Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من بنجاه سالمه باردار. بودم دوقلو چهار ماه ه سقط شدن بعد ازسقط بخاطر بقایای حاملگی سه بار کورتاژ شدم که آخریش هیسترسکوپی بود الان دکتر سونوگرافی من میگه احتمال از بقایای حاملگی یا پولیپ اکوژن باشه ولی خیلی کمه . نمونه هم آزمایش دادیم الحمدالله خوبم بود . بنظر شما من دوباره میرم اتاق عمل
- در مورد قرص مجسترول
سلام خسته نباشيد.چه مدت بعداز مصرف نکردن قرص مجسترول ،پريودي اتفاق ميوفته
- عقب افتادن دو هفته ای پریود
سلام، خسته نباشید
من دوهفته است که پریودم عقب افتاده، تست انجام دادم مثبته ولی واسه بارداری تمایلی ندارم. خواستم بپرسم چکار کنم سقط شه جنین؟ چون یک پسر داشتم از ۲ سالگی فلج بود و تتشنج هم میکرد ولی الان ۲ ساله که فوت کرده. الان نمیدونم من چکار کنم. - بارداری
سلام ایا مصرف روتارین در بارداری مجاز است؟
- کیست
در تخمدان چپ یک کیست با جدار ضخیم و نقاط اکوژن داخلی به سایز ۲۹*۴۰ میلیمیتر دیده شد ، آیا برای درمان با دارو برطرف می شود یا نیاز به جراحی هست ؟ چند دوره دارو سیپروترون کامپاند بخورم ؟ آیا خطرناک هست ؟
- بارداری
سلام من دیروز با نامزدم رابطه داشتم و مایع منی کامل خالی شد داخل بلافاصله شاید ده دقیقه نشد قرص اورژانسی ۱/۵همزمان استفاده کردم و چنددقیقه بعدش هم دوتا دیگه و همین طور ۱۲ساعت بعد باز دوتا خوردم و ۲۴ساعت بعد از رابطه هم باز دوتا خوردم میخاستم ببینم احتمال بارداری هست؟ و همین یک هفته یا دو هفته از تموم شدم پریودم گذشته
- جوش زیرپوستی
سلام ببخشید من یه ماه پیش انتهای رانم نزدیک به ناحیه تناسلی جوش سر پوستی داشتم اذیتی نداشت اما الان دو هفتس اذیت میکنه و حس میکنم زیاد شده و جاشم باد کرده راستش اصلا نمدونم جوشه یا چی ولی اولش شبیه جوش سرپوستی بود میشه توروخدا کمک کنید
- مصرف قرص متفورمین
سلام وقتتون بخیر من چند ماه اقدام ب بارداری کردم ولی نتیج نگرفتم دکتر ب من قرص متفورمین و فک کنم لتروزول داد ک از روز سوم پریودی استفاده کردم و تاریخ پریودیم ۱۴ برج هست درد زیر شکم دارم مثل دردای پریودی بنظرتون عوارض قرصا هست یا باردار شدم ؟
- پولیپ رحم برداشتم نمونه رو کجا باید نگه دارم
پولیپ رحم برداشتم نمونه رو کجا باید نگه دارم تا فردا صبح ببرم پاتولوژی؟
- مصرف قرص سیپرونرون کامپاندو ادامه خونریزی
سلام خسته نباشید 39 ساله ام ریزش موی شدید داشتم و جوش روی باسن به پزشک مراجعه کردم قرص سیپروترون کامپاند تحت نسخه پزشک از روز اول پریودی خوردم ولی همچنان خونریزی من ادامه داره و پاک نشدم ایا مصرف را ادامه دهم؟
- زمان زایمان
سلام و عرض ادب سونوگرافی سه ماهه اول زمان زایمان زده ۵ فروردین اما امروز ۲۷ اسفند رفتم سونوگرافی زد ۲۴ اسفند یعنی سه روز پیش سن بارداری رو هم زده چهل هفته و پنج روز ولی بیمارستان میگه نسبت به قاعدگی ۳۸ هفته و پنج هستید حالا استرس دارم چکار کنم وزن بچه هم زده ۳۸۰۰ خودم هیچ گونه بیماری یا مشکلی ندارم فقط چاق هستم ۱۱۷ کیلو
- کم کاری تیروئید
پیوست سوال قبل در مورد کم کاری تیروئید خانم دکتر من قرص آسپرین۸۰ و اسید فولیکم میخورم. ممنون از جوابتون
- عفونت زنانه
سلام. خانم دکتر من یه مدتیه ترشح سفید دارم همراه سوزش. نه بو دارم نه خارش. درضمن خشکی واژن هم گرفتم به خاطرعفونت. خانم دکتر عزیز میشه یه پماد واژینال یا دارویی چیزی بهم معرفی کنید استفاده کنم. به خاطر تعطیلات هیچ دکتری نیست برم. ممنون میشم طرز استفاده و مدت استفادشم بهم بگید.
- پریود میخوام بشم
نه روز پیش با دوست پسرم رابطه داشتم بعدش سه تا قرص ال دی خورم امروز فردا پریود باید شم چیکار کنم خون ریزی داشته باشم دارچین و زنجببل ویتامین سی و قهوه خوردم چی بخورم برای تسریعش همینارو تکرار کنم
- بارداری
سلام دکتر تیر کشیدن واژن در هفته ۳۳ چیه . دراز کشیدم اصلا درد نمیکنه ولی وقتی راه میرم یا پهلو ب پهلو میشم میمیرم دیگ
- دختر ۱۷ ساله پردم ارتجاعیه
سلام خانم دکتر خوبین امید وارم حالتون خوب باشه ببخشید خانم دکتر من پیش دکتر زنان رفتم گفتن ک نوع پردت حلوق بطور ارتجاعی هستش بعد اینکه من هراز گاهی یه دونه مثل تاول میمونه از داخل تناسلم در میاد درد هم داره میشه بگید مشکل چیه؟!
- کیست اندومتریوز
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز... من کیست اندومتریوز دارم و 5 ماهه که مارولین خوردم و هیچ فایده نداشت و کیست کوچک نشد.. میخواستم بیام مطب شما.. ایا با دارو این کیست رفع میشه.. تورو خدا کمکم کنید
- اوایل بارداری
سلام من امروزحدود ۵هفتمه ..تو این یکی دوماه اول بارداری رابطه زناشویی مشکلی نداره برای جنین؟..مثل قبل باشه یا کمتر بشه بهتره کلا تو ماههای مختلف چطوری باشه و تغییر کنه
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم. وبه من گفته شده که به صورت طبیعی نمیتونم باردار بشم وباید ازرحم اجاره ای استفاده کنم خواستم بپرسم که چرا نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشم وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- کورتاز
مصرف قرص ال دی برای چیست؟


