Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
سلام من اسفند ماه رفتم سونو کیست اکوفری ۳۰ میلی متری در تخمدان راست رویت شد دیگه اصلا سونو نرفتم ممکنه بدون دارو دفع شده باشه؟ با وجود این کیست میشه باردار شد؟ مانع بارداری نمیشه؟
- بیماری زنانه
سلام خسته نباشید تقریبا یه سالی هست که آیو دی دارم الان دو هفته ست که پریودم ویک هفته مرتب لکه بینی دارم و تازگی خونریزیم شروع شده و و پریودی منطم دارم الان مدتی هست که بعد از پریودی یک هفته بیشتر لکه دارم ب نظر شما باید چکار کنم آیا علایم مریضی یا چیزه دیگه است
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر برای تنظیم پریودی به من قرص سیبل رو دادن من امشب روز ۱۹ که قرص رو میخرم و امشب یکم خون اومد هنوز ۲۱ روز نشده مصرف دارورو قطع کنم بااینکه خون اومد خوردم ولی کم بود مقدارش و اینکه قرص های سفید رو کی مصرف کنم
- بارواری قرص
سلام پرونیزولون دربارداری ضرردارد الان من دارم مثرف میکنم دربارداری یجاخوندم برارشدجنین بد
- کانال سرویکس
سلام ببخشید من چهار ساله ازدواج کردم و بچه دار نشدم دکتر گفت کانال سرویکس نداری میخوام بدونم باید چیکارـکنم ؟؟حتما باید عمل بشم و ایا من عمل کنم بچه دار میشم
- سلام من پنج ماه میشه برای بارداری اقدام کردم و از حدود دو ماه پیش اینوفولیک مصرف میکنم ولی نتیجه ای نگرفتم
- آزمایش پیش ازبارداری یاهمون چکاب کامل پیش ازبارداری رو چه زمانی انجام دهم آخه این ماه قراره اقدام کنم قبل از اقدام میخواهم آزمایش دهم روز خاصی دارد
- انتقال
سلام خسته نباشید من ده روز میشه lvf انجام دادم روز دهم بعدظهر تست گذاشتم منفی بود ولی تمام علائم رو دارم به نظرتون باردار هستم یا نه
- سونوی آنومالی
سلام خانم دکتر ،سونوگرافی آنومالی سه بعدی چه هفته ای بهتر است انجام شود؟ الان من حدود ۱۸ هفته ام وایستم ۱۹ پر بشه یا در ۱۸ هفته و خورده ای برم؟ چه هفته ای جنین بهتر دیده میشه؟
- قاعدگی
سلام من يک بچه پنج ساله دارم بعد از ب دنيا اومدنش تا يک سال و نيم ماهانه نشدم بعد از اون هم قاعدگي معمولي داشتم يعني درد و خونريزي طبيعي بود اما نزديک ب دوسال ميشه ک قاعدگي منظم اما خيلي دردناک و سنگين ب طوري قادر ب انجام کارهاي روزمره نيستم علاوه بر اون هم تب لرز درد در همه اعضا بدن حالت تهوع و گاهي استفراغ هم دارم خونريزي سه روز اول زياد اما از روز چهارم تا هفتم خيلي کم ميشه چند ماهي هم هست ک درد در مقعد دارم اين درد فقط دوران قاعدگي وبعد از پايان دوره تا يکي دوروز بعد هست اين بين درد شديد کمر شکم زير شکم و بگن و پاهام دارم دفع مدفوع برام خيلي دردناک و غير قابل تحمل ميشه.
- بارداری
سلام خسته نباشید احتنال سقط جنین در هفته اول بارداری با خوردن زعفران وجود داره
- تاخیر پریودی
با سلام من به علت تاخیر پریودی دکتر رفتم و سونوگرافی مشخص کرد کیست ۲۵در۳۵ میلی متری دارم و و تیرویید ب شدت کم کار و دکتر دو عدد آمپول پروژسترون برام تجویز کرد ک بعد از گذشت ۹ روز هنوز پریود نشدم و دو ماه شده ک پریودی رخ نداده ، خواهش میکنم کمکم کنید
- سقط مکرر
سلام من ۱۱ تا بارداری پوچ داشتم با تخمک اهدایی بازم پوچ شد تمام آزمایش خوب بوده آزمایش کروموزوم و ژنتیک خوب بوده ۴۳ سالمه دکتر گفتن باید چند بار lvf کنین شاید یکی خوب بشه آیا فایده داره
- درد هنگام دفع مدفوع
سلام خانم دکتر آیا همیشه درد هنگام دفع مدفوع فقط در زمان پریود نشان دهنده اندومتریوز است؟
- بارداری
باسلام به استرادیول حساسیت دارم روزهفتم پریودیم رفتم برای سونوتوسیکل خودم انتقال بده سونوکرد گفت پیسو یو واندمتریوزنازک داری میگه بایداسترادیول بخوری یاپروژسترون پوستی پیداکنی که نیست حالا من بایدچیکارکنم ممنون مبشم راهنماییم کنین
- نتیجه سونوگرافی
(لنف نودهایی با مرکز اکوژن و نمای خوش خیم با حداکثر دیامتر ۲۲*۶ در ناحیه مزانتریک مشهود است) سونوگرافی دختر بچه ۴ساله
- استفاده از آمپول دکا پپتیل
با سلام و خدا قوت خدمت شما خانم دکتر بزگوار .بنده به مدت سه سال ایت دچار عارضه میوم رحمی شده ام .و مرتب چکاپ کرده ام و الان در اخرین سنوتعداد میوم ها در جداره رحم افزایش یافته و همچنین در حفره رحمی یک عدد میوم 50میلی متری رشد کرده است ودر مراجعه ای که به دکتر زنان و زایمان داشتم ایشان آمیول دکا پپتیل را برایم تجویز کردند وسوالی که از شما داشتم این بود که ایا این آمپول عوارض خاضی دارد؟ ایا منجر به نازایی می شود؟ با توجه به اینکه بنده هنوز بچه دار نشده ام و سن بارداری بالای 40 سال را دارم میخواستم بدانم ایا این امپول موجب نازایی نخواهدشد؟ممنون خواهم شد پاسخ بدید.
- بارداری
از وقت پریودیم دو روز گذشته
- هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور .احتیاج به راهنمایی دارم ؟
باسلام خدمت شما .من میخواستم با پزشک زنان که در خارج از کشور(انگلستان ) ویزیت آنلاین داشته باشم وارد سایت پزشک شدم ولی چیزی درمورد هزینه ویزیت آنلاین پزشک نبود .واقعیت هم نمیدونستم برای هزینه به کدام قسمت سایت مراجعه کنم .خواستم بپرسم شما از هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور اطلاع دارید .ممنون میشم راهنمایی کنید یک دنیا تشکر و سپاس
- امپول سینال اف وقرص لتروزل
سلام خانم دکترممنون که وقت میزارین خسته نباشیدمیخواستم بپرسم چندروزبعدازخوردن قرص لتروزل وتزریق سینال اف بایدتست بارداری بدم زودترجواب بگیرم


