Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پولیپ رحمی
سلام وقتتون بخیر سه ماه پیش برا آزمایشات اولیه قبل بارداری ب متخصص زنان مراجعه کردم؛سونو گرافی واژینال نوشتن تو رحم نوده اکوژن مشکوک ب پولیپ ب دیامتر ۶.۹ mm دیده شد. تست پاپ اسمیر هم انجام دادم ک گفتن مشکلی نیس. خواستم بپرسم این پولیپ نیاز ب درمان نداره؟؟
- سرکلاژشکمی
سلام دکتر بهم گفته باید سرکلاژشکمی بشی آیا کسی این کارو کرده که نتیجه گرفته باشه خواهشا جواب بدین
- بارداری
سلام خدمت خانم دکتر...من چهارشنبه هفته پیش ای یو ای کردم دوروزه سینه هام درد میکنه امکان داره که باردار باشم یا میتونه اثر شیاف پروژسترون باشه یا استرادیول؟؟؟
- تزریق چربی
سلام.
وقتتون بخیر. میخواستم بدونم شما تزریق چربی جهت زیباسازی واژن هم انجام میدید؟
- PCOD
سلام من دختری ۲۹ ساله هستم در آزمایش سونو من عبارت PCOD مطرح شده. من بعلت افزایش موهای زائد و صخیم شدنشان و همچنین کم شدن وریزش موهای سرم و درآمدن چند موی ضخمیم در قسمت چانه به دکتر مراجعه کردم و سونو دادم. ضمن اینکه عادت ماهیانه من بسیار منظم است و فقط روز اول درد دارم. و اما سوالم این هست بعد از مراجعه به دکتر زنان و با دیدن سونو من گفتن مشکلی نیست و نرمال است بر ای دختران کیست ممکن است بوجود بیاید و قرص دزوسپتیو برام بمدت ۳ ماه تجویز کردند. میخواستم بدونم آیا این قرص رو مصرف کنم از علائمی که اشاره کردم کاسته میشه و آیا کیست درمان میشود؟ ممنون میشم پاسخ دهید.
- کیست
سلام من برای کیست تخمدان رفتم دکتر همراه باچندتاقرص کرمدالاواگ۲درصدهم داده برای درمان کیست تخمدان اثری داره؟اینم بگم ترشح وعفونت و زخم واین چیزام ندارم
- داروی خاص
سلام.روزبخیر.یک ساله باتشخیص کانسر برست تحت درمان هستم،پزشکم گفتن یک سال پس از شروع تاموکسیفن بایدویزیت زنان بشم.میشه بفرمایید ویزیت واسه چیه؟وبفرماییدچه آزمایش یاسونوگرافی قبل از ویزیت انجام بدم؟خیلیییییی ممنونم
- سلام من دوهفته پیش درپریود شدم ولی دیروز لکه قهوه ای ازم اومد قرص ترنسید ادامه بدم بخورم
- خشکی واژن
۲۸ سالمه نزدیک به دوسال هستش که ۴ بار کیست بارتولن اوردم عمل کردم تیکه ای از دهانه رحمم تو مشکل اچ پی وی برداشتن ،میل جنسی بالایی داشتم خیلی کم شده خشکی واژن شدید گرفتم و درمانی براش پیشنهاد نشدع تا الان جز روان کننده ،اگه درمان داره به قبلم برگردم حضوری بیام از مازندران
- سرکلاژ شکمی
من ۴۰ سالمه و ۷ بار سقط کردم من ۸ ما پیش با وجود استراحت مطلق و سر کلاژ باز ۵ ماهه سقط کردم الان هم ۳۵ روزه حاملم می خوام بچه را سقط کنم چون اگه نگه دارم باز بچه می افته می خوام اول سرکلاز شکمی کنم منو راهنمایی کنید خواهش می کنم
- کلومیپرامین
آیا قرص کلومیپرامین برای افراد باردار مضر است؟
- نزدیکی در دوران بارداری
سلام ممنون که پاسخگو هستین من ماه ظ۳بارداری هستم و دکتر وضعیتم رو نرمال دیده ولی به دلایلی نزدیکی با همسرم رو منع کرده یکی از دوستانم که ماما هستن گفتن که در این شرایط خودارضایی بلامانع هست میخواستم نظرتون رو بدونم و مطمئن بشم البته دکتر مصرف ۲ بار شیاف پروژسترون رو واسم تجویز کرده. ممنونم از محبت فراوان شما
- سلام من خانمی 50ساله هستم امروز برای چکاب سالانه به دکتر مراجعه کردم که در سونوگرافی شکم ولکن یه کانون اکوژن شبیه بافتچربی با حداکثرقطرحدود35مم دیده شدکه ابعاد رحم مبا ابعاد 40-100مم بودکه بیش از حدنرمال بودکه دکتر گفت یا سونوگرافی واژینال یاام ار ای بگیرم میخواستم بدونم با اینکه من مشکل خاصی ندارم جای نگرانی هسد ممنون میشم پاسخ بدید
- بقایای سقط
سلام ۱۷روز پیش سقط داشتم امروز رفتم سونو دادم نوشه ضخامت آندومتر درناحیه فوندال ۶میلیتر ولی در سگمانتحتانی رحم و مجاور let.osیک کانون اکوژن وهتروژن با ابعاد ۱۶×۲۴م به نفع بقایای بارداری دیده شد یعنی هنوز جنین هست ؟؟؟
- بارداری
با سلام اسپرم همسره بنده مقداري كم تحركي داشتن ولي از لحاظ تعداد و شكل مشكلي نداشتن، ال كارنيتين و ويتامين اي مصرف كردن براي٤، من هم متفورمين مصرف كردم،پريودهام منظم و تخمك گذاري هامم كاملا احساس ميكنم،الان ٦ماهه گذشته و باردار نشدم،خيلي نگرانم نياز به داروي تحريك تخمك گذاري هست؟
- سونوگرافی
سلام سونوگرافی tvsانجام دادم برای ضخامت اندومترزده triple lineمیخاستم بدونم چی هست اندازه فولیکول تخمدان راست 13و10mmوتخمدان چپم 10mm
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر سوال من یکم عجیبه، ببخشید، میشه در محیط حمام باردار شد؟اینک کسی(مردی)بره حمام بعد خانومی بره حمام میشه؟بااینک رعایت کرده و زمین نشسته؟اصلا احتمال همچین چیزی هست؟
- درد مقعد
بعد از دوران قاعدگی تا چند روز درد و همراه خارش وسوزش میباشد علتش چی میتونه باشه؟احتمال اینکه به نوار بهداشتی حساسیت داشته باشم هس یا نه؟
- سونو
سلام .. برام سونو وازنیال نوشین به خاطر کیستی که دارم.. خواستم بپرسم که توی لاهیجان کدوم سونوگرافی انجام دهم بهتر است...
- من امروز دل درد داشتم و نزدیک پریودم بود و از قرص سیپروترون کامپاند استفاده کردم و الان چند لکه خون دیدم میشه راهنماییم کنید خیلی میترسم ممکنه عوارضی داشته باشه؟


