Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- من چهل روزه سزارین شدم کمر درد من چهل دارم وترشح زرد رنگ
من چهل روزه سزارین شدم وکمر درد و ترشح زرد رنگ دارم
- قرص گیناپ
سلام خسته نباشید من ی دختر دارم 19سالمه خ. استم قرص گین آپ استفاد کنم خواستم ببینم مشکلی نداره واسع پریودی و قرص ال دی خواهش میکنم زود بهم خبر بدین
- پریود نامنظم
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من دخترهستم و اين تقريبا ي ماهه عادت ماهانم قطع شده دليلش چه و چيكار كنم
- اندازه رحم
سلام خانوم دکتر ایا تو سونو سه بعدی یا عکس رنگی فضای رحم ابعادش مشخص میشه که برای حاملگی طبیعی یا نه؟
- پریود
سلام خسته نباشید من ۵۲ سالمه و حدود ۳ ماهه پریود نمیشم البته ناگفته نماند قبل از ۳ ماه هم پریود نامنظم داشتم حدود چند هفته عقب و جلو میشد علت چیست ممنون میشم جواب بدید ؟
- عفونت
سلام من ۱۸ سالمه و چند وقت پیش رفتم دکتر و گفتن شاید زگیل داشته باشم و البته گفتن یکم عفونت هم دارم در صورتی که من هیچ گونه علائمی مثل خارش نداشتم فقط بعضی اوقات یک خارش ریز بود که خودش میرفت و خلاصه ایشون بهم قرص آزیترومایسین ۲۵۰ دادن که فقط ۶ دونه قرص داشت و بهم پماد phenytoin sodium 1 درصد دادن و گفتن روی لبه های داخلی واژن بزنم الان بعد از مصرف قرص من همون خارش ریز هم ندارم الان سوال من اینه باتوجه به این دارو ها عفونت من خطرناک بوده ؟و آیا الان امکانش هست دیگه عفونت نداشته باشم ؟ و آیا پماد هم برای عفونت هست یا نه برای برآمدگی هایی کا احتمال دادن زگیل باشه؟؟؟؟ (خواهش میکنم به سوالاتم کامل پاسخ بدی من خیلی نگرانم و ممنون )
- پریود نشدن بعد از قطع قرص سیبل
سلام وقت بخیر من قرص سیبل مصرف کردم الان هفت روزه ک تموم شده اما پریود نشدم فقط روز دوم لکه بینی خیلی خیلی کمی داشتم برای یک ساعت و قطع شد آیا دوباره قرص شروع کنم یا خیر
- توده هایپواکو
سلام من دوماه پیش رفتم دکترسونوانجام دادم گف ک توده دادم هایپواکوبه ابعاد ۳*۱۲mm درسینه سمت راست آیاخطرناکه چون همش میسوزه سینم دستم هم دردمیکنه ممنون میشم اگ جواب بدین
- سونوگرافی
سلام .فوکوس ساب اندومتریال اکوژن درساب اندومتریالBodyبه دیامتر 1.6mmدیده میشود.تجمع مختصر مایع ازاد ددارای دبری های اکوژن شناور کمتر از 1ccقدامی دیده میشود .میخاستم بدونم مشکل چیه
- سلام خانم دکترجان من ۴۷سالمه خونریزی شدیدداشتم سه ماه آمپول واریوپپتیل روزدم خیلی خیلی عرق میکنم مخصوصا”سرم عرق میکنه وسردردشدیددارم باهیچ مسکنی خوب نمیشه سوالم این بودآیاازعوارض این آمپولاست؟
سلام دکترجان من ۴۷ سالمه به علت خونریزی شدیدسه ماه آمپول واریوپپتیل روزدم خیلی خیلی عرق میکنم مخصوصا"سرم خیلی عرق میکنه وسردردشدیددارم باهیچ مسکنی خوب نمیشه چکارکنم"؟
- کاندوم
سلام چه کاندومی بخرم ؟ که خوب باشه و اطمینان اسمش رو بگید لطفا برم داروخونه چی بگم؟
- تنبلی تخمدان
روز خوش مجرد و 31 ساله هستم، برای تنبلی تخمدان سیپروترون کامپاند کدوم کارخانه رو بگیرم. ابوریحان یا آتی فارمد؟ و اینکه برای آتی فارمد سیبل نوشته شده، یعنی چی؟
- قطع خونریزی پریودی
در دوران شیردهی واسه کم شدن خونریزی میشه از مفنامیک اسید استفاده کرد؟
- اینترنال مثانه
سلام خسته نباشید در سونو من نوشته اینترنال اکو مثانه متوسط دیده شده آیا چیز مهمی هست
- لکه بینی
با سلام سیپروترون کامپاد به دلیل موی زاید مصرف میکنم یک عدد قرص باقی مانده وله لکه بیتی دارم و پریود شدم دلیل چیست و چکار باید بکنم
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- قرص استرادیول والرات برای قطع خونربری
قرص استراادیولوالرات برتی قطع خونریزی بهم داده زخامت رحم داشتم درد لگن شکم دارم
- مصرف ال دی
باسلام من به مدت یک سال هست که قرص ال دی یرای پیشگیری استفاده میکنم.میخواستم بدونم ایا مصرف بلندمدت این دارو عوارضی برای بارداری در آینده داره یا نه؟ میزان برگشت پذیریش چطور هستش ؟بهتره همین روشو ادامه بدم یا شما روش دیگه ای رو بهتر میدونین؟ممنون
- سقط


