باتشكر
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط مکرر
من ۷ بارسقط مکررداشتم حتی سرکلاژ هم کرده بودم واستراحت مطلق میکردم ولی نتیجه نگرفتم خیلی ناامیدم نمیدونم چیکارکنم لطفاراهنماییم کنیدممنونم
- خود ارضایی
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم خودارضایی میکردم با بالش کامل شلوار داشتم و یه لکه خون کوچیک مشاهده کردم پرده بکارتم پاره شده؟؟ ممنون میشم جواب بدیدد
- پریود
سلام .. من متاهل ۳۶ ساله و دوره قاعدگی منظمی دارم و این سری براینکه پریود نشم قرص مفنامیک اسید با ترنسید روز اول لکه بینی داشتم خوردم تا سه روز و هیچ تاثیری نداشت و قرص اچ دی خوردم و خونریزی افتادم و حالت تهوع داشتم و دیگه قرص رو نخوردم . الان ۴ روز که خونریزی دارم باید چکار کنم که قطع بشه
- اکوژتزیسته
آیا دارو برای این بیماری موجود است؟
- عقب افتادن پریودی
دخترم ده روزه پریود نشده رفته دکتر به خاطر درد شدید سینه و شکم گفته آزمایش بارداری انجام بده با توجه به اینکه ایشون هنوز مجرد هست وهیچ رابطه ای نداشته چرا باید یه همچین آزمایشی بهش بده که اینقدر استرس بگیره ؟
- دکتر
سلام چرا وقتی پریودم پشتم دردمیگیره
- اورژانسی(پریود بی نظم و خونریزی)
سلام خانم دکتر من ۱سال و ۸ ماهه زایمان کردم زایمان طبیعی داشتم ، اوایل تقریبا خوب بود پریودام، ولی بعد از یه مدت با فاصله دو هفته یکبار ، یواش یواش هفته ای یکبار پریود شدم ، الانم ۴_ ۵ ماهه که هر روز پریودم یعنی هلاک شدم ۲۰ روز پریودم ۲_ ۳ روز پاک میشم دوباره پریود میشم ، وقتی هم پاکم تا یه کاری میکنم مثلا بچه بغل میگیرم یا لباس میشورم و .. زود به لکه بینی و خونریزی میفتم ، نمیدونم علت چیه ، لطفا راهنمایی کنید ، مشکل من چی میتونه باشه خانم دکتر ؟ بعد از زایمانم تقریبا ماه ۴و۵و۶ ۳ بار قرص اورژانسی خوردم بخاطر شک به بارداری (نمیدونستم که سالی بیشتر از یکبار نباید از اون قرصا استفاده کرد😔) حالا علتش میتونه اون باشه؟ یا مشکل چیه؟ خیلی ممنون
- خونریزی شدید
باسلام من پولیپ رحم داشتم 19شهریور عمل کردم درآوردن از اون به بعد خونریزیام زیادتر شده وقتی پریود هستم و فقط با قرص جستیران پاک میشم.کورتاژ تشخیصی هم دادم جوابش خوب بود.سوالم اینه تا چند ماه میشه جستیران استفاده کنم
- جلو گیری از پریودی
من در سفر زیارتی هستم وبا این که بعد از پاکی قبلی شروع به خوردن قرص دروسبلا کردم بازم الان لکه بینی و علایم شروع خونریزی رو دارم،میشه راهنمایی کنید چه دارویی بخورم که دو روز پاک. باشم تا بتونم اعمال رو انجام بدم
- ضخامت رحم
سلام وقت بخیر .۴۲ سالمه و ضخامت رحمم ۲۲ هست .تو مطب نمونه ررداری کردن و موردی نداشت و قرص مجسترول ۴۰ روزی یکی ۱۰۰ عدد دادن. ۲۳ تاشو خوردن لکه و خونریزی قطره ای شرول شد و بعد از ۶۶ روز ادامه داشت .یه دکتر دیگه گفتن بقیه قرصها رو ۴۳ تا روروزی دوتا بخور بعد سونو بده .منم بعد از سه روز کا شبی دوتا خوردم لخته کوچیک دفع میکنم و خونریزین بیشتر شده و زیر دلم و کمرم درده . آیا قرصها رو شبی ۲ تا ادامه بدم بعد برم سونو یا قرصها رو قطع کنم و برم سونو؟؟
- ضربه رحمى
سلام خانوم دكتر من دو سه روز پيش يك لگد محكم ب ناحيه تناسلى يكم بالاتر ميشه گفت رحمم ايا باعث انعدام پرده بكارتم ميشه؟
- مختصر مایع در کلدوساک خلفی رویت شد
من دختر ۴۴ سال دارم مجرد هستم سه ماهه پریود نشدم
- اختلال هورمونی
سلام و خسته نباشید من یه مدت طولانی هست که رنگ پوستم مدام تغییر میکنه، حس میکنم موهای کناره های صورتم زیاد شده ،قاعدگی خیلی بی نظم و همچنین سینه هام هم تا این سن ک ۱۷ سالمه کم رشد کردن.تا حالا دکتر زنان نرفتم .ب نظرتون این علائم و مخصوصا اولی ممکنه از مشکلات هورمونی باشه؟؟
- قطع پریود
سلام خانم دکتر من روز اول پریودمه میخوام سریع قطع بشه فردا گواهی سلامت باید بدم چی بخورم سریع قطع بشه
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من سقط جنین 6 هفته ای داشتم الان 40 روز گذشته ولی بقایای جنین به ابعاد 12در22 در حفره ی رحم دیده شده نیاز به کورتاژ هست؟
- ضایعه پوستی
سلام وقتتون بخیر سونو دادم تصویر هیپواکواینترادرمال در ناحیه زیر بغل راست به قطر ۶میلی و به عمق حدود ۲.۴میلی مربوط به ضایعه پوستی دیده می شود..میترسم توراخدا بگید جای ترس نداره با درمان رفع میشه راهنمایی کنید لطفا
- عفونت قارچی
سلام وقتتون به خیر خانم دکتر ببخشید من عفونت قارچی دارم و دکتر برام پماد کلوتریمازول نوشتند به همراه اپلیکاتور برای هفت شب در این ۴ شب گذشته بزای این که اپیکاتور راحت وارد واژن بشه لایه ی بیرونی را ژل لوبریکانت میزدم و یکدفعه الان به ذهنم رسید که نکنه در فرایند درمان اختلال ایجاد نکند ممنون میشم جواب بدهید
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دكتر من براي تنبلي تخمدانم قرص دروسبلين ميخورم ٨روز شده و يكم ترشح قهوه اي رنگ داشتم ولي الان لكه بيني و حالت خون آبه داره مصرف قرص و قطع كنم؟
- عفونت واژن
با عرض سلام و پوزش بابت سوال مکرر،ببخشید خانوم دکتر من به دليل دور بودن محل زندگیم از مطب شما مجبور شدم باز اینجاسوال بپرسم،شما برای درمان قارچ مکرر پیشنهاد درمان خوراکی هر سه هفته یکبار و پروبیوتیک واژینال هفته ای یکبار را توصیه کردید اگه امکانش هست اسم دارو را لطف کنید بگيد تا من خودم از داروخانه تهیه کنم. دکترم فقط قرص واژینال کلوتریمازول ماهی یکبار را تجویز کردن. با تشکر
- آندومترضخیم وهتروژن
ایاتوده هتروژن خطرناکه


