Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
سلام من یک ماه پیش سقط داشتم الان 2 سانت بقایا مونده دکتر کورتاژ رو پیشنهاد داده ولی من نمیخوام. بهم مترژن داده و آنتی بیوتیک با دارو میتونم دفعش کنم یا واقعا باید کورتاژ بشم
- رشد سینه
با سلام و وقت بخیر ممنون میشم در مورد راهکارهای رشد سینه بدون عمل جراحی توضیح بدین.به عنوان مثال مصرف قرص های حاوی پرولاکتین یا ال دی و عوارض آنها
- زیبایی
سلام برای جراحی لابیا پلاستی باید در بیمارستان بستری بشیم یا عملش سرپایی هست؟ واگه امکان داره هزینه ش رو میشه بگید
- شکل واژن
سلام وخسته نباشید.ببخشید آیا لب واژینال البته لب فرعی ممکن هست ک مثل لب بزرگ صاف نباشد منظورم ازلحاظ متقارن بودن نیستش ینی یه جوری ک برجستگی های خیلی ریزی شبیه گل کلم روش دیده بشه آیا طبیعی هست؟
- درمورد بلوغ زود رس
دخترم از ۹سال و ۴ ماهگی آمپول لوپرومرو زد تا ۱۲سالگی من سواد نداشتم و دکتر براش تجویز میکرد الان همه میگن چرا زدی عوارض داره من یک مادر بیسوادم و ب دکتر اعتماد کردم الان مدتیه افسردگی شدیدی گرفتم و مرگ فکر میکنم نمیدانم چکار کنم التماس میکنم ی راهنمایی کنید ببینم چ عوارضی داره چکار کنم
- واژن
سلام ازچه کرمی برای روشن شدن واژن استفاده کنم که دائمی باشه
- ترمیم پارگی بکارت
سلام خانم دکتر.دخترم ۱۶سال داره .دریک رابطه جنسی پرده بکارت شو ازدست داده.آیا شما ترمیم بکارت انجام میدهید؟ هزینه اش چقده؟
- سلام ،من بیست روزه پزیودم قطع نمیشه البته خونریزی خفیف دارم سونو دادم گفت رحمت پاکه،ترنسیدومفنامیک اسید دکتر تجویز کرد خوردم قطع نشد ۴۳ سال دارم
پریودی بیست روز بامفنامسک امیدوارم ترشید قطع نشد سونو رحم همه چیش طبیعی پاک ۴۳ سالمه
- سوال
سلام ایا ورم داخل ناف و گاهی خارش پوست و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و لرزش از داخل بدن علایم هپاتیت است شما گفتید خیر پس علایم سلیس است؟ دیشب پوست سوزش داشت و یه چیزی مثل جای یه سوختگی اندازه عدس دراوردیا شایدم شبیه گزش مگس. ایا این بیماری است؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر بنده ۳۸ سال سن دارم و امروز نزدیکی بدون محافظت داشتم در نتیجه مجبور شدم ساعت ۱۰ صبح امروز یک قرص لونژیل ۱/۵ بخورم و از اونجایی که بارداری سومم ناخواسته بود مجدد ۱۲ ساعت بعد یعنی ساعت ۲۲ یه قرص لونژیل ۱/۵دیگه خوردم که بعد از چند دقیقه احساس کردم که ترشحاتی حاوی لکه های خون دارم یعنی در واقع لکه بینی میخواستم بدونم با توجه به اینکه دوز بالایی از این قرص رو در ۱۲ ساعت مصرف کردم چه عوارضی ممکنه داشته باشه و برلی به حداقل رسیدن این عوارض چه کاری باید انجام بدم
- خونریزی شدید2
فراموش کردم.در ادامه سوال قبلیم ذکر میکنم که متاهل هستم و 3فرزند دارم فرزند کوچکم 17ساله هست.ممنونم از شما
- ضربه به تخمدان
سلام خسته نباشید. دیشب دختر سه ساله م محکم با زانو افتاد روی شکمم قسمت بخیه سزارین، صبح دیدم که پریود شدم در حالی که یه هفته مونده به وقتش.الان خیلی نگرانم که مشکلی پیش بیاد. میشه راهنمایی کنید.ممنون
- سرکلاژ شکمی
من دو بارداری ناموفق داشته ام یکی بدون سرکلاژ درهفته 21ویکی با سرکلاژ واژینال در23هفتگی.میتونم در بارداری بعدی از سرکلاژ شکمی استفاده کنم وموفق بشم درصد موفقیت من چه قدره
- درد زیربخیه
سلام من بعدازسه ماه از سزارین به یکباره درد درابتدا وانتهای بخیه ها دارم،علت این درد چی میتونه باشه؟
- قارچ واژن
سلام وقت بخیر قارچ واژن ممکنه روی پوست اطراف واژن یعنی قسمت لابیا ماژور اثر بذاره و باعث قرمزیش بشه؟
- کیست تخمدان
کیست هموراژیک تخمدان داشتم سمت راست پاره شده بود عمل بازکردم الان سمت چپ تخمدونم دردگرفته رفتم سونو گفتن کیست هموراژیک4سانتی داری چکار کنم بزرگ نشه مث اون؟ دراثر چی ایجاد میشن و آیا اگه بارداربشم مشکلم حل میشه؟
- کیست
سونو دادم فولیکولی۲۰م م در تخمدان چپ دارم وکیست در اسکار سزارین هم دارم که ۹م م است لکه بینی هم دارم چه کار کنم؟
- سرکلاژشکمی
سلام خسته نباشیدمن۱۵سال ازدواج کردم ۱۰سال نازایی داشتم بعداز۱۰سال خودبه خودباردارشدم بدون مصرف هیچ دارویی ۴تابارداری داشتم که منجربه سقط شدندآیامیتونم سرکلاژشکمی انجام بدم طول سرویکس من توی باردای زیر۲۰میشه
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من بیماری ماستیت پستان دارم. ایا برای این بیماری نکات خاصی رو باید رعایت کرد یا نه. مثلا استرس داشتن ، کار سنگین کردن یا بستن سینه بند و ... مشکلی ایجاد میکنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
- فیبروم
سلام من ۴۳ سال دارم و سه تا زایمان داشتم الان کیست وفیبروم دارم که کیست با دارو درمان شده و فیبروم هنوز هست . در دوره ی پریود بسیار خونریزی و لخته دارم نمیخوام جراحی کنم و رحمم رو دربیارم پزشک برام آمپول دکاپیتل ۳تا هر ۲۸ روز یکبار تجویز کرده ولی گفتن که با این آمپولها یائسه میشی . آیا راه حلی برای درمان هست بدون برداشتن رحم و یائسه شدن؟


