Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نارسایی رحم
ایا سونوگرافی یا ازمایش خاصی برای اثبات نارسایی رحم وجود دارد و خانوم دکتر شما نارسایی رحم تشخیص میدید و من ی زایمان زودرس داشتم و دلیلش باز شدن دهانه رحم و کوناه شدن سرویکس بود
- سلام در سونوگرافی نوشته تصویر یک ناحیه هایپواکو oveal shape واجد
سلام در سونو نوشته تصویر یک ناحیه هایپو اکو oveal shape واجد هلیوم اکوژن ب ابعاد ۱۱ و ۴ و نیم ب صورت زیر جلدی در ناحیه اوکسی پیتال ک میتواند مطرح کننده لنف نود باشد چیه این منظورش
- ندول اکوژن
سلام
ندول اکوژن به قطر تقریبی ۸م.م درکورتکس اینفرومدیال کلیه ی راست به نفع یک انژیومیولیپوم دیده میشود یعنی چی توی سونوم نوشته
با تشکر
- سلام کیستیک همراه با interanal septation به ابعاد 58.×37 دارم ایا خطرناکه واینکه بادارو حل میشع
سلام کیستیک همراه با internal septation به ابعاد 58×37 دارم آیا خطرناکه واینکه با دارو حل میشه
- سلام به دخترم ۴ تا آمپول پروژسترون دادن که ۲ تا شب ۲ تا صبح بزنه ولی دو تا که زدم پریود شد دقیقا یک ساعت بعد از تزریق حالا سوالم اینه که باید ۲ تای بعدی رو هم بزنم فردا صبح یا خیر
سلام دکتر به دخترم ۴ تا پروژسترون دادن که دو تا صبح دو تا شب بزنم حالا بعد از یک ساعت از تزریق پریود شده آیا باید دو تای صبح را بزند یا خیر دستور چیست؟
- تاخیر پریودی
سلام ۶ روز مانده به پریودی میشه برای تاخیرش از قرص دوسبلین استفاده کرد
- کیست اکولوسنت ۲۹ میلیمتر تخمدان چپ در حین یائسگی خطر ناکه؟
- آنتی هیستامین
سلام آیا مصرف یکجا آنتی هیستامین و استامینوفون باعث ب تعویق افتادن پریودمیشه؟؟
- قرص پردنیزولون ۵
سلام وقت بخیرخسته نباشید.من برای سرفه ام ب دکترعمومی رفته بودم که قرص پردنیزولون۵ برام داده ۳ورق یعنی ۳۰ قرص من۱۳روزه که استفاده میکنم .وباید ۱۲این ماه پریودمیشدم که ممتسفانه نشدم.ایا ازعوارض این قرص هست یا نه.ممنونم
- سلام ببخشید من میخوام بپرسم در سونوگرافی من نوشت رحم به طول نرمال واکوی می متر یال هموژنرویت شد آندومتر به ضخامت 8 م م مشاهده شد درآدنکس ها عارضه مشاهده نشده مایع آزاد در کل و ساک خلفی مشاهده نشده
- محاسبه روز سوم پریود
من امروز صبح (دوشنبه)پریود شدم برای آزمایشی که روز سوم پریود باید بریم چهار شنبه باید مراجعه کنم یا پنج شنبه؟
- پاسخ به سونوگرافی
سلام ۵۰ سال ، ۳ فرزند، دو ماه سه روز لکه ببنی ، سه روز خونریزی شدید ،سه روز لکه بینی وباز یک هفته بعد همین چرخه با وجود خوردن دوفاستون فقط میزان خونریزی کم شد ؟چکار کنم؟
- خونریزی دارای نوسان پس از زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید من تا حدود روز ۴۰ بعد از سزارینم خونریزیم کم شده بود ولی مجددا شدید شد و شما قرص آهن و ال دی دادین بهم. میخاستم بدونم اگه خوب نشه و جواب نده مشکل از کجدست؟ ممنونم.
- سن بارداری
سلام خانم دکتر من در روز شش پریودم قط شد بعد رابطه داشتم ایا احتمال بارداری است فقط اون روز جلوگیری نکردم
- نازایی
سلام،مصرف اوابوست و اوزیل و گلوکوفاژ، همراه لتروزول و hmg برای تنبلی تخمدان خوبه،دکتر بهم داده ولی روز ۱۳ سیکل تخمک بالغی نداشتم، ریزش موی شدید هم گرفتم،،،در حالی که قبلا فقط با گلو کوفاژ و لتروزول تخمک خوب داشتم،علتش چیه خانم دکتر
- پماد ان ان
سلام من کرم موبر صورت زدم الان صورتم قرمز شده پماد ان ان رو بزنم خوب میشه؟!
- سلام میخاستم بدونم توده اکوژن در تخمدان سرطان است
- بکارت
سلام خانم دکترمن تلاش کردم که پرده بکارتمومشاهده کنم
اما اصلاسوراخ واژن دیده نشدویکسری زائده های گوشتی دندانه ای شکل روی سوراخ واژن مشاهده کردم
واقعانگران هستم که این زوائدچی هستن
ایابکارت من سالم هست یاخیر؟ قبلاازروی کنجکاوی یکبار۲تا۳سانت انگشتموواردواژن کردم - قرص سالویگل مصرف کردم عادت نشدم
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه بخاطر تعریق بدن بیش از حد سالویگل خوردم ۴۵ روزه عادت نشدم . آزمایشم داد بارداد نیستم
- کیست سینه
من پیش دکتر رفتم معاینه ام کرد وفرستاد سونوگرافی توسونوگرافی نوشته فیبروکیستینک یا فیبروآندوم به ابعاد ۱۵*۲۸درلبه آرئول ساعت ۱وبه ابعاد ۱۵/۵*۷/۵ م م در mid zoneساعت ۱۰ برست راست دیده می شود


