Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- غربالگری سه ماهه اول
با سلام در غربالگری سه ماهه اول اگه جواب سونو گرافی خوب و جواب آزمایش خون بینابین و حدوسط باشد ایا جنین دارای ناهنجاریست و باید سقط کرد و یا باید برای غربالگری سه ماهه دوم منتظر ماند؟
- سلام
سنو برای من دولیکو سفالیک نشون دادە تو را خدا خطرناکه ؟ چکار کنم؟
- خونریزی بعد زایمان
سلام خانم دکتر من 5 ماه زایمان کردم انگاری لبه های واژنمو با تیغ بریده باشن یه همچین دردی دارم ممنون میشم بگین چیکار کنم
- بارداری﷼
سلام ،من بیستم آمپول آزاد سازی تخمک رو زدم پنج شیش روز بعد حالت تهوع و کمردرد ... داشتم بی بی چک گرفتم مثبت شد باز دو روز بعدش بی بی چک زدم قسمت c پررنگ شد قسمت t مثل سایه افتاد باز صبر کردم ده دوازده روز گذشت از زدن آمپولم بی بی چک زدم منفی شد یعنی باردار نیستم ؟یا بی بی چک رو زود استفاده کردم ؟ یا احتمال بارداری وجود داره؟ شش هفت روز دیگه به پریودیم مونده آیا تو این مدت ممکنه باردار بشم ؟ من پنج ماه هستش ازدواج کردم پریود میشدم ولی تاخیر داشت فقط ماه هم تاخیر داشت چون میخواستم آمپول آزاد سازی رو بزنم رفتم آمپول زدم که پریود بشم البته قبلش آزمایش خون دادم که مطمئن بشم باردار نیستم بعد آمپولو زدم ...ماه بپش نهم پریود شدم با آمپول این ماه هم اگه پریود نشدم باید آمپول بزنم یا خودم پریود میشم ؟ امیدی هست که انشاالله تا پریودیم باردار بشم ؟ یا باردار شدم بی بی چک رو زود استفاده کردم ؟ تو رو خدا به همه سوالاتم پاسخ بدید خیلی مهمه ...با تشکر ...
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر 19تا قرص زرد رنگ سیبل خوردم دیگه نخوردم بعدش رابطه داشتم اسپرم ریخت شد ایا باردار میشم
- احتمال بارداری
سلام من پریودهای منظم ۲۸روزه دارم این ماه دومین ماهی هست که برای بارداری اقدام کردم در روز۱۷دوره ام یکبار کمی لکه بینی داشتم.از روز۱۹دوه ام تا امروز که روز۲۲هست بعد از اینکه زیاد راه برم یا کاری انجام میدم کمی لکه بینی دارم که بشکل ترشحات خونی هست.و تبر کشیدن و درد پهلو و پای چپ رو دارم آیا این میتونه از نشونه های بارداری باشه؟ یا مشکل چیز دیگه هست؟ ممنونم از پاسخگوییتون
- بارداری
با سلام وخستهنباشیدببخشید من از بارداری سوالی داشتم لطفن اگ شد بامن تماس بگیرید ۰۹۹۳۱۲۳۰۰۳۵
- داروهای اعصاب
سلام عزیزم راستش من به خاطر سقطایی که داشتم داروهای اعصاب میخورم همه میگن بچه دار شی خوب میشی به نظرشما من چیکار کنم مشکلی پیش نمیاد هفته بعدهم قراره سرکلاژ شکمی بشم
- اکوژن
سلام اکوژن ۱۱.۶mm در ضخامت آندرومتر پولیپ بد است ؟
- سقط بارداری پوچ
سلام، وقت بخیر بارداری پوچ داشتم، که سقط کردم دو هفته بعد در حالی که مقدار جزئ خونریزی (مثل اواخر پریودی) داشتم سونوگرافی دادم توش اینطوری نوشته بود: محتوای اکوژن به ابعاد ۱۹، ۷، ۱۵ میل و حجم تقریبی ۱ سی سی در قسمت میانی کاویته آندومتر دارای واسکولاریته گرید ۱ به نفع بقایای بارداری مشاهده میشود دکتر بهم قرص میزوپروستول تجویز کرده ولی میترسم استفاده کنم، یعنی این مقدار خودش از بین نمیره؟
- بارداری سوال مهم
سلام من در ماه چهارم بارداری هستم رابطه پهلو دارم ولی الت به داخل واژن اصلا نکردم همنجوری همسرم لایی میزنه و اب میاد ایا اینم به شکم فشار میاره مشکلی هس
- ب کمپلکس در زمان شیردهی
با سلام و احترام. میخواستم بپرسم آیا تزریق آمپول ب کمپلکس در دوران شیردهی توسط مادر مهم هست یا خیر. البته بنده روزانه مکمل مولتی ویتامین دوران شیردهی مصرف میکنم.
- سرکلاژ
سلام افرادی که سابقه زایمان زودرس دارند و با سرکلاژ جواب نگرفتن چکار باید انجام دهند تا بچشون از بین نره؟
- سزارینپنجم
سلام وخسته نباشید ببخشید من ۳۸سالمه و چهارتا سزارین داشتم که سزارینچهارمی عمودی بود و متاسفانه بعد از دوماه شکمم از داخل باز شده بود وه دوباره جراحی انجام دادم و واسم مش گذاشتن والان بعد از دو سال متوجه شدم باردارم چکار کنم
- در زایمان سزارین نهایتا چند بار میتوان زایمان کرد؟
در زایمان سزارین نهایتا چند بار میتوان زایمان کرد؟ در واقع نهایتا چه تعداد بچه را میتوان با سزارین به دنیا آورد؟ جوری که به چسبندگی رحم منجر نشود و به جفت آکرتا منجر نشود، با توجه به اینکه فرد به دلیل ژنتیکی قبلا دو بار سقط داشته یکی در ۸ هفته یکی در ۱۸ هفته و چند روز. و الان ۳۷ هفته باردار است و میخواهد اختیاری شکم اول سزارین کند و به خاطر ترس و فوبیا از معاینه لگن و ترس از پاره شدن کیسه آب حین معاینه لگن اطلاعی از تنگی لگن ندارد.سن خود فرد ۲۸ سال است و استرس زیادی دارد.
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر بنده سرکلاژ شکمی هستم و در هفته ۹ هستم از شیاف پروژسترون استفاده میکنم هیچ داروخونه ای نتونستم خارجی پیدا کنم از مارک ایرانی فرتژیست استفاده میکنم.میخواستم بدونم چقدر تفاوت بین خارجی و ایرانی وجود دارد آیا ایرانی هم به همون اندازه موثر هست؟ استفاده از شیاف به صورت مقعدی تاثیرش کمتر از واژینال است؟
- درباره lvf
سلام دخترخانم من خانمی هستم ۳۹ساله دارای ۲فرزنددخترهمسرفرزندپسرمیخوادیک بارlvfانجام دادم نشدچیکاربایدانجام بدم
- بارداری
هموراژی پری ساک باعث سقط میشه و ربطی به کیست هموراژیک نداره
- اسپرین در ۷هفته و۶روز
سلام خانم دکتر من چندروز پیش این سوالو ازبچتون پرسیدم سلام خانم دکتر خسته نباشید،هفته ۶بارداری هستم،۳،۴ماه پیش هموگلوبینم ۱۴/۷ بود و rbc هم ۵/۲۶ و هماتوکریتم ۴۴/۹، ایا باید اسپرین الان استفاده کنم؟؟سال پیش یه سقط بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین در ۶ هفته داشتم،خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم...اصلا میتونم یک شب در میون اسپرین بخورم؟ اما الان جوابتون رو دیدم چون ندونستم جواب دادید الان میشه اسپرینو شروع کنم؟هنوز سنو قلب نرفتم تاثیری داره؟علائمم قطع شده
- پریود نامنظم
سلام من دوماه پریود نشدم ببی چک هم گرفتم منفی بود اولین بار پریودم نامنظم میشه ۱۰ سال ازدواج کردم


