Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چرا باردار نمیشم هیج مشکلی هم ندادم
- سلام هفته 8 بارداری هستم صبح ک بیدار شدم از واژن مایع ابکی امد یه دفعه ای بخاطر چیه مشکلی هست
- سلام شما سقط انجام میدین ؟
من هرجوری ک شده باید سقط کنم چون هم مجردم هم شرایط نگهداری بچه و شرایط ازدواجمون نیست
- سلام . خانم دکتر شما معاینه سینه هم انجام میدین.ماموگرافی
- اولین دخول
با سلام من به پزشک مراجعه کردم و گفتن که پرده بکارتم از نوع حلقوی هست . همسرم اولین دفعه تا نصف آلتش به راحتی داخل شد اما وقتی میخواست کامل داخل کنه من در داخل بدنم احساس درد شدید و غیر قابل تحملی کردم انگار چیزی مانع بود و آلتش به چیزی برخورد کرده که مانع داخل شدنش میشد و منم از درد اجازه تلاش بیشتر به ایشون ندادم میخواستم بدونم قطعا تا نصفه که رفته داخل مشکل از پرده بکارت نبوده ، اما داخل تر چه چیزی هست که سد شده و مانع ورود هست و آنقدر باعث درد میشه ؟ راستش الان از تجربه دردی که داشتم دیگه به همسرم اجازه تلاش دوباره نمیدم
- راکوتان و ال دی
سلام وقت بخیر آیا مصرف همزمان قرص راکوتان و ال دی مشکل ایجاد میکنه؟ قرص ال دی رک برای رفع کیست استفاده میکنم
- زایمان
سلام خانم دکترعزیز من قبل زایمانم دچاره ادم شدم و ب دلیل پرهکلسمی ۳۵هفته و ۶روز و پارگی کیسه اب دجار زایمان زود رس شدم در دوران حاملگی من پاهام نوک انگشتای پاهام درد میکرد الان ک ۴ماه گزشته بعضی وقتا همون حسو دارم خواسم بدونم طبیعی هس یا نه ممنون میشم جواب بدین
- قرص دروسبلا
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم.خانم دکتر سه دوره برام دوفامد تجویز کردن که از روز ۱۶ پریودی گفتن بخورم... مجددا مراجعه کردم و قرصم عوض کردن و قرص دروسبلا تجویز کردن و گفتن از روز پنجم پریودت بخور. من ۲۶ بهمن پریودم شروع شد و از روز پنجم سیکلم خوردم.و حالا روز سی ام سیکلم هستم و هنوز دو تا قرص دارونما(سفید رنگ) باقیمونده. سوالم اینه بعد از اتمام این ورق،آیا باید صبر کنم پریود بشم تا ورق بعدی رو دوباره از روز پنجم سیکل جدید مصرف کنم؟ یا اینکه بدون توجه به پریود شدن یا نشدن،مصرف ورق جدید رو شروع کنم؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام من نبض زیر شکم دارم و پریود هام هم تقریبا ده روز طول میکشه و بیشتر لکه بینی دارم و ای یودی هم دارم علت نبض زیر شکم من چیه؟؟؟
- ریزش مو در بارداری
سلام ریزش مو دارم باردارم ۲۰هفتمه. مولتی ویتامین پریناتال و قرص آهن و کلسیم میخورم. بنطرشما چطور بهتر میشه؟واینکه بعد بارداری مثل سابق میشه؟
- ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه پیش هیستروسکوپی بقایا داشتم بعد از دو دوره پریود برای پیشگیری از بارداری از ال دی استفاده کردم اوایل پریودهایم شدید بود ولی بعد کم شد قبلا پریودهام تا ۷ روز نهایت ۸ روز طول میکشید بعد مصرف ال دی معمولا تا۳ روز پریود معمولی دارم بعد تا روز ۱۰ پریود لکه بینی دارم خصوصا موقع اجابت مزاج خون غلیظ دفع میکنم .بعد از ۱۰ روز رفع میشه علت چیه؟ گاهی هم چند روز رفع میشه و هنگامی که مدفوع سفت باشه با ترشح کمی لکه میاد قبلا اینطور نبودم دو دوره بعد از هستروسکوپی هم پریودم طبیعی بود. ایا از عوارض قرص ال دی هستش و باید تغییرش بدم؟ چه قرصی جایگزین کنم
- قاعدگی
باسلام خدمت خانم دکتر محترم . من ۹ روز پیش رابطه بدون دخول داشتم ولی روی واژن ریخت ۳۰ دقیقه بعد اورژانسی ۱/۵ لوونژیل خوردم الان پریود نشدم ولی همه علایم قایدگی درد زیر شکم و سفت شدن سینه دارم ولی پریود نشدم احتمال بارداری هست
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
من بیست روز پیش انتقال داشتم و الان خدارو شکر باردارم .تا کی با قرص استرادیول دو میلی گرم رو بخورم؟
- عفونت
خسته نباشید من دو هفته پیش به دکتر زنان مراجعه کردم به دلیل سوزش واژن. تشخیص عفونت قارچی و ادراری بود. به من قرص واژینال کلوترمازول و پماد موضعی کلوتریمازول و قرص فنازومکس و سیپروفلوکساسین دادن. بعد ۲هفته سوزش من بعد ادرار تشدید میشه و بهترم نشده. اگر ممکنه دارویی بگید واسه رفعش.
- طول بارداری
سلام و ادب. خانم دکتر عزیز َطول بارداری در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چقدر میباشد؟.. اصن از چجوری حساب میشه؟
- زایمان زودرس
سلام من پنج بارزایمان زودرس داشتم بااینکه سرکلاژ داشتم حالاهم باای وی اف درهفته هفتم بارداریم هستم میشه سرکلاژشکمی انجام بدم
- سقط جنین
سلام دکتر من تو ۸ هفتگی با قرص سایتوتک سقط کردم بدلیل مردن جنین الان سه روزه میخام بدونم لازمه متیل اگونورین بخورم و اینکه قرص کمیابه از کجا میتونم پیدا کنم
- سلام و عرض ادب من سزارین چهارم میخوام انجام بدم چون سزارین سومم چسبندگی داشتم الان استرس دارم ولی ۱۱ سال از زایمان سومم گذشته ولی الن سنم ۴۰ هست لطفا راهنمایی کنید
اما از سزارین دوم تا سوم ۴ سال فاصله بود میخوام بدونم چون از زایمانم ۱۱ سال گذشته چسبندگی م کمتر باشه با تشکر جواب بدین لطفا
- سلاممن به جای اینکه پریود بشم چهار روزه لکه بینی دارم علتش چبه
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر دخترم پانزده سالشه که تنبلی داره و پریود یکسال بود که نمیشد به پزشک مراجعه کردیم که قرص مدروکسی پروژسترون داده که در حالی که مصرف میکنه خونریزی هم داره لطفاً راهنمایی کنید


