Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام از دیروز واژن خیلی درد میکنه همین طور سمت چپ لگنمم خیلی درد میکنه خطر ناکه
- Iui
سلام خسته نباشید من ۳۶ سالمه قبلا بارداری داشتم ولی سقط شده الان دکتر برام ivf داده بود چون جواب کرونا مثبت بود انجام نداد iuiانجام داد بهم پروژسترون داد واژینال گفت هر یه روز در میان نزدیکی داشته باشم جواب iuiمنفی بود میخوام بدونم احتمالش هست توی این دوره شیاف استفاده کردم تا موقع عادت حامله باشم ممنون میشم جواب بدین
- درد
آیا درد در ناحیه شکم بعد از غذا خوردن بعد از عمل هیسترکتومی طبیعی هست؟
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر
- اقدام به بارداری بعد از زایمان زودرس ؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من توی 22 هفته به خاطر کوتاه شدن طول سرویکس دچار زایمان زودرس شدم بعد از چند ماه دوباره میتونم اقدام به بارداری کنم ؟
- بارداری سوال مهم
سلام من در ماه چهارم بارداری هستم رابطه پهلو دارم ولی الت به داخل واژن اصلا نکردم همنجوری همسرم لایی میزنه و اب میاد ایا اینم به شکم فشار میاره مشکلی هس
- تعیین جنسیت
سلام ووقت بخیر بنده دارای دودختر هستم می خواهم بچه سومم پسر شود چه اقدامی انجام دهم سپاسگزارم
- طول بارداری
سلام خانم دکتر. سال نو بر شما مبارک.. یه سوالی از خدمتتون داشتم.. اینکه در کل جهان طول بارداری ها بین زنان متفاوت است بخاطر این هست که دوره پریود و چرخه قاعدگی در همه یکی نیست یا اینکه دليل دیگری دارد..؟؟..با آرزوی سربلندی و موفقیت برای شما
- قاعدگی نامنظم
سلام و عرض ادب خدمت سرکار خانم دکتر شرف الدین من از 6 ماه پیش پریود نامنظم داشتم به این صورت که یک ماه 3 روز خون میدیدم و یک ماه دیگر 10روز حتی یک ماه هم میشد که دوبار خونریزی داشتم.و یا بعضا بعد از نزدیکی هم لکه بینی داشتم.با انجام سونوگرافی مشخص شد که پولیپی به ابعاد6×7 میلیمتر در کاویته رحم وجود دارد با مراجعه به یکی از همکاران شما قرص دوفاستون تجویز کردند.در طول مدتی که این دارو را مصرف میکردم اصلا لکه بینی نداشتم و پریود منظمی داشتم فقط بعضی مواقع یک روز بعدنزدیکی خون میدیدم. بعد از 6 ماه مصرف دارو دوباره سونوگرافی دادم که این بار پولیپ دیده نشده بلکه متن سونوگرافی اینگونه است: در محل انسزیون جراحی در قدام سگمان تحتانی رحم کانون لوسنتی با ابعاد 7×11 میلیمتر دیده میشود که احتمال ادنومیوزیس را باید درنظر داشت. در کول دوساک مایع آزاد دیده نمیشود. رحم و تخمدان ها ابعاد و اکوپاترن نرمال دارند. میخواستم نظر شما را راجع به این سونوگرافی بدانم با توجه به اینکه بعد از قطع مصرف دوفاستون دوباره همان علائم قبلی به سراغم آمده اند آیا مصرف دوفاستون را ادامه بدهم یا داروی دیگری پیشنهاد میدهید و یا جراحی؟ بسیار سپاسگزارم
- نیش زنبورعسل
سلام من باردار هستم توماه هفتمم زنبورعسل گودیه کمرمونیش زده خیلی دردداره ونمیتونم درس راه برن یابشینم آیا خطری داره؟
- بارداری
سلام من هفته۶مم پس از ارگاسم بدون دخول لکه بینی صورتی روشن مشاهده کردم ایا خطرناکه؟باید چیکار کنم
- سلام خسته نباشید من کیست اندوما وهمروژیک دارم دکتر آمپول لوپرامر داده لکه بینی دارم چکارکنم
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان اندوما وهمروژیک دارم که دکترامپول لوپرامر داده است لکه بینی دارم چکار کنم
- پریود
سلام. خانم دکتر آیا اوایل پریود ک آدم خونریزی میکند.. اگر نزدیکی کند احتمال بارداری وجود دارد؟ یا احتمال باردار شدن در روزهای اول پریود و زمانی که آدم خونریزی دارد احتمال بارداری وجود دارد؟
- سلام من سرطان رحم گرفتم نزدیک ب دو سه ماه و این ک میتونم با شوهرم رابطغ سکس داشته باشم ممنون میشم راهنمایم کنین
- زگیل
سلام من نزديك ناحيه تناسليم زگيل دارم چندتا زياد شده مشكل چيه؟خطرناكه؟چرا اينجوري ميشه من مجردم و ٢٤ساله
- تومور در جفت
سلام تومور در جفت چه زمانی برای مادر و جنین خطرناکهست؟ اصلا این بیماری در بارداری طبیعی باعث ادامه بارداری میشود؟ یا جنین ازدست میرود
- تزریق آمپول پروژسترون و بعد از آن قطع نشدن خونریزی
سلام من اصلا سابقه خونریزی نامتعادل نداشتم با زدن دو تا آمپول این مشکل برایم پیش آمد چه دارویی می تواتد این مشکل را برطرف کند
- اکوژن در تخمدان
سلام در سنوگرافی آمده یک ناحیه اووژن به قطر ۷م م در تخمدان راست رویت شد آیا چیزه بدی است
- جنین پوچ
با سلام خانم دکتر من تخمک کشی انجام دادم و فقط ۲ تا جنین سالم بودن و بقیه پوچ شدن دلیلش چی میتونه باشه؟
- خانم 34 ساله
09052832179


