Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعد زایمان
سلام من ۴۵ روز که از زایمان طبیعی ام میگذره سه چهار روز بود که خونریزی ام قطع شده بود و فقط تراشح داشتم بازدوباره خونریزی دارم کمی زیاده و تکه ای هم میاد ایا طبیعی است این موضوع
- پرده بکارت
سلام ایا تشخیص سلامت بکارت ماما با متخصص زنان یکیه یعنی هم ماما هم متخصص در تشخیص بکارت در یک سطح هستن و میشه روی تشخیص ماما صددرصد حساب کرد؟؟؟؟؟
- مهم
سلام من ازتون در مورد جلوگیری با ال دی سوال کردم ک شما گفتین از اولین روز پریود شروع کنم سوالم اینه ک اگ بخام قطع کنم کی قطع کنم تا چ مدتی بای ادامه بدم ؟ ایا حتما باید از اولین روز پریود شروع شود ؟
- شیردهی
سلام خانم دکتر ورزش برا سفت شدن سینه در زمان شیر دهی شیر و کم نمیکنه؟
- امپول پروژسترون
با سلام خدمت خانم دکتر من بر اثر امپول پرولتون سر درد شدیدی گرفتم که طبق دستور شما قرار شد که دیگه امپول رو نزنم اما من تا رو یک شنبه همین هفته امپول پروژسترون رو روزی ۲تا با هم و دو تا شیاف هم هر۱۲ساعت یکی می گذاشتم که شما فرمودید که امپول پروژسترون را روزی یکی کنم و ساعتش رو هم عوض کنم تا بعد از ۳روز هم قطع کنم و به جای اون از امپول پرولتون ۴ تا هفته ای یکی استفاده کنم که خانم مهری امروز با من تماس گرفتند و گفتند خانم دکتر به خاطر سر درد فرمودند تا پرولتون رو دیگه نزنم اما قرار بود تا از شما در باره ی امپول پروژسترون سوال کنند که اون رو ادامه بدم با نه واگر قراره ادامه بدم به چه صورت اماخبری ندادند در ضمن من ۱۰ هفته و ۵ روز باردارم .منتظر جوابتون هستم با تشکر از لطف شما.
- تشکر از خانوم دکتر
بهترين دكتر زنان در رشت كارشون حرف نداره تشخيصشون هم عالي حرف اول رو ميزنن
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم آبا باوجود سرکلاژ شکمی امکان هیستروسکوپی وجودداره؟
- هایمن
سلامخانم دکتر منمدتی هست دچار وسواس فکری درباره هایمنم شدمحتی چند بارمعاینه هم رفتم و گفت مشکلی نیست چند روز پیش اخرای پریودمبود پد روزانه گزاشتم و رفتمدریا شنا چون پد خیس شده بود شرتمو در اوردمدیدم پد جمع شده ممکن صدمه ای به هایمنمزده باشه؟میترسم که پد خیس بوده تو رفته باشه اسیب میزنه ب این صورت؟خیلی نگرانممم
- لطفا راهنمایی بفرمایید.
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما پزشک محترم , من بعد از اینکه از وجود یک برآمدگی در روی اندام تناسلی ام آگاه شدم پیش شما ویزیت شدم وشما گفتید که مشکل خاصی نیست , اما الان بعد از چند ماه آن برآمدگی بزرگتر شده , آیا جای نگرانی دارد؟ آیا نیاز به ویزیت دوباره هست?
- سرکلاژ شکمی
سلام خدمت دکتر عزیز من یه سقط ۱۶هفته و یه سقط۲۱هفته با وجود سرکلاژ واژینال داشتم قبل از سقط کل دردی که دارم چندساعت از قبل یه دفعه میرم بیمارستان و میگن کیسه اب اومده تو واژن . الان باردارهستم و قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم ایا لازم الان سرکلاژ واژینال نیز بشم
- کوچکی تخمدان
سلام خسته نباشید خانم دکتر من برای تنظیم پریودرفتم دکتر متخصص زنان وبعدازانجام آزمایش روزسوم پریود بهم گفت که دیگه هیچ وقت مادرنمیشم گفتن که تخمدانم پیرشده وتخمک ندارم وقرص پروژسترون روبهم دادن برای تنظیم پریودم سوالم اینه راهی وجود داره برای تخمک گذاری مجدد؟؟؟واینکه این قرص شرایط تخمدانم روبدترنمیکنه چون من میخوام اقدام کنم برای بارداری وشانسم روامتحان کنم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید
- لکه بینی
سلام خانوم دکتر عزیز. یکسال و نیمه که مشکل لکه بینی یک هفته قبل از دوره دارم. آزمایشات هورمونی، سونو شکمی و واژینال ، تست پاپ اسمیر و حتی نمونه برداری از رحم انجام دادم . مشکلی نبودتنهاضخیم شدن رحم بوده که 30 عدد دوفاستون برای دوماه استفاده کردم. یک سال و نیم هست که تلاش برای بارداری بی نتیجه بوده. ولی امروز که عکس رنگی گرفتم دو مشکل وجود داشت . یکی اینکهدیفکت ثابتی که احتمالا پولیپ باشد در بالای رحمم قرار دارد و دیگری اینکه لوله چپم به سمت بالا کشیده شده و بسته است. آیا علت لکه بینی همین پولیپ است ؟ این دو مشکل با دارو حل میشوند یا نیاز به جراحی دارم ؟
- اقدام برای بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشید من مرداد97بعدازخوردن دوماه لتروزول باردارشدم که درهفته 6متوجه شدیم خارج ازرحم شده درسمت چپ،بایک هفته بستری بدون دارو رفع شد،دوماه بعدعکس رنگی گرفتم لوله سمت راستم مسدودبود لوله چپ که خارج رحم بود باز بود تابهمن ماه لتروزول خوردم باردارنشدم بدون دارو این ماه فولیکولم 8.9 بود روز13پریود ایابادارومیتونم بارداربشم یا باید عمل کنم هزینه عمل برام سنگینه😞توروخدا جواب بدین میخوام بیام پیش شما
- لکه بینی بعد از اقدام
سلام وقتتون بخیر من برا بارداری اقدام کردم بعد از چهار روز روز اول لکه بینی داشتم بعد انگار پریودم شدم بنظرتون چرا اینطور شدم؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر.. من تازه دوماه هست که تنبلی تخمدان گرفتم ..دقیقا دوماه هست.دکتر بهم پودر اینو فولیک داده روزی دوشاسه استفاده کنم .... چیکار کنم که زود رفع بشه ؟ مشکلم با مصرف این پودر حل میشه؟ یا قرص دیگ ام باید استفاده کنم ؟ واسه بارداری میخوام اقدام کنم
- قرص ضد بارداری
سلام خانم دکتر شما فرمودین سیپروترون کامپاند رو از روز پنج مصرف کنم . با توجه به اینکه برای تنظیم هورمون میخورم من به اشتباه از روز سوم خوردم ممکن مشکلی برای ریزش مو و تنظیم هورمون هام ایجاد کنه؟ ممنون از توجهتون
- ORDER BY 100
- بیمارستانهای طرف قرارداد
آیا با بیمارستان فامیلی قرارداد دارن
- کیست بارتولن و کلیتوریس
سلام من سه روزه به شدت خارش كليتوريس دارم و روي لبه ي بالاي واژنم برآمدگي ايجاد شده مثل يه غده كه خيلي دردناكه،كل لبه ي واژنم ورم كرده جوري ك نميتونم بشينم خيلي ميترسم دليلش چي ميتونه باشه؟
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
History: Not stated Gross: Specimens are received in two containers labeled as: (A) Endometrium: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 3x3x1 cm totally (B) Endocervix: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 2x2x0.6 cm totally. S.O.S: A) M/2+ B) M/1 Embedded: Totally (A&B) Diagnosis: (A) Endometrial curettage: - Early secretory endometrium - Endometrial polyp (B) Endocervical curettage: Unremarkable endocervical epithelium


