Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر 19تا قرص زرد رنگ سیبل خوردم دیگه نخوردم بعدش رابطه داشتم اسپرم ریخت شد ایا باردار میشم
- عمومی
سلام خانم دکتر عزیزخسته نباشید .چندسالی هست که مقعدم دچار درد شده که از داخل زخم میشه که اگر یبوست داشته باشم بهدرد وخونریزی دچار میشم دکترهم رفتم پماد آنتی هموروئید استفاده کردم وهم شیاف .ولی ماهی یکبار بعد از پریودم این جوری میشم میشه کمکم کنید باتشکر
- نزدیکی
سلام .شوهرم 42 سالش هستش قبلا نزدیکی هم مدتش طولانی بود هم من ارضاع میشدم ولی الان نه.آیا پودر کمک به اسپرم میتواند خوب باشه
- تخمدان و پریودی
سلام موقه ی پریودی چند روز نزدیک موعود ضربان قلبم نامنظم میشه و نبض های بدنام همینطور حس سبک شدن و کندی در بدن دارم کیست ریز تخمدان هم دارم و یکم تنبلی اصلا این علائم به پریودی و تخمدان ربط داره؟ نمیدونم چرا اینطور میشم هربار ازمایشاتم خوب بوده و پرولاکتین ۲۸ و غده ی ادنوم دارم ولی نمیدونم این علائم نزدیک پریودی به علت چیه حالت های پریودی هم دارم ولی این علائم اذیتم میکنه
- سلام من عادت ماهیانه نامنظم و کیست ریز تخمدان دارم چند ماه ازقرص ال دی خوردم اما کیستم آب نشد باید چی کار از دارو گیاهی از طب سنتی جشونده وعرقیات بخورم خوبه بهتر برام همه میگن زود کیست تو آب میکنه نظرتون در این باره چیه؟
- عکس رنگی رحم
سلام خانم دکتر وقت بخیر. دوسال برای بارداری اقدام کردم اما باردار نشدم.دو دوره لتروزول هم مصرف کردم. دوبار هم آی یو آی ناموفق داشتم ، میشه لطفا عکس رنگی من را تفسیر بفرمایید. نوشته که لوله ها و رحم از ماده حاجب پر شده است. تجمع موضعی ماده، احتمال درجاتی از چسبندگی پری تیوبال را میدهد . متشکرم از پاسخگوییتون
- پریود
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه و سوالی در رابطه با پریود داشتم من بعضی ماه ها فاصله ی بین پریودام ۲۸ روزه س و بعضی ماه ها مثلا ۳۳ روزه هر ماه میشم ولی فاصله ی ثابتی ندارد پریود شدنم بین ۲۸ روز تا ۳۳ روز اینا فاصله ها هستش آیا پریود من منظم هستش؟ خیلی نگرانم
- تعین جنسیت دختر قبل بارداری
- پلییپرحم
19.9mmدر سگمان فوقانی کاویته اندرومتر چگونه درمان میشه
- اکوی آندومتر غیر هموژن
سلام وقتتون بخیر بعد از حدوداً یک ماه و نیم سقط جنین به دلیل مصرف قرص راکوتان ، سونوگرافی انجام دادم در سونوگرافی اکوی آندومتر مختصر غیر هموژن نوشته شده ، ضخامت آندومتر ۱۲ میلی متر و رحم ۷۰ میلی متر، مایع آزاد لگنی مشاهده نشده و همینطور visible gs, دیده نشده و اکوی تخمدان ها سالم و طبیعی ، در اندکست راست کیست ۱۸ میلی متر مشاهده شده ، آیا این خطرناک است ؟
- اقدام به بارداری
سلام من 3فروردین امسال تو 6 هفتگی سقط داشتم البته عدد بتا هم کم بود . حالا میخوام بدونم که چندماه بعد مجدد میتونم اقدام کنم ؟ تو این مدت برم باشگاه ورزشی ؟
- درباره پریودشدن
سلام حالتون خوبه خانم دکتر من پریودیم نامنظم صبح که بیدار شدم لکه بینی داشتم ظهر هم خونریزی حالا نمیدونم کهاون روز حساب یا نه
- چسبندگیرحم
ایاچسبندگی.رحمباداروبرطرفمیشهیاخیر
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید.ببخشید من به خاطر جلوگیری قرص ال دی مصرف میکنم.و حالا متوجه شدم تیروئید کم کار دارم و دکتر قرص لووتیروکسین سدیم ۵۰ داده روزی ۱عدد.میخواستم بدونم این قرص تداخلی با قرص ال دی نداره و اثر قرص ال دی رو از بین نمیبره.
- درد مقعدی در پریودی
هفده سالمه و مجردم مقعدو زیر شکمم تیر میکشه در دوران قاعدگی میشه راهنماییم کنین
- باردارم
من با این سونو باردارم اکوژنیسیته میومتر غیر یکنواخت
- سونوگرافی برست
سلام من خانم 38 ساله هستم الان به مدت 3 ساله ترشحات زردوگاهی سبزرنگ ازهردوسینه هام میادقبلاکیست درهردوسینه بودالان سونوگرافی جدیدگرفتم نوشته برست چپ درساعت دو ندول هیپواکو8 میلی متری با حدودنسبتامنظم مشاهده میشود که احتمال کیست حاوی مایع غلیظ ویا ندول سولیدرا مطرح میسازداین یعنی چه
- استفاده از قرص برای قطع خونریزی
- جفت اکرتا
با سلام من الان دو روزه رفتم تو ماه هشتم رفتم سونو دکتر گفته هم مایه اب جنین زیاده و هم جفتم چسبیده است به نظرتون چکار کنم خیلی نگرانم ایل آیین وضعیت بدیه ؟
- هورمون درمانی در یائسگی
سلام46سالمه ازشهریوریایسه شدم زیرنطرمتخصص سه ماه استروژن وپرژسترون استفاده کردم بعد از اتمام پر بودی روز 14سو نو کردم. الان باید چکار کنم؟ داروهام ادامه بدم


