Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من قبلا سقط داشتم الان دوباره باردارم هفته پنجم هست دکتر برام روزی دوتا پروژسترون امپول تجویز کرده دیشب دوتا زدم امروز یکم ترشح دارم مشکلی پیش نمیاد ؟؟
- قرص های کمک بارداری
سلام خسته نباشید - 39 سالمه اقدام به بارداری کردم با توجه آزمایش هورمون دکتر متخصص بهم قرص لتروزول داد - یک ماه استفاده کردم الان دو هفته میشه که از زمان پریودم گذشته آزمایش بارداری دادم منفی بوده ولی هنوز پریود نشدم- تا به حال این همه تاخیر پریود نداشتم - علتش چی میتونه باشه ؟؟
- دفع بقایای سقط زیر یک سانت
سلام روزبخیر من دو هفته پیش سقط داشتم در هفته هفتم. الان دیگه خونریزی ندارم. در سونوگرافی بقایای دارای عروق زیر یک سانت دارم. آیا باید داروهایی مثل ارگونوین بخورم یا صبر کنم پریود بشم بلکه دفع بشه یا چیکار باید بکنم؟
- هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور .احتیاج به راهنمایی دارم ؟
باسلام خدمت شما .من میخواستم با پزشک زنان که در خارج از کشور(انگلستان ) ویزیت آنلاین داشته باشم وارد سایت پزشک شدم ولی چیزی درمورد هزینه ویزیت آنلاین پزشک نبود .واقعیت هم نمیدونستم برای هزینه به کدام قسمت سایت مراجعه کنم .خواستم بپرسم شما از هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور اطلاع دارید .ممنون میشم راهنمایی کنید یک دنیا تشکر و سپاس
- درد مقعدی
من بعداز رابطه از مقعد با همسرم درد شدیدی دارم بطوری ک نمیتونم تحمل کنمو جواب همسرمو بدم علتش چی میتونه باشه؟؟
- مشکل درد سینه
سلام خانم دکتر عزیز. وقتتون بخیر . امروز صبح بدون هیچ علائمی در روز های قبل، با درد سینه سمت راست از خواب بیدار شدم . از نظر ظاهر مشکلی نیست اما وقتی دست میزنم نزدیک های هاله قسمت زیر سینه، یه توده اندازه بند انگشت احساس میکنم که تیر میکشه و گاها حس سوزش داخلی دارم. استرس گرفتم. مطب تماس گرفتم جهت گرفتن نوبت اما متأسفانه نتونستم ارتباط برقرار کنم. خیلی ترسیدم از این درد ناگهانی😞
- تغییرماهیانه
با سلام دختری هستم که متاسفانه مرتکب خودارضایی شدم(مالشی)مدت زیادی نیست و تصمیم گرفتم دیگه انجام ندم.مشکل اینه که تاریخ پریودم به شدت تغییر کرده.۳۱روزه بودم الان دوبار هست که۲۲روزشد! از طرفی به خاطر یه آزمونی که پیش رو دارم استرس به شدت بالایی رو دارم تحمل میکنم میخواستم ببینم این موضوع به خاطر استرسه یا مسئله ای که مطرح کردم و ایا به حالت اول برمیگرده؟
- میوم
سلام خانم من از قرص دزولست استفاده میکنم برای میوم ها بعد از یک ماه نیم استفاده آلان چهار روزه که لکه دارم دردی هم ندارم یعنی مشکلی نیست
- شماره تماس
با سلام شماره تماس یا ادرس مطب را برام بفرستین
- بقایا بارداری
سلام در ۶ هفتگی سقط داشتم الان سونو واژینال انجام دادم ۲.۳سی سی بقایا داشتم دکتر بهم مترونیدازول نوشته گفته بعد از ۴ روز سونو بدم دوباره. الان خودم پیاده روری میرم با داروهای گیاهی مصرف میکنم نظر شما چیست؟
- خونریزی
سلام خانم دکتر.من یازده ماهه از زایمانم میگذره تا الان پریودیم منظم بود این ماه پریود شدم الان دوهفته ست خونریزی دارم رفتم سونو همه چی نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم،علت این خونریزی چی میتونه باشه؟واینکه میشه یه قرصی معرفی کنین برای بند اومدن خونریزیم ممنونم از پاسخگوییتون
- قرص دوفامد
سلام خانوم دکتر من سقط جنین داشتم خونریزیم داشتم بیست روز رفتم پیش دکتر برا قطع خونریزیم قرص دوفامد داد منم خوردم چند روزی خونریزیم قطع شد وقتی ک قرصم تموم شد بازم پریود شدم میخواستم این پریودی ک با قرص انجام شده این خونم قطع میشه
- سونوگرافی
سلام.این باور که الآن میگن در بخاطر پیشرفت علم و سونوگرافی های بروز و پیشرفته... دیگر هیج بارداری دیررس یا بعد 41 هفته طول نمیکشد؟ با تشکر
- خونریزی در بارداری
من ۳روزه لکه بینی داشتم الان بیشتر شده خونریزیم و رنگش قرمز تر شده تست بارداریم مثبت بوده باید چی کار کنم
- کیست اندومتریوز
سلام دکتر عزیزم... دو ماه پیش اومدم پیشتون و برام سونوگرافی وازنیال نوشتین واسه ی کیست اندومتریوز... ایا میتونم این سونو رو بیام مطبتون و شما برام انجام بدین ...
- نازای
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم و پنج سال عروسی کردم ک ی بار بارداری س قلو با امپول داشتم انا متاسفانه زایمان زودرس کردم بعد ک اقدام کردم دیگ نشد وقتی امپول خارجی زدم فولیکول های بارسایز خییلی خب داشتم ک دکترم گفت احتمال دو س قلوی هست اما بازم نشدم غلظت خونم دارم حالا نمیدونم اول درمون کنم یا بلزم برم دکتر بذا بارداری سنم 23شوهرم 33
- خونریزی بعدازسقط
سلام خانم دکترببخشیدمن قبلاسوال کردم که دوماه پیش ۱۷هفنه سقط کردم۳هفته خونریزی داشتم یک هفته پاک شدم بعدش دوباره۲هفته خونریزی و۱۰روزپاک بودم دوباره یک هفته خونریزی والان خونریزی ندارم سونوشدم بقایا نمونده قرص ال دی دادن الان بایدشروع به مصرف کنم یا ازروز چندم پریود؟ ممنون که جواب میدین
- تنبلی تخمدان
سلام من قرص سیبل برام تجوریز شده اما پریودم هنوز بعداز سه ماه استفاده منظم نشده ایا قرص های رنگ سفید هورمون خاصی داره نباید استفاده کنم؟ یا نباید تا بسته تموم شد بسته ی بعد رو شروع کنم؟ دکترم گفتن پشت سر هم استفاده کن اما منظم ندده بعداز اتمام بسته قطع کنم تا روز پنجم پریود دوباره شروع کنم؟)اگع بله قرص های سفید رو استفاده کنم یا زرد؟)
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
سلام خسته نباشید من یه ماه پیش به خاطرخونریزی شدیدقاعدگی رفتم گفتم به ال دی حالت تهوع میگیرم بهم آتیسترون دادهفت دونه خوردم شبهاتاصبح بیداربودم وعصبی شدم وتمام صورتم لاغرشده استرس وتپش قلب دارم یک ماهه خوب نشدم فقط هفت دونه خوردم استخوانهای صورتم زده بیرون پیرشدم چکارکنم برای درمان توشهرمادکترخوب نیست
- پلاکت
سلام خسته نباشید من هفته۲۵هستم و ازمایش دادم بهم گفتن که پلاکت۱۲۰هست قرار طبیعی زایمان کنم ایا مشکلی هست؟


