Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام دکتر نروخدا جوابمو بدین من باکره هستم من ۷اذر پریود شدمو در روز اخر پریودیم رابط ه داشتم ترسیدم اسپرم از دهانه بره داخل قرص اورژانسی خوردم ۵روز بعدش یعنی ۱۷اذر پریود شدم خونم لخته و سیاه مانند بود الان ۱۸دی من پریود نشدم و درد سینه شدید دارم و گاهی دلدرد ،احتمال بارداری هستتت؟؟😥
- ال دی
سلام من بچه ۱ سال دو ماه شیر میدم تا حالا از ال دی استفاده نکردم ولی میخام استفادش کنم ولی بلد نیستم اصلا طریقه استفادشو بیزحمت یک توضیح میدین در موردش ک چطور مصرف کنم ۷ روز هم پریود میشم
- ایا بارداری در روز چهارم پریودی امکان دارن ؟بدون دخول فقط از روی لباس زیر تماس داشتن
- مصرف داروگنادوتروپین و تاخیر پریود
سلام من سندرم پلی کیستیک و تنبلی تخمدان داشتم به توصیه یکی از دوستان سه بار از امپول گنادوتروپین و کلومیفن استفاده کردم باردار نشدم الان چهارماهه پریود نمیشم و باردارم نیستم مشکل از مصرف امپول هاست ؟ چکار باید بکنم ؟
- درد موقع نزدیکی
موقع نزديكي درد وسوزش دارم
- خشکی واژن
۲۸ سالمه نزدیک به دوسال هستش که ۴ بار کیست بارتولن اوردم عمل کردم تیکه ای از دهانه رحمم تو مشکل اچ پی وی برداشتن ،میل جنسی بالایی داشتم خیلی کم شده خشکی واژن شدید گرفتم و درمانی براش پیشنهاد نشدع تا الان جز روان کننده ،اگه درمان داره به قبلم برگردم حضوری بیام از مازندران
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
۴ماه زایمان کردم تا چهل روز خون دیدم،۴۰روز به بعد هم خون ریزی دارم،در ماه فقط چند روز خوبم وگرنه همش خون ریزی
- سونوگرافی آنومالی دیررس جنین
سلام خانم دکتر ببخشید بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن تاخیری یا همون سونوگرافی آنومالی دیررس جنین چند هفتگی است؟ در چند هفتگی اعضای بدن جنین از لحاظ آنومالی های دیررس کامل بررسی میشن؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
با سلام ، به علت ریزش مو و موی زائد قرص سیپروترون کامپاند تجویز شده ، مرتب خوردم و ۳ تا مونده تموم بشه پریود شدم ، الان دارو رو باید قطع کنم ؟
- کیست اکوفری
سلام من دوماه باردار بودم اما خونریزی شدم رفتم سونگرافی دادم گفتن کیسه اکوفری داری که بچت افتاده از کیسه بچت رشد نمی شه من الان دوبار باردار میشم این کسه در میاد با بچه
- سفتی انتها خط بخیه سزارین
باسلام، ببخشید خانم دکتر بعد از زایمان انتهای خط سزارینم حالت توده سفتی شده و الان بعد شش سال بزرگتر شده و قرمزه و درد میگیره چکار کنم نگران شدم
- نازایی
سلام خانم دکتر من دوبار میکرو ناموفق با دکتر ظهیری داشتم ،مشکلم آندومتروز در هر دو تخمدان ،همسرم تحرک کمه اسپرم ،ذخیرم ۷۶٪ سنم ۴۵،سوالم اینه با این ذخیره و شرح حال ایا با تخمک خودم برام میکرو انجام میدید
- توده هترواکو
با سلام توده هترواکو در قدام تنه رحم خطرناک است؟چیکار باید بکنم
- نامنظمی پریودی
سلام من 46ساله هستم پریودی ناکنظم دارم حدود 10روز زودتر از موعد پریود میشم سونو کردم دکتر دپفاستون بهم دادن 6ماه خوردم تا زمانیکه مصرف کردم پریودی منظمی داشتم الان مصرف قرص رو قطع کردم یک هفته تمیز بودم دوباره پریود شدم. ایا بخاطر قطع مصرف دوفاستون اتفاق افتاده؟ ایاا باید دوباره مصرف کنم؟ درضمن دوفاستون خارجی با دوفامد ایرانی تفاوتی نداره؟ کیست هم ندارم فقط 6ماه پیش بخاطر ضخیم بودن جداره رحم کورتاژ شدم وسه ماه پیش سونو کردم گفتن مشکلی نداری
- قرص روکین
سلام خسته نباشید من قرص روکین رو اول چندروز خوردم ی هفته نخوردم و بعد دوباره شروع کردم ب منظم خوردن .ن داروخونه ن پرشک نگفتن ک مرتب نخوردند عوارض داره ! الان دقیقا دوهفتست پریودم کاملا خونریزیم قطع نمیشه و واقعا زیر دلم مدام درد میکنه!چیکار کنم؟دکترم گفتن دوروز دوتا قرص استفاده کنم و دارورو بعدش بطور نرمال روزی یکی ادامه بدم!با این وضعیت ادامه دادنش درسته؟؟😖
- یک تیکه گوشت از رحم افتاده
باسلام خدمت خانم دکتر من دو ماه پیش عمل کورتاژ کردم و الان در دوره پریود یک تیکه گوشت اندازه دو انگشت حالت جگر افتاده ممنون میشم جواب بدهید
- سردرد در بارداری
سلام خانم دکتر. من تو هفته ۱۴ بارداری هستم و تقریبا هر روز سردرد دارم، قرص کلسیکر مصرف میکنم تو عوارضش خوندم سردرد هم جزش هست،ممکنه سردردام بخاطر مصرف این قرص باشه؟من سابقه میگرنم دارم یا اینکه این سردردا بخاطر همون میگرنمه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
سلام پنج سال پیش سزارین کردم از دیروز که استفراغ کردم یک طرف بخیه هام درد میکنه ممکن هست چون فشار بهم اومده بخیه هام از داخل باز شده باشه؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون
- پرولاکتین بالا باعث ورم غدد لنفاوی میشود؟


