Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام به خانم دکترکبیر.تصمیم بارداری دارم برای همسرم قرص یا...معرفی می کنیدممنونم
- تخمدان پلی کیستیک
سلام من سونو دادم و فهمیدم تخمدان پلی کیستیک دارم و چون سه ماه بود پریود نشده بودم دیواره رحمم ضخیم شده بود قرص پروژسترونو مصرف کردم که پریود بشم پریود شدم و از اولین روز پریودیم قرص سیبلو شروع کردم که تنظیم بشه دوری پریودیم الان چهارمین قرص سفیدم از بسته اولو مصرف کردم ولی من هنوز پریودم باید چیکار کنم؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من التهاب روده دارم و…
سلام خانم دکتر من تا زه عروسی کردم وقتی با همسرم وارد رابطه میشیم شکمم درد میگیره دلیلش چیه
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من ماستیت پستان دارم. تحت نظر دکتر هم هستم با داروهایی که دکتر بهم داد چهارماه پیش کنترل شد و رو به بهبودی بودم. و دکتر داروهامو قطع کرد تا اینکه ماه بعد برم سونوگرافی ولی امروز یهو سینم دوباره درد و سوزش گرفت و متورم شد. این متورم سدن و قرمزی سینه یعنی دوباره عفونت برگشته؟ لطفا راهنمایی کنید.
- سلام ایا قرص ژینوفیلوس برای درمان سوزش وخارش قسمت بیرونی واژن مناسبه؟
- قرص جلوگیری تاریخ گذشته
سلام. وقت به خیر. نزدیکی بدون محافظت داشتم وشرایط باردار شدن ندارم و بالافاصله دو تا قرص اووسیز با هم خوردم، بعد متوجه شدم سه سال از تاریخ مصرفش میگذرد با توجه به اینکه فقط ۸ ساعت از نزدیکی گذشته دو مرتبه باید قرص استفادهکنم؟
- کیست ساده لگنی بدون ارتباط با تخمدان
- پولیپ رحم
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم برای تشخیص پولیپ دهانه رحم چه سونوگرافی باید انجام بدم
- زگیل..
آیا باعث نازایی میشع
- پماد لکورکس
من از پماد لکورکس استفاده کردم پنج روز رحمو فریز کردم هیچ لکه بینی نداشتم تا امروز صبح خونم مثل پریودیمه مممکنه مال پماد باشه
- آمپول جهت پیشگیری از بلوغ زودرس
آیا آمپولهای جلوگیری از بلوغ زودرس برای کودکان در آینده خطرناک میباشد بیماریهای از قبیل یاءسگی زود و یا سرطان تخمدان
- کیست ساده تخمدان
با سلام و وقت بخیر خانم دکتر من کیست ساده تخمدان به ابعاد 23*14میلیمتر دارم دکترم برام آمپول واریوپپتیل تجویز کردند که در روز دوم پریودی بزنم امپل را زدم و خونریزیم خیلی کم شد ود و روز دیگر قطع شد الان 19 روز از زمان پریودیم گذشته و دلدردهای شکمی و کمر درد دارم حالت گرگرفتگی شدید هم هفته های قبل داشتم این هفته کمتر شده سوالم اینه که کی پریود میشم و آیا ممکنه باردار شده باشم؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه ودوسال ازدواج کردم بچه هم ندارم فعلا من سونو انجام دادم گفتن که یک میوم ساب سروزال به قطر ۱۴ م م در ناحیه خلفی رحمم دیده شده یعنی چی خیلی هم نگرانم ودرمانش چیه برای پلیپ هم سوال کردم وجواب دادین فک نمیکردم جواب بدین خیلی ممنونم. دکتر رفتم گفتن چیز خاصی نیست یه سری دارو عفونتی برام نوشتن ولی بازم نگرنم که درمانش باید چطور باشه
- ضرب دیدگی رحم
سلام وقتتون بخیر من توی دعوا با داداشم با لگد به رحمم ضربه خورده و اون قسمت هم کبود کرده الان زیرش همانگار سفت شده.روز اول هم خونریزی داشتم ولی بخاطر اون شرایط دعوا و استرس بوده خودم حس میکنم .سونوگرافی هم رفتم گفت تخمدانات سالمه بنظر شما نگران باشم بازم یا به دکتر مراجعه کنم؟و اینکه به چه دکتری مراجعه کنم بهتره؟؟
- سلام من ۴۲ سالمه دوتادختردارم دوباره قصددارم باردارشم الان سه ماهه که اقدام کردم ولی هنوزباردارنشدم میشه بگیدمشکل ازچیه. ممنون
سلام من ۴۲ سالمه دوتابچه دارم می خوام دوباره باردارشم سه ماهه که اقدام کردم ولی هنوز باردارنشدم میشه بگیدمشکل چیه.ممنون
- خونریزی رحم دارم
من یک ماه پیش عمل کورتاژ فیبروم کردم فیبروم بزرگی داشتم .آزمایش پاتولوژی هم سالم اومد .اون موقع لکه بینی داشتم بعد از عمل تا ۱۵ روز بعد از اون پریود شدم سنگین و با درد و ده روز بعدش دوباره پریود زیاد با لخته های خون و بعد رفتم دکتر بهم امپول واریوپپتیل ۳/۷۵داد یدونه زدم ولی لکه بینی قطع نمیشه و الان که ۶ روز۶ زدم همش لکه بینی دارم و بعد عمل کورتاژ همش تکرر ادرار دارم مخصوصا شب و هر وقت دسشویی دیر برم فشار میاد و خون میاد و بعد ادرار هم تو دسشویی خون میاد
- قرص ال دی و بهم ریختن قاعدگی
سلام خانم دکترخسته نباشین من ماه قبلی یه سفربرام پیش اومد و روز۱۸سیکلم تاروز۲۴سیکل روزی یدونه قرص ldمصرف کردم وبعدقطع قرص ۶روزبعدپریودشدم اما این ماه ۱۰روزه که پریودم تاخیرداره وپریودنشدم تست هم زدم باردارنبودم آیا اون قرص ها باعث نامنظم شدن پریودم شده؟؟(قبلاپریودم تنظیم بود).چیکاربایدکنم ؟که پریودم تنظیم بشه
- پیشگیری از بارداری
بعد از چند روز بعد از مصرف ال دی اثرش شروع میشه که بتونم نزدیکی داشته باشم.ممنونم
- نبض زیر شکم
سلام 15سالمه و پایین نافم چن وقته احساس نبض میکنم و گاهی اوقات احساس منقبض شدن و پهلوهامم درد میگیره دلیلش چیه
- بارداری
سلام آیا در هفته ۳۰ بارداری میشود موها را رنگ کرد ؟


