Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست اکوژن
سلام سو نو انجام دادم وتشخیص دادن در تخمدان سمت راست کی ستی ب قطر ۳۸ م م وجود دارد برای درمان باید چه قرص هایی مصرف کنم .ممنون
- یائسگی زودرس؟
سلام خانم دکتر. من هفته ی پیش سوال پرسیدم از خدمتتون با عنوان یائسگی زودرس در ۳۵ سالگی. فرمودید ازمایش من نرمال هست و برای بارداری اقدام کنم. خانم دکتر سوالم از خدمتتون این هست که پس علت پایین بودن استرادیول من چی هست. و من برای بارداری چقدر زمان دارم؟ من ایتم های ازمایش رو مجدد خدمتتون میفرستم.
<Fsh 9.8 miu/ml folicular phase: 3.5_9.2 ) (estradiol 23.6 pg/ml follicular phase 30_100) ( LH 9.3 miu/ml follicular phase 2.4_12.6) (free testosterone 2.3 premenopause 0.45_2.15)
(AMH 3.6 ng/ml 0.9_9.5)
(Prolactine 7.1 ng/ml 1.9_25) ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. - خارش واژن
باسلام خانم دکتر.بنده چند ماه پیش خارش داشتم شما برام کرم کلیندازول وفارینات تجویز کردین هفته ای خوب بودم باز خارشم شروع شد تا یک ماهی خارش شدید باز داشتم پیش شما اومدم کرم کلوتریمازول و کورتام و درمو فیکس و ژل شستشوی D&Dرا تجویز کردین تقریبا یه ماهی خوب بودم باز خارش دارم و موقع نزدیکی سوزش دارم و ترشح سفید رنگ.خیلی دارم اذیت میشم من از شهرستانم مسیرم نزدیک نیست که بتونم بیام تورو خدا بگین چیکار کنم دیگه خارش نداشته باشم.ایا میتوانم از کرم داخل واژینال استفاده کنم چه نکاتی رعایت کنم
- دندان درد
سلام هفته ۲۶ بارداری هستم دندونم درد میکنه به احتمال زیاد نیاز به عصب کشی باشه ایا میتونم انجام بدم
- بی نظمی پریود
سلام خانم دکتر من یک ماه که پریودم رفتم دکتر به ام قرص مدروفم 5دادشش روراست دارم مصرف میکنم ولی خونریزیم بیشترشده علتش چیه
- سلام من برای نامنظمی مدروکسی پروژسترون مصرف کردم بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز بعدش دوباره خون ریزی داشتم دکتر قرص دوفاسترن داده من روز دوم قاعدگیم بود که دکتر گفت قرص دوفاسترن بخورم دستور دکتر غلط بود که من از روز دوم قاعدگی شروع کردم بخوردن قرص دوفاسترن حالا بعد تموم شدن قرص دوفاسترن دوباره پریود میشم باید چیکار کنم دکتر گفت ماه بعد که پریود شدم دوباره برم پیشش که دارو برای بچه دارشدنم بده حالا اگه دوباره زود پریود شدم باید چه کنم
- باردارهستم 😍
سلام خانوم دکتر باردار هستم 7هفته و5روزمه و17روزازکرونایی گرفتم گذشته منو ببخشید دسشویی بزرگمو که فشارمیدم یه لکه قهوه ای خیلی کمرنگ ازجلوم میاد بیرون مثل اخرپریدی اون موقع هام میمونه علتش چیست ؟ممنون
- سیر
سلام خسته نباشید شنیده بودم سیر برای عفونت قارچی و باکتریایی خوبه بخاطر همین یه حبه سیر رو صبح پوست گرفتم و گذاشتم تو واژنم حالا گیر کرده و بیرون نمیاد چیکار کنم
- سلام و عرض ادب من سزارین چهارم میخوام انجام بدم چون سزارین سومم چسبندگی داشتم الان استرس دارم ولی ۱۱ سال از زایمان سومم گذشته ولی الن سنم ۴۰ هست لطفا راهنمایی کنید
اما از سزارین دوم تا سوم ۴ سال فاصله بود میخوام بدونم چون از زایمانم ۱۱ سال گذشته چسبندگی م کمتر باشه با تشکر جواب بدین لطفا
- آزمایش سلامت جنین
سلام خانم دكتر عزيزم براي آزمايش جنين حتما بايد آزمايشگاه خاصي رفت يا زمايشگاهب كه خودم ميرم قبوله ؟بعد حتما سونو و آزمايش غربالگري ١بايد تو ١روز انجام بشه ؟
- خونریزی شدید قاعدگی
با سلام و وقت بخیر ۲۸ سال دارم و با علائم ضعف شدید و تپش قلب و تنگی نفس آزمایش خون دادم و متوجه شدم فریتینم ۲ هست. علاوه بر اون سندروم هاشیموتو هم دارم که پزشک متخصص گفتند کم کاری ناشی از اون فعلن نیاز به درمان ندارد و کم هست. و خونریزی های شدید دارم. دل درد شدید در همه دوره ها ندارم و گاهی هست. زمان پریودم تقریبا منظم هست. علت این خونریزی های شدید چی میتونه باشه؟خطرناک هست؟
- سلام همسرم ناتوانی جنسی واز قرص تادالافیل استفاده میکنه آیا عوارضی نداره برای بارداری من و این که برای همیشه مشکل ناتوانی جنسی همسرم برطرف میشه بنظرتون میشه رونمایی کنیدلطفا
- کیست تخمدان
کیست به قطر39 میلی وبااکوهای ظریف داخل ان درتخمدان راست همراه باخونریری داخلی
- ضایعه اکوژن به دیامتر
ایا خطر دار ب اندازه ۲۲/۵*۱۱
- قرص واژینال
سلام من دوشب از قرص واژینال پروواژ استفاده کردم و زیر دل درد دارم میتونه به خاطر مصرف این قرص باشه؟
- سقط
سلام خانم دکتر من یه بارداری با وجود سرکلاژواژینال تا ۳۶هفته رفتم بعد دوباره باردار شدم ۱۴,هفته سرکلاژواژینال شدم ولی ۲۰هفته. کیسه آبش سوراخ شد و دهانه رحمم باز شد سقط کردم الان رفتم ابن سینا همه آزمایش هارو دادن نه مشکل ایمنی نه انعقادی نداشتم میخواستم سرکلاژ شکمی بکنم ک دکترم با چندتا دکتر دیگه ک رفتم بهم گفتن وقتی یکی با سرکلاژ ساده بردی تا ۹ماه نیاز به شکمی نداری باید دوبل همراه حلقه پساری بذاری حالا میخواستم نظر شمارو بدونم خیلی نیگرانم نمیدونم چکار بکنم
- دیر پریود شدن
دیر پریود میشم
- ویتاگنوس
سلام خسته نباشید من دختری هستم ۱۹ ساله ۳ ماه برای جوش های صورتم ویتاگنوس مصرف کردم حتی در زمان پری العان چند روزه ک قطعکردم و پریود شدم درحالی به پری من ۱۰ روز مونده؟ میتونه چی باشه ؟؟ با ویتاگنوس مشگلی گرفتم درضمن من کیست تخمدان ندارم و قبل ویتاگنوس هم نداشتم برای جوش مصرف کردم ک خوب هم نبود
- تعیین جنسیت
من دوتا دختر دارم ،میخوام فرزند سومم پسر بشه آیا راهی هست که صد در صد نتیجه بده؟
- پاپ اسمیر
سلام بنده بواسیر دارم قبلا موقع دفع خونریزی جزئی داشتم و موقع رابطه جنسی از پشت خونریزی جزئی داشتم،از کجا بفهمم که زائده مشکل داری نیست؟و ارتباطی با hpvنداره؟ زائده هیچ دردی ندارد، سوال بعدی اینکه پاپ اسمیر ویروس hpv رو هم تشخیص میده؟ من تیرماه ۱۴۰۱ پاپ اسمیر انجام دادم، الان ۲۰ هفته باردارم بعد زایمان کی میتونم پاپ اسمیر انجام بدم و از سلامت رحمم مطمئن بشم؟ علایمی که داشتم قبل بارداری تاخیر در پریود بود و پریود نامنظم، ترشحات واژینال سفید داشتم، روزهای خونریزی پریودهام کم بودن، قبلا هم دو تا سقط داشتم هیچ علامتی واضحی ندارم فقط اون بواسیر دارم ، ولی درخصوص hpvنگران شدم چون چند سالی میشه پاپ اسمیر ندادم آخرین بار تیرماه ۱۴۰۱ بود،الانم باردارم و ترشحات آبکی سفید دارم.به نظرتون علایمی که از ابتدای سوال تا انتهای سوال عرض کردم طبیعی هستن؟


