متخصص مراجعه کردیم ایشون قرص لویتود ال دی تجویز کردن الان حدوا یک ماه که دخترم این قرص میخوره و گاهی دچار حالت تهوع میشه .ایا بخاطر این قرص این حالت بهش دست میده و لازم هست که قرصش تعویض بشه ؟ - نحوه مصرف قرص سیبل
سلام من بخاطر اینکه در پریودی زیاد خونریزی میکردم و زیاد درد داشتم رفتم دکتر بهم قرص سبیل داد. گفت ک قرص سفید هارو نخور بنداز دور. حالا من موندم بخوردم یا ن. از کدوم طرف شروع کنم؟
- بارداری
در هفته پنجم بارداری هستم لکه بینی داشتم رفتم سونوگرافی گفته صدای قلب بچه شنیده نشده کمی از بیرون رحم سوزش دارم،چکار کنم
- ابله
سلام اگرخانم بارداری بافردیکه ابله مرغان دارم برخوردکندچه کاربایدبکن مبتلانسه
- لکه بینی موقع تخمکگذاری
سلام وقت بخیر، مجرد و ۲۰ ساله هستم ، دوتا سیکل لکه بینی قبل از قاعدگی داشتم و در سیکل سوم لکه بینی دارم (حدودا ۲روز هست) و البته روز تخمکگذاریم هست،سونوگرافی و آزمایش هورمونی هم ۶ماه پیش انجام دادم و همه چیز نرمال بود برای رفع این موضوع باید چکار کرد؟
- سینه
سلام من سینه هام کوچیکه و ۱۶ سالمه باید چیکار کنم رشد نداره
- سمت چپ چپ رحم یه کیست مولتی لوکوله به اندازه ۱۷۰mmدارم آیا باید حتما جراحی کنم یاکه خ لطفاقبلش بفرمائید از چه روشی بهتر درمان این بیماری چیست؟ سپاس
- پریود بعد قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید. من سیکلم عموما سی روزس که۲۲خرداد رابطه باکاندوم داشتم دوساعت بعدش قرص اورژانسی تنسی دوتا باهم مصرف کردم ۱۱روز بعد دپم تیر خونریزی سبک با لخته داشتم بمدت ۴روز. درکل پنجم شیشم تیر وقتم بود. بعد اون خونریزی ازمایش دادم.بتام شد۱.۲> بیبیچک زدم منفی شد ولی زیردلم سمت چپ یدفه سمتراست یدفه سفته تکرر ادرارم کفتین کشت ادرار بدم میتونم بپرسم کشت ادرار براچیه؟ برابارداریه؟ بعد یسپال دیگه معذرت میگن لقاح خیلی دیر یعنی چندروز الان من از رابطم 27روگذشت لقاح میتونه بوجودبیاد؟
- بقایای سقط
با سلام و خسته نباشید حدودا 2ماه پیش به علت عدم تشکیل قلب جنین در 7هفته و بارداری پوچ مجبور به سقط با قرص شدم ولی بعد از12 روز که رفتم سونوگرافی هنوز بقایای زیر یک سانت داشتم.خونریزیم بعد از15روز کامل قطع شد و ولی حالات حاملگی انگار هنوز وجود داره و چیزی هم دفع نکردم و2 دوره پریودم تقریبا شدید بوده.ایا برای رفع بقایا در این اندازه احتیاج به کورتاژ هست؟ یا با دارو میشه دفع بشه.ممنون
- نارسایی رحم
ایا سونوگرافی یا ازمایش خاصی برای اثبات نارسایی رحم وجود دارد و خانوم دکتر شما نارسایی رحم تشخیص میدید و من ی زایمان زودرس داشتم و دلیلش باز شدن دهانه رحم و کوناه شدن سرویکس بود
- مصرف قرص استرادیول
سلام من روز ١٦انتقال جنين هستم جواب ازمايش مثبت شده دكتر واسم دارو نوشته ولي متاسفانه فراموش كرد قرص استراديول واسم بنويسه الان دو روزه نخوردم تو شهر خودمون اصلا پيدا نميشه مركز هم خيلي دوره
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر تنبلی تخمدان دارم دکتر برام قرص سیبل تجویز کرده ولی من اشتباها از هفت قرص سفید رنگ شروع کردم الان موندم چطوری ادامه بدم این بسته رو بخورم یا منتظر بشم ماه دیگه دوباره پریود بشم شروع کنم
- واکسن آنفولانزا
سلام باردار هستم .واکسن آنفولانزا هلندی نتونستم پیدا کنم .واکسن فرانسوی ۳ظرفیتی بزنم اشکالی ندارد؟
- سلام من برای بارداری از قرص کلوفین میخورم دو دوره خوردم ۲ماه باردار نشدم برای باره ۳وم میخورم بعد چند روز بعدش سونو گرافی داخلی انجام بدم خوبه برای اندازه تخمک چند هست
- درد مقعد زمان پریود
سلام من چند ماه هستش که هنگام پریود درد دارم اصلا نمیتونم رو باسنم بشینم چند ماه پیش هم همچین دردی داشتم ولی پریود نبود رفتم دکتر گفتن کیست خونی داری که خود به خود به وجود میاد واز بین میره آیا علتش این میتونه باشه
- نازایی
سلام من 5سال ازدواج کردم دوسال اقدام به بارداری کردم تو ازمایشات فهمیدم که اسپرم شوهرم صفر واینکه بی تحرک باید چیکار کنم پیش کدوم دکتر بریم
- ابریزش،در بارداری
سلام خانوم دکتر احتمال داره اول ابریزش داشته باشی و ۲ سانت باز شی بعد قطع بشه ابریزش؟
- خونریزی غیر طییعی
سلام خانمی پنجاه ساله هستم به دلیل خونریزی های پیدرمی وطولاتی مدت فروردین ۱۴۰۱ پزشک متخصص آنپول تزریق کرد برای یائسه شدن البته خونریزی بند آمدولی خرداد ۱۴۰۲ باز خونریزی شروع شد ونجددا آمپول تزریق کردم وخونریزی بند آمد الان که دیماه هست باز خونریزیم شروع شده چه توصییه ایی دارید لطفا راهنمایی بفرمایید درضمت رماتیسم مفصلی ۱۷ ساله که دارم


