Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- روزه گرفتن در زمان پریودی
باسلام و عرض ادب آیا روزه گرفتن تاثیر روی پریودی داره ؟اخه دو روزه در زمان پریودی بنده خونریزی قطع میشه بعد چند ساعت راه میوفته و درد شدیدی به همراه داره علت چیه؟؟؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
- یاسمین
دکتر ۴۶ سالمه ،متاهل، برای کم شدن شدت خونریزی از یاسمین استفاده کردم ومتاسفانه کم نشد وخونریزی ادامه داشت ،بعداز ده تا فگقرص که مصرف کردم ،قطع کردم ،وسه روز لکه بینی وبعد دوباره پریود الان روز ۶ پریود م است چی کارکنم تا پاک شوم ،سونو واژینال هم دادم هیپرلازی تشخیص دادند .باتشکر
- پریود
سلام من ماه پیش بعد از نزدیکی قرص ال دی خوردم و یک هفته بعد پریود شدم،الان یه ماهه گذشته و ۸روز از عادت ماهانه ام رد شده آزمایشTCG هم منفی اومد آیا از تاثیر قرص ال دی هست یا مشکل چی میتونه باشه؟
- با سلام خدمت خانم دکتر قرص ال دی خواستم بخورم قرص تیروئید مصرف میکنم میتونم ال دی مصرف کنم
- درد شدید در کمر و لگن
سلام من هر دکتری رفتم عکس گرفتن ازمایش دادم میگن سالمی و فقط گفتن التهاب در کمر یه پماد دادن ولی من خوب نشدم درد در ناحیه زیر شکم دارم و در زمان پریود شدید تر تحملش برام سخته و گاهی هم کمرم بی حس میشه و دست راستم از ارنج تا نوک انگشتانم تورو خدا بدادم برسید مردم از درد
- عفونت واژن
سلام این چند روزه عفونت کشدار بد بودارم همراه با یکم سوزش وخارش پوماد کلوتریمازول استفاده کردم اصلا خوب نشدم لطفا بگید باید چی استفاده کنم
- خون ریزی
سلام دلیل تکرار حداقل 2 بار در ماه خونریزی یا پریود شدن چیست
- پولیپ آندومتر
سلام خانم دکتر من یه پولیپ 3*8میل دارم همیشه وسط سیکلم 2روز لکه بینی کمی داشتم این ماه از یک هفته بعد پریود لکه بینی دارم خون تیره و سیاه از من خارج میشه و 2هفتس ادامه داره. آیا حتما باید پولیپ عمل شه؟؟برای بارداری خطرناکه؟؟؟ ممنونم
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید ایا با مصرف لتروزول امکان عقب افتادن پریودی بدون اینکه باردار باشیم رو دارد؟؟؟تا چند روز امکان عقب افتادن بدون بارداری وجود دارد؟؟؟
- ضخیمشدگیهیپواکوئیک دیوارهقدامی ۴میلمتریعنیچه
- هیستروسکوپی
سلام دو هفته پیش هیستروسکوپی بقایا داشتم البته یک ماه قبلش هم کورتاژ کردم .روز دهم بعد از هیستروسکوپی پریود شدم.که روز سوم پریود یه تکه گوشت صورتی سفت دفع کردم قبل دفعش سمت چپ واژنم احساس درد و گرفتگی داشتم .بعد از دفعش دردم کمتر شده و سوزش دارم..ایا طبیعیه؟
- پماددد
سلام دکتر به من پماد فنی توئین سدیم ۱ درصد دادن و باید روی لایه های داخلی واژنم بزنم آیا این پماد به داخل واژن هم میره؟ و آیا استفاده از این پماد خطری نداره و مشکلی برام در آینده بخصوص برای بارداری ایجاد نمیکنه (باعث ناباروی میشود؟؟؟)
- پریودی
سلام چرا در دوران پریودیم دهنم بوی بدی میده؟هرماه اینطوریم علتش چیه فقط چند روزپریودیمه
- آمپول لوپرومر وبارداری
سلام وادب احتما بارداری همزمان بامصرف این آمپول وجودداره؟
- سلام خسته نباشید چند روز استفاده کنم از پماد کلو تریمازول خوبه
- سلام من قصد باردار شدن دارم اما الان که زمان پریودیم هست در سه روز کلا دوقطره خون دیدم احتمال داره حامله باشم یا اینکه عفونت پنهان دارم که خونریزی ندارم چون زیر دلمم درد میکنه ؟ ممنونم از پاسخگوییتون .
- سلام من ۴۹ سال سن دارم و این دوره از عادت ماهیانه در روز هفتم از پریودم که به ظاهر تمام شده بوددوباره خونریزی م شروع شد و سه روز ادامه دارد و برای درمان و حل مشکلم چه کاری باید انجام بدم
- درد پریودی
با سلام.وقتی که پریود میشم خیلی درد میکشم,و بالا میارم.پاها و کمرم تیر میکشه,سینه ها سفت میشن همیچنین سردرد شدیدی میگیرم.زمان تخمک گذاریم هم سردرد میگیرم.
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من یک کیست دارای یک پستای ظریف به ابعاد 56x46mmدر تخمدان سمت چپ دارم آیا با قرص ال دی یک دوره امکان از بین رفتکی هست چون برای بار دار شدن عجله دارم
- فتق فوق ناف
با سلام
بعد از سزارین اولم دچار فوق فوق ناف شدم. الان ۴ سال میگذره و قصد بارداری دارم. مشکلی در بارداری برام ایجاد نمیکنه تا حین سزارین دوم فتق رو هم عمل کنم؟
باتشکر


