Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشحات بارداری
سلام من دو ماهه باردارم. از اول بارداری ترشحات آبکی بی رنگ همراه با ترشحات غلیظ زرد رنگ بدون بو و بدون خارش دارم. .البته روی دستمال کاغذی زرد رنگ نشون میده .طبیعیه یا عفونته؟
- عمل پانکچر
سلام.من 34 سال دارم وشوهرم 39و دوتا دختر دارم که دختر کوچکیم 9سال داره وسال قبل یک سقط جنین داشتم وبرای پسردارشدن رفتم ای وی اف که یک بارعمل پانکچر انجام دادم برای ای وی اف وگفتند که تعداد تخمکها 3تا هست وضعیف برای PGDجواب نمیده آیا دوباره میتوانم ای وی اف کنم ممنون میشوم راهنماییم کنین
- کوچک بودن lnt.os درسونوگرافی به چه معنی هست؟ توروخدا جواب بدید ضروریه تشکر
سلام درسونوگرافی من نوشته شده که تصویر یک ناحیه mass like کوچک بودن lnt.os مشخص وبایک ناحیه شبیه Ext.Os درسمت راست مجاور سرویکس رویت شد که ممکن است یک partialcervix باشد .خواستم بپرسم این کوچک بودن lnt.os به چه معنی هست؟ آیا این کوچک بودن یعنی عضوی از رحم من رشد نکرده .؟ممنون میشم بگید که lnt.os به چه معنی هست؟
- پریود نشدن با وجود زدن آمپول پروژسترون
سلام میخاستم بدونم پریود نمیشیم امپول بزنیم یبار بدنمون عادت نمیکنه بهش
- احتمال بارداری
- درموردتشخیص جنین نوسیکنال
سلام وقت بخیرمن برای تعین جنسیت وسلامت جنین های فریزشده سوال داشتم من یه شانس دوقلویی داشتم که باانتقال منفی شدوسه تاجنین نوسیکنال که میگن خوب نیست خواستم بدونم منظورازنوسیکنال چیه دقیق چراازقبل به مانگفتن واقعاهزینه های زیادی پرداخت کردیم
- تخمک گذاری و عفونت
سلام من هفته ۲۴دایم ترشحات دارمبوی بد دکترمترانیدازول اموکسی سیلین میدبهم تامیخورم خوب قطع میکنم شروع میش اشکال ندارخودم دوباره شروع کنم انتی بیوتیک مرتب بخورم
- وازن
سلام خسته نباشید من امروز موقعه ادرار احساسی داشتم مثل سوزش ولی سوزش نبود میخوام ببینم چجوری از بین میره
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام دکتر جان ۴۸ ساعت بعد از رابطه قرص با همسرم اورژانسی با دوز ۱.۵ خوردم تقریبا ۴ تا ۵ روز بعد یعنی به فاصله یک هفته از پریود قبلی خونریزی داشتم بمدت ۷ روز همراه با لکه های قهوه ای و گاهی خون قرمز اما الان حدود ۴۵ روز گذشته و من پریود نشدم و خیلی نگرانم
- سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید خانم دکتر سوالی داشتم و راهنمایی دو بار سونوگرافی انجام دادم در هر دو بهم گفتن که فوکوس بزن چپ به اندازه سه میل دیده میشود و چیز قابل ترسی نیست و هم خودم و هم همسرم بسیار ناراحتبم ، و اینکه گفتن از نظر ما مشکلی نیست ولی اگر دوست دارید اکو هم انجام بدین ، خانم دکتر تو اینترنت خیلی گشتم و مطالعه کردم بیشتر ترس بهم غلبه کرده بیشتر راجب سندروم داون نوشتن چکار کنم بنده
- لکه بینی
سلام، من ۳۹ سالمه ، آخرین تاریخ پریودی یادم نیست، دیروز رفتم سونو واژینال گفتن ۵ هفته هستم ساک حاملگی دفورمه و یولک ساک دیده شده ولی فتال پل دیده نشده، msd برابر ۹ میلی متر، یه هماتوم ۲*۶ هم در محاورت ساک حاماگی دارم الان لکه بینی هم دارم به نظرتون حاملگیم پوچ، چیکار کنم
- بارتولن
سلام به بارتولنم ضربه ی محکمی وارد شد و التهاب داره و خارش و درد داره زیاد نمیتونم سرپا بمونم چون درد میگیره و حس میکنم که اب سردی ازش بیرون میاد و به سمت دهانه واژن میاد ایا خطرناک است؟چه دارویی مصرف کنم
- بارداری
باسلام کورپوس لوتءوم درطرف راست به قطر17میلی دربارداری خطرناکه؟
- درد مقعدی در پریودی
هفده سالمه و مجردم مقعدو زیر شکمم تیر میکشه در دوران قاعدگی میشه راهنماییم کنین
- پریودنامنظم
سلام من چهل روزبعداززایمان پریودشدم الان ازوقت پریودم 27روزگذشته اماخبری نیس.ب بچه ازشیرخودم میدم تست زدم منفی اومد.نمیدونم چکارکنم
- سلام
خانوم دکتر من زخم دارم اومدم مشهد میتونم برم پارک ابی یا ضرر داره برام؟
- بارداری
میخواستم بدونم آيا خروج باد از واژن بعد از نزدیکی ویکم بعداز ریختن اسپرم داخل بدن مضره واسه باردار شدن یعنی در واقع مانع بارداری میشه؟؟
- گرگرفتگی
سلام ،علت گرگرفتگی یهویی چی میتونه باشه؟بیشتر صبحها هستش،۳۶سالمه با پریودای تقریبا منظم ،فقط بعد مرگ مادرم دوماه پریود نشدم که بعد ۲مرداد پریود شدم
- ضخیم شدن رحم همراه با لکه بینی
سلام خسته نباشید حدودا ۳هفته ست لکه بینی دارم رفتم سونوگرافی گفت ضخامت اندومتر ۲۵ هست باید تست بار داری بدی آیا باردارم کیست هم نداشتم همه چی طبیعی بود
- درباره پریودشدن
سلام ۱۸ سالمه از همون اول پریودم نامنظم بود دکتر رفتم بهم قرص ال دی و ان داد بعدش ک باز پریودم منظم نشد دکترم یه دکتر زنان دیگه بهم معرفی کرد پیش ایشون رفتم قرص دوفاستون تجویز کرد قرص ک میخورم هر ماه هیچ مشکلی ندارم و برام پریود میشه اما چون قیمت قرص بالا بود بحاش قرص مدروکسی پروستروژون تجویز کرد دکترم گفت هیچ نشکلی نداری تخمدانت سالمه سونوگرافیم انجام دادم فقط هورمونم نامنظمه میترسم خانم دکتر خواستم بپرسم بعد ازدواجم راحت میتونم بچه دار شم


