Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- متخصص زنان
سلام . من چند وقتی بود که پریود نمیشدم به دکتر زنان رفتم و بعد از انجام سنوگرافی مشخص شد که تنبلی تخمدان دارم . دو تا آمپول پروژسترون و قرص گلای وانس 500 برام تجویز کردن که الان 17روز که پریود شدید شدم و پاک نمیشم . لطفاً راهنماییم کنید ممنون.
- مشکل جنین
سلام در سنو نوشته لوپ های کولون جنین بصورت دیلاته و با اکوی افزایش یافته رویت شدند در 34 هفتگی این یعنی چه و چکار باید بکنم
- بیماری زنان
باسلام من تقریبا ی سالی میشه ک خونریزی دارم کلی آزمایش وسونودادم گفتن مشکلی نداری وقرص مجسترول ۴۰ دادن دارومصرف میکنم خوبم ولی مصرف نکنم خونریزی شروع میشه گفتن فقط استروژن خونم پایینه ب نظر شمامشکلم چیه خسته شدم
- غربالگری
سلام من ریسک سندروم داون زده یک به 190. ریسک تریزومی 18 کمتر از یک به 100000. ریسک تریزومی 13یک به 14000 و ntd رو هم یک به 7700 زده و cutoff آزمایشگاه یک به 250 برای من یک به 190 راهنماییم کنید
- بیماری زنان
حدودا دو ماه است که وضعیت پریودم بهم خورده کلا تو این دو ماه پاکی نداشتم مقدارش خونریزی فقط کم یا زیاد شده.خیلی اذیت دارم میشم دکتر برام قرص اهن،مفامیک اسید،ترنسید داده.ولی هیچ اثری نداشته 48سالم هست در ضمن فیبرم هم دارم.ولی تا حالا این طوری نشده بودم
- جواب سنو گرافی
فوکوس کلسیفیه در تخمدان راست دیده شده خطرناک است چه علاعمی دارد
- کیست در سمت راست جنین به ابعاد۲۵/۱۲
- سقط جنین
من 32سالمه بعد 8سال نازایی باردار شدم ولی تو هفته 22سقط شد بدلیل باز شدن دهانه رحم الان 40روز از سقط میگذره کی میتونم دوباره اقدام کنم برای بارداری؟
- بیبی چک آیا ممکنه هست که نه هفته ای باردار باشیم اما بیبی چکی که صبح میگیریم منفی کاذب نشان دهد؟
- توده مجاری ادراری
باسلام به مدت چند ماه روی مجاری ادراریم احساس برآمدگی میکردم امروز دیدم که یه برآمدگی سفید رنگه.توروخدا کمکم کنید خیلی میترسم.درضمن دختر هستم
- خون ریزی مقعد هنگام پریودی
سلام من دخترم و 23سالمه سه روزه پربودن ولی دو روزه از مقعد هم خون ریزی شدید دارم هنگام مدفوع . باید چیکار کنم
- کیست
سلام. کیست شکلاتی دارم در تخمدان سمت چپ. سایز کیست ۹.۵ سانت بود که دکتر بهم دزوسپتیو داد و سایز کیست در ۵ ماه به ۶ سانت رسید. دکتر دوباره دارو رو تکرار کرده. میخوام بپرسم این قرص واسم کافیه ؟ با قرص های دیگه میشه سایز کیست کوچیک تر بشه ؟
- بهقEIF
- آمپول پروژسترون
سلام. من آمپول پرژسترون دوشب،شب یکی ماما واسم نوشتن ب دلیل عقب افتادگی زدم.( سال قبل و زودترشم استفاده کردم. )ولی ایندفعه بعداز اولین آمپول خواب آلودگی و تهوع و سرگیجه وضعف و.... داشتم بعداز دومین آمپول دل درد و لکه بینی و خونریزی کم و بعدم پایین دلم ک میشه جایی ک خط سزارین هس و پهلو و کمر دردشدید دارم.با کمی حالت تهوع. علت چیست؟
- iui و ivf
با سلام خانم دکتر ivf را در کدام مرکز یا بیمارستان انجام می دهند؟
- خونریزی طولانی پریودی
سلام من۴۸سالمه دوسه سالی میشه که پریودام طولانی شده حدود۱۰روز۱۲روز.سونودادم گفتن فیبروم داری.پارسال ابان ماه کورتاژ تشخیصی شدم.دوماه خوب بودم.دوباره اینورسال پریودام شده۱۸روزه کلافه شدم.باهیچ دارویی بندنمیاد.دکترجدیدم مدرکسی پروژسترون داده شبی دوتا که خونریزی بیشترشده.چکارکنم علایم یایسگی میتونه باشه دکترم میگه فعلا زوده۵۰سالگی
- تنبلی تخمدان
روز خوش مجرد و 31 ساله هستم، برای تنبلی تخمدان سیپروترون کامپاند کدوم کارخانه رو بگیرم. ابوریحان یا آتی فارمد؟ و اینکه برای آتی فارمد سیبل نوشته شده، یعنی چی؟
- زخم رحم
سلام رحمم زخم شده من احساسش میکنم چون زیر شکمم از روی پوست میخاره و حس میکنم یه چیز سرد از اون قسمت که زخم میریزه ولی این موضوع نگرانم کرده که لوله هام و تخمدانمم همینطوره. امکانش هست عفونت زخم به لوله هام و تخمدانم راه پیدا کرده باشه؟ مثل آب سرده. مثل شکم که گاهی صدا میده زیر شکمم صدا میده و اب سرده برای بارداری مشکلی نیست؟
- اکوژن کبد
- واژنم بیش از حدتنگ است
سلام من حدود یک سال هست که ازدوتج کردم ولی هنوز موفق به دخول کامل نشدم حتی پزشک های متخصص مراجعه کردم معاینه شدم گفتن طول واژن خوبه چون من بیش،از حد تنگ بودم قادر به انجام دخول نشدم البته فقط از دیلاتور در ۶ سایز استفاده کردم تا حدی خوب بوده ولی کار ساز نبوده آیا دستگاهی هست که بشه واژن های تنگ گشاد کنن من برعکس بقیه ام همه میخوان تنگ کنن من گشاد


