Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کانون اکوژن در قلب جنین
سلام . نتیجه غربالگری اول و دوم جنینم منفی بود ولی در اکوی قلب جنین رسوب کلسیم یا کانون اکوژن دیده شد ایا به نظر این ضایعه میتونه ارتباطی با اختلال کروموزمی جنین داشته باشه .و نیاز به ازمایشات تکمیلی مثل امینوسنتز و سل فری باشه ؟
- پرده بکارت
سلام دختری ۲۱ ساله هستم در سن ۱۱ سالگی از روی کنجکاوی و بی اطلاعی انگشت خود را داخل واژنم فرو کردم اما خونی مشاهده نکردم و حالا در این سن متوجه شدم که بکارت در ورودی واژن قرار دارد و وقتی جلوی آینه نگاه کردم و با عکس های اینترنت مقایسه کردم متاسفانه این رو برداشت کردم که بکارتم پاره شده میخواستم بدونم با وجود این مسئله که خونی دیده نشده امکان داره پردم سالم باشه؟
- زگیل تناسلی
سلام من زگیل تناسلی داشتم میخواستم برای درمان بیام پیش شماازچه روشی برای درمان استفاده میکنید
- قرص utrogestan 200
سلام ببخشید قرص utrogestan 200 خوردنی است یا شیاف؟من در هفته ۱۳ بارداری هستم لکه بینی داشتم قرص تجویز شده نمیدونم شیافه یا خوردنی؟
- تنبلی تخمدان
من ۱۹ سالمه ۲ ساله پریودی نامنظم دارم و چنبار دکتر رفتم حتی سونو دادم گفت چیزی نیست برا وزنته دوهفته پیش باز سونو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری و تخمدان هات کمی بزرگ شدن دکتر برام متفورمین و سیبل تجویز کردن آیا درمان میشم؟باید برای باردار شدن نگران باشم؟ هنوز مجردم ولی خب خیلی میترسم
- زایمان
سلام ایازایمان طبیعی باعث گشادشدن واژن میشود
- قرصهورمونی
قرصدوفاستونبهمدتبرایدرمان اندومتریوپزشکم.تجویزکردندبامصرف 10تاقرصپریودشدمایابرایماهبعد میتونمازادامهورقهقرصاستفادهبکنم یابستهجدیداستفادهبکنم
- سرکلاژی
سلام سرکلاژشکمی ام،باردارم 20هفته ،از هفته 14اکثرا ترشحات ابکی دارم مثل اب روشنه ازچیه این ترشحاتم خیلی نگرانم راهنمایین کنین لطفا؟
- سندروم تخمدان پلی کیسیتیک
سلام من 18 سال دارم و تحت نظر پزشک قذص مدروکسی پروژسترون مصذف میکنم میخواستم بدونم تو افزایش سایز سینه تاثیر داره؟
- ازمایش
سلام خانم دکتر من مجردم و ۲۲سالمه نزدیک سه ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده و دوروزه و بعد هم دوروز لکه بینی خیلی کم دارم قبلا که ازشما پرسیدم گفتین که اگه به طور پیشرونده درحال کمتر شدنه ازمایشات هورمونی انجام بدم میشه لطف کنین بگین چه ازمایشاتی رو باید انجام بدم؟ ممنون
- ورم کردن
سلام وقتتون بخیر،امروز متوجه شدم انگار لابیا داخلی سمت راستم کمی ورم کرده درد و سوزش و خارش ندارم و تا الان رابطه ای نداشتم علتش چیه؟خطرناک هست ایا
- عمل هایمن
سلام خسته نباشید میخواسم ببینم شما عمل هایمن انجام میدید...زهرا 09017956160
- درد معده
سلام خانم دکترمن باردارم خودمم ده هفته هستم معدم خیلی درد داره میتونم قرص معده استفاده کنم
- قرص دوفاستون
سلام خانم دکتر، ۲۹ سالمه ومجردهستم پریودم نامنظم بود رفتم دکتر برام سونوگرافی نوشت،گفتن تنبلی تخمدان داری،قرص LD بهم داد مدتی مصرف کردم ،حالت تهوع ودل درد داشتم دوباره رفتم دکتر قرص دوفاستون بهم داد چهارماه استفاده میکنم پریودم منظم شده به نظر شما تا کی از این قرص استفاده کنم ؟ آیا عوارضی هم دارن؟ممنون میشم جوابمو بدین
- سونو
سلام .. برام سونو وازنیال نوشین به خاطر کیستی که دارم.. خواستم بپرسم که توی لاهیجان کدوم سونوگرافی انجام دهم بهتر است...
- پریود نشدن
سلام خانم دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم من سه سالی هست که برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده هرشب یک فرص میخورم وقتی هم که میخوام رابطه داشته باشم اول قرص میخورم وهمراه با اون هم جلوگیری طبیعی میکنم اما یک دفعه عادت نشدم میخواستم بپرسم حاملگی رخ میده با وجود این چیزا خیلی نگرانم
- باسلام لطفا جواب بدین خیلی استرس دارم ممنونم
با سلام در غربالگری اول nt=3:5(99th percentile) IT=1.9mm FHR=162bpm CRL=73.1mmحدود 13w3d
- آمپول واریو
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من این ماه آمپول واریو زدم و پریود شدم بعد پریودم روز هشتم الان لکه بینی دارم که تا به حال سابقه نداشتم آیا فقط همین ماهفقط لکه بینی دارم یا ماه بعد هم همینطوره؟ و سوال دیگهای دارم آیا من ماه بد به طور طبیعی پریود میشم یا نه این آمپول باعث عقب افتادنم میشه ممنونم که جوابمو بدید
- نازایی
سلام خسته نباشید ۶ساله بچه دار نمیشم ذخیره تخمدانم ۱/۵۷هست شوهرم تحرک اسپرمش ضعیفه دکتر این ماه قرص مترونیدازول و آمپول سینال اف ۷۵ تجویز کرده من نمیخوام آی وی اف کنم میخوام با دارو بچه دار بشم آیا امکانش هست
- پریود
سلام من مجردم ..دوسال پیش که کنکورداشتم اون ماه پریود نشدم ماه بعدش پریود شدم و ازاون به بعد پریودم کمترشد الانم چند دوره هست که پریودم سبک و خونریزیم نسبت به قبل کمتر شده ولی تاریخش منظمه و هرماه سر وقت پریود میشم میخواستم بدونم مشکل جدی دارم؟


