سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد
سلام دکتر،چند وقته با سفت کردن عضلات رحمم در حالت عادی یا سرپا گاهی دردی مثله تیر کشیدن حس میکنم عفونت ندارم و تا الان رابطه ای نداشتم علتش چی میتونه باشه؟
- سینال اف
سلام وقتتون بخیر من تحت درمان نازایی هستم وتنبلی تخمدان دارم یک دوره امپول سینال اف استفاده کردم وسایز فولیکولم ۱۸ شد که متاسفانه توی اون دوره باردار نشدم ومجدد پریود شدم آیا برای دوره بعدی هم امپول سینال اف بزنم ؟عوارضی نداره ؟
- آی وف اف
سلام وقت بخیر سه روزه انتقال دادم از همون روز اول انتقال ،لکه بینی دارم لکه بینی قهوه ای همراه با رگ های خونی ولی خیلی کم
- درد تخمدانها
دردتخمدانهادر دوران قاعدگی
- بارداری
سلام خانم دکترعزیز من این ماه آمپول های آزادی سازی تخمک تزریق کردم یعنی۱۸'۲۰و۲۲ ماه مهر و وقت پریودیم هم ۱۴ مهربود بوبعد از تزریق آمپول ها رابطه داشتیم و الان از موعدم یه هفته است که میگذره ولی پریودنشدم سه روز پیش تست دادم منفی شد ونزدیکای بیست روزه که کمردرد وترشح شیری غلیظ وبعضی مواقع آبکی دارم به نظرتون میتونه از آمپول باشع که پریودیم عقب افتادن؟ چون من اصلن سابقه نداشته که اینقدعقب بندازم خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید
- هورمون
سلام خانم دکتر دختری مجردهستم سوالم اینه که علایم بالابودن هورمون مردانه چیه؟من یه مدته حجم خونریزی پریودم کم شده دلیلش میتونه بالابودن این هورمون باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
- من ۲۳سالمه خواهش میکنم راهنماییم کنید
سلام پریود که میشوم موقع مدفوع کردن مقعدم خیلی درد میکند زیر شکمم هم خیلی درد میکند دکتر هم نرفتم نگرانم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- کلیتوریس
علت خارج شدن ترشح از کلیتوریس هنگام نزدیکی و گاهی خارش ان قسمت. علت چیست؟
- درمورد پولیپ رحم
ضخامت اندومتر ۲میلیمتره به ابعاد۶ و۴نیاز به جراحی دارد
- سلام میشه لطفا کمکم کنید
سلام من سونوم گفتن کیست ۳۳ در ۲۲ داری در تخمدان چپ با جدار نازک و محتویات اکوفری و مایع ازاد لگنی رحمم ۴ سانت افزایش سایز داشت از ۷۶ شده بود ۸۰ همونروز بتا معمولی دادم شد ۱ بیبی چکا منفی بودن دیروز خونریزی داشتم ولی خون خیلی تیرس و دل درد شدید دارم و سبکی سر ایا این همون پریودیه؟ خون بسیار رقیقه اصلا کش نمیاد مثل خون پریودی با وجود بتا ۱ تیتر بدم؟ بارداری خارج از رحم نباشه
- خود ارضایی
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم خودارضایی میکردم با بالش کامل شلوار داشتم و یه لکه خون کوچیک مشاهده کردم پرده بکارتم پاره شده؟؟ ممنون میشم جواب بدیدد
- چه نوع ازمایشی باید انجام بدهم؟
سلام من حدود دو هفته پیش رابطه داشتم یکم از اب منی داخلم موند من دو ساعت بعد یه قرص اورژانسی یه دونه ای خوردم ۱۴ روز گذشته پریود نشدم احتمال اینکه پریود بشم هست چند درصد؟ ممنون
- معرفی اورولوژیست
سلام خانم دکتر لطفا متخصص اورولوژیست خوب معرفی میکنید ممنون
- کیست اکوفری
سلام من یک کیست اکوفری با جدار نازک به ابعادmm 27 *29 در تخمدان راست دارم مجرد هستم واین اتفاق سالی یکبار تکرار میشه ایا خطرناکه برام؟ و چ دارویی پیشنهاد میکنید
- تنبلی تخمدان
سلام ببخشید میشه قرص... کامپاند رو از روز ششم پریود بخورم گذشته ی روز واینکه بار اوله میخام شروع کنم
- دوتا آمپول پروژسترون
سلام خانم دکتر دختر 18ساله هستم دوماه ونیم پریدم عقب افتاده دکتر بعد از سونوگرافی وازمایش
دوتا امپول پروژسترن همزمان دادند ,,میخواستم بدونم ایا این امپول عوارض ندارد ویا اینکه نزنم وصبر کنم ""البته من امسال کنکوری هستم واسترس درسهام زیاده امکان داره به دلیل استرس باشه - دو فاستون
با عرض سلام . امکان بارداری در زمان مصرف دوفاستون وجود دارد ؟ با تشکر از پاسخ شما.
- بارداری
سلام ۲۴سالمه سه ماه عروسی گرفتیم توی اردیبهشت ماه سه تاچهاربار اقدام به بارداری داشتم ازبارداریم ۶روز میگذره دیروز لکه خون کمرنگ دیدم وامروز قهوه ای بی بی چک هم ۵ روز بعد تاخیر زدم منفی بود
- آیا قرص نورم اسکین باعث نازایی میشود ولی من مجرد هستم


