Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقت بخیر. مصرف مجاز فولیک اسید قبل بارداری چند وقته؟؟ واینکه مصرف طولانیش ضرر داره؟؟
- اقدام بارداری
با سلام و وقت بخیر، آیا بعد از اقدام به بارداری در دوران تخمک گذاری ، میتوان تست پاپ اسمیر انجام داد؟ آیا انجام این تست اشکالی در لقاح با لانه گزینی ایجاد میکند؟
- فیبروم کلسیفیه
سلام خانم دکتر من یک فیبروم کلسیفیه در سمت چپ دارم ودرروز ۶ شهریور پرید شدن البته دوروز قبلش لکه بینی داشتم و۱۱ پاک شدم ودوباره ۲۶ خونریزی پیدا کردم ودرحال اقدام برای بارداری هستم ایا این خونریزی ها ونا منظم شدن آن به این فیبروم ربط داره وایا باوجود آن میتوان باردار شدویا باعث سقط جنین میشه پارسال باردار بودم و۱۲ هفته سقط داشتم وبعداز اون هم عمل فیبروم داشتم
- بارداری
سلاممن آزمایش دادم و باردارم سونو اول که رفتم نوشته یک ساک حاملگی بدون فتال پل در داخل کاویته اندومتر رویت شد یعنی چی در داخل اندومتر ؟یعنی مشکلی داره؟
- بارداری
سلام من برای تعیین جنسیت کیت گذاشتم امروز صبح ساعت هفت مثبت شد میخاستم بدونم کی باید نزدیکی کنم ساعت چند ممنون؟؟
- بارداری
بنده ۱۱هفته باردارم معدم اذیت قبل بارداری ام این مشکل رو داشتم الان می تونم امپرازول یا قرص معده مصرف کنم
- بار داری با رحم تک شاخ امکان دارد؟
سلام من روز ۱۲ بعدر لز پریودی برای قبل از بارداری برای اولین بار رفتم سونوگرافی ولی جوابی که گرفتم به این صورت بود که رحم حالت تک شاخ به سمت راست داره و ضخامت اندونتر ۷ میلیمتر تخمدان چپ دیده نشده و فولیکول غالب هم دیده نشده میخواستم ببینم اینا باعث نازایی میشه خیلی استرس دارم اگه ممکن راهنمایی کنید
- بیماری هاشیماتو
سلام خانوم دکتر من بیماری هاشیماتو دارم. قصد بارداری دارم میخواستم بدونم قبل بارداری و بعد بارداری دکتر چه اقداماتی باید انجام بده؟
- بارداری
باسلام باردارهستم هفته ۹بارداری دوقلو صبح ازخواب بلندشدم ۴قطره خون بعدازادراردیدم رفتم سنو گفتن هموراژی ساب کوریونیک به ابعادم م۱۷*۴۰درمجاورت ساک حاملگی قل اول سمت راست مشهوداست امروزصبحم بعدادرارخوننه خیلی زیادونه کم بعدادراراومد مشکلی نداره توروخدا کمک کنین خیلی میترسم
- استفاده ازبیحسی درروزهای اول بارداری
من ۹روزپیش اقدام به بارداری کردم میتونم ازبیحسی دندان استفاده کنم
- لکه بینی در بارداری
با سلام بنده در هفته شش بارداری هستم چند روزی لکه بینی کمی داشتم بهم امپول پرژسترون دادند الان حدود سی امپول زدم کامل لکه بینیم قطع شده شیاف 400هم استفاده میکنم ایا اشکال دارد امپولها را قطع کنم وفقط از شیاف استفاده کنم ممنون
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر. سونوی واژینال زودترین زمانی که احتمال بارداری رو میتونه بده روز چندم دوره هست ؟
- تاثیر داروها
سلام، آیا استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ،قرص لووتیوکسین ۵۰، قرص آسپرین ۸۰، فولیک اسید ۱ و ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰، در نتایج آزمایشهای غربالگری مرحله اول و غربالگری مرحله دوم تاثیر دارند؟
- مصرف مکمل ها
- سلام
خسته نباشید - هفته ی هجدهم بارداری هستم و شما برای من این قرص ها رو تجویز کردید از هر کدام روزی یک عدد. اما من نميدانم که آنها را با کدام وعده های غذایی بخورم تا بهتر جذب شوند و برای معده عوارض نداشته باشند .لطفا راهنمایی کنید.
Osteo Quinone
GMV Omega 3
Eisenhower plus 5
- سلام
- اقدام بارداری
سلام من دارو حساسیت مونته لوکاست ۱۰ و اسپری دهانی کاتوسین پلاس۲۵۰ استفاده میکنم ایا برای کسی ک قصد بارداری دارد خطرناکه؟
- رابطه محافظت نشده
سلام.ببخشید خواهشا بهم جواب بدیدمن تو مهرماه ک ۱۳پریودشدم بعد ۲۶رابطه محافظت نشده بدون دخول داشتم ولی مایع منی روی من ریخته شدوبعدازگذشت ۲۴ساعت دوتاقرص اوسیز۰/۷۵خوردم وآبان ماه هم روزسیزدهم پریودشدم ولی سه روزیاشایدم کمتربودوآذرماه هم ۱۷پریودشدم ولی دقیق مثل ابان ماه بودتعدادروزهاش ودی ماه هم روز۲۲پریودشدم والان ک بهمن ماه هستش ۲۶پریودشدم ولی رنگ خون پریودی خیلی کمرنگ وانگارخلط مانندهستش وسوزش سردل شدید هم دارم اینا میتونه نشونه بارداری باشه ؟ممنونم اگ زودجواب بدید
- زمان تخمک گذاری پریود نامنظم
سلام.. شبتون بخیر.. دورهای من 45 روزه هستش.. چ روزی روز تخمک گذاری من هستش؟که اقدام کنم برای بارداری..؟با تشکر فراوان
- گرفتگی گوش
سلام من در هفته ۲۱ بارداری هستم گرفتگی گوش دارم از قطره بتامتازن استفاده کنم اشکال نداره
- بارداری
سلام خانوم دکتر من یه بچه 5 ساله دارم برا بار داری دوم میخواهم دوقلو باردارشم چون زایمان قبلیم سزارین بوده میخوام دوبار دیگه سزارین نشم تو اطرافیانم دوقلوزایی بوده به نظر شما راهی هست


