Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام من 8ماهه اقدام دارم باردار نشدم، این ماه آزمایش هورمونی روز 5سیکل دادم خوب بود سونو واژینال روز 15سیکل دادم اندازه رحم نرمال آندومتر 8وتخمدان راست به ابعاد 31*22حاوی 17فولیکول با ماکزیمم قطر 8وتخمدان چپ به ابعاد 46*27حاوی فولیکول غالب به قطر 28وبیست عدد فولیکول دیکر به قطر12رویت شد امکان بارداری هست یانه
- عمومی
سلام خسته نباشید علت اینکه بعد از رابطه همون لحظه که منعی ریخته میشه داخل واژن همون لحظه بیرون میریزه چی میتونه باشه من درحال اقدام هستم این برام خیلی سوال شده حتی نمیزاره یک ثانیه بگذره سریع میریزه بیرون ببخشید بی پروا صحبت کردم
- پرولاکتین
با سلام خدمت خانم دکتر، برای قبل بارداری پرولاکتین رو ازمایش دادم ۱۸ بود،ایا طبیعی است؟ و در قسمت ازمایش ادرار bacteria مقدار few بود چی قرصی به چه مدت مصرف کنم درست میشه؟ حدودا تا روز تخمک گذاریم ده روزی مونده تا برای بارداری اقدام کنم ایا این مقدار باکتریا اداری برای بارداری خطرناک است؟
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام من قبلا کورتاژ تشخیصی انجام دادم برای فیلم که جواب پاتولوژی که اومد ضخیم بودن رحمو نشون داد بعد مدتی قرص پروستروژن مصرف کردم ۳ ماه حالا دو با سونو انجام دادم دومی سونو که انجام دادم اینه رحم به ابعاد 96#58#47م م است اکوی تخمدان هاطبیعی است کیست و توده دیده نشد میومتر هتروژن است ضخامت اندومتر 9 م م میشه جوابشوبرام توضیح بدید ممنون.
- اف اس اچ
سلام ،اف اس اچ زیر یک یعنی چه؟راه درمانی داره؟
- بارداری
با سلام بنده 2 بار سقط مکرر داشتم ایا برای بارداری سوم نیاز به استراحت یا رژیم خاصی دارم
- کلیتوریس
با سلام.17 ساله هستم.کليتوريس من با کوچکترين لمس و يا تماس با لباس زير تحريک و باعث برانگيختگي ميشه .حتي موقع رقصيدن بعد 5 دقيقه حالت ارگاسم بوجود مياد و مايع واژن جاري ميشه.آيا دارويي و يا راهي براي کاهش حساسيت کليتوريس وجود داره؟
با تشکر. - سرکلاژ
سلام سرکلارابدومینال تاچندسال میش بازنکردسال ۹۴تاحالاسرکلاژم بچه دومم باردارم میتونم بازنکنم
- سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو سوالم در ارتباط با زایمان سزارین هست برای کسانی که قبلا سزارین شدن هم سزارین ممنوع هست؟ چیزهایی شنیدم در ارتباط با اینکه در رشت زایمان سزارین فقط در بیمارستان توتونکاران انجام میشه و در بیمارستانهای خصوصی انجام نمیشه آیا صحت داره؟
- واکسن
سلام خانم دکتر خوب هستین من بیمار شما هستم من در اقدام به بارداری هستم بنظر شما من میخوام آخر شهریور واکسن انفولانزا بزنم از نظر شما مشکلی نداره؟ واکسن بزنم یا نه؟ ممنونم
- تغذیه
امشب ماست و خیار و پونه خوردم خیلی نگرانم میگن پونه گرم ایا ضرر داره خواهش میکنم جوابم بدین
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید. من الان 22 سالمه و سه ساله که کیست ریز دارم الان دکتر بهم قرص دوفاستون داده گفت که احتمال داره تخمدونام ضعیف شده باشه و نازا باشم گفتن هرچه سریعتر اقدام کنم برا بارداری تا الان اقدام نکردم میخواستم بدون احتمال اینکه نازا باشم وجود داره؟ من تیروئید دارم و تا الان قرصی برا تیروئید مصرف نکردم بخوام باردارشم مشکلی به وجود میاد؟
- قرص اورژانسی
سلام من رابطه بدون دخول داشتم ازپیشاپ ترسیدم توهشتم پریود قرص اورژانسی خوردم بعدچهارروزپریودشدم پریوداولی حساب کنم یادومی ممنون
- اندومتریوز
خانوم دكتر سلام من ديروز پيشتون بودم و شما گفتين ك بايد جراحي كنم براي اندومتريوزم و نزديك به انسداد روده م ،سوالم اينه چقدر وقت دارم تا جراحي كنم يني اينكه چقدر ميتونم صبر كنم چون من امتحاناتم ١٣تير تموم ميشه،ايا يك ماه و نيم ميتونم صبر كنم ؟
- سقط مکرر
سلام خانم دکتر.من چهار بار سقط داشتم.خیلی هم درمان کردم.نسبت فامیلی هم نداریم.به محض وارد شدن در ماه سوم حالت لرزش شدید به من دست داده و بعد از سونو. بچه دیگر ضربان ندارد.ممکن راهنماییم کنید.بخدا خسته شدم.
- رابطه در بارداری
باسلام و وقت بخیر من دیروز با پارتنرم اولین رابطه را داشتم. و چون اولین رابطه سکسی من بود از کاندوم استفاده نکردیم. با این وجود اب منی ایشون داخل نریخته. ایا اب قبل منی امکان بارداری داره؟ من خیلی استرس دارم. ممنون میشم کمکم کنید
- دردشکم ومقعد وواژن دردوران قاعدگی
سلام ببخشید وقتی که پریود میشوم زیر شکمم خیلی درد میکند و روز اول و گاهی دوم این درد منتهی می شود به مقعد و واژن و کمی لرز هم دارم(درد مقعد مثل عمل لواط درد داره)میشه علتش را بفرمائید؟
- توده هایپواکو
سلام من سونودادم ودرست چپ ساعت ۳سینم یک توده هیپواکوبه ابعاد۱۴در۱۹ است می خواستم ببینم خطرناک است جیکاربایدبکنم؟
- واژن
سلام ازچه کرمی برای روشن شدن واژن استفاده کنم که دائمی باشه
- آزمایش اسپرم
سلام خسته نباشید، همسر من امروز نوبت ازمایش اسپرم داشت ایشون توخواب ارضا شدن ایا نمونه دادن توهمچین مواقعی اشتباه؟یاتاثیری توکیفیت نداره


