Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من سونو دادم گفته تخمدان راست حاوی یک ناحیه اکوفری به قطر ۲۶میلیمتریعنی چی چه مشکلی دارم
- عوارض آمپول واریو پپتیل
من کیست آندومتریوز دارم ۴۰ سالمه یک ساله ازدواج کردم دکتر واریو پپتیل داد تا کاشت بشه من گرگرفتگی شدیدی گرفتم گرگرفتگی رفع شد ولی خشکی واژن به وجود اومد میخوام بدونم رفع میشه یا نه
- زخم رحم
سلام سلام من برای دومین بار دچار زخم رحم میشوم مثل اینه که اون یک شمع روشن کردن ومیسوزه چه کرمی استفاده کنم تا بهتر بشوم الان نمیتونم پیش دکتر برم سپاس از راهنمایی تون من
- هیستروسونو
سلام من یک سال وهشت ماهه سزارین شدم هفته قبل رفتم هیستروسونگرافی گفتن کمی ازبخیه داخلی بازشده بایدچیکارکنم
- یبوست بارداری
سلام خانم دکتر برای یبوست در بارداری چه دارویی میتونم استفاده کنم؟
- سلام برای تنبلی تخمدان و تنظیم شدن پریودم قرص سیبل بهم دادن که ۲۱شب خوردم و قط کردم چن روز بعد پریود شدم،بعد از شب ۵ام شروع کردم ب خوردن امروز که میشه روز هشتمی که شب باید قرص میخوردم خون دیدم.. الان باید چکار کنم؟
- استفاده از پماد ان ان در بارداری
سلام من هفته ۱۰ بارداری هستم و خارش در قسمت بیرونی واژن دارم آیا میتونم از پماد تریامسینولون ان ان به طور موضعی استفاده کنم .یا شما کدوم پماد را پیشنهاد میدهید . خدا قوت
- سلام. من یه دختر ده ساله دارم. که به خطر اینکه پریود نشه دکتر به اون آمپول واریوپپتیل ٣/٧۵دادهو باید ٢٨ روزه میزدم ولی یادم رفته و ٢٩ روزه زدم؟ آیا پریود میشه؟ یا براش مشکلی پیش نیاد؟
- سونو
سلام دکتر سونوگراف خوب میخواستم معرفی کنین که دقیق باشه برام مهمه برای تعیین فولیکول غالب برام سونوی واژینال نوشتین ،ممنون میشم
- روش مصرف قرص داستینکس
سلام خانم دکتر خسته نباشید..نحوه مصرف قرص داستینکس میخواستم بپرسم.در دوره مصرف وقتی پریود شدیم در اون مدت نباید استفاده کرد؟
- سوزش بعد از کورتاژ
سلام خانم دکتر من بیست روزی میشه که کورتاژ کردم بعد از کورتاژ سوزش ادرار دارم گاها دلیلش چیه؟
- کیست
سلام من ۲۶سالم پسر ۶ساله دارم اقدام به بارداری کردم کلومفین مصرف کردم این دوره، رفتم سونو روز۱۴پریود گفتن کیست فولیکول تحریک شده داری وقرص ال دی تجویز کردن سوال من اینه که کیست فولیکول تحریک شده چیست؟خطرناکه؟آیا میتوانم باردارشوم؟چند دوره ال دی بخورم چون هرچه سریعتر میخواهم باردار شوم
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام من دکترم قرص سیبل برام نوشته الان بسته اول رو خوردم و۷عدد سفید رو هم تموم کردم بعدا از اون امروز پریود شدم سوالم اینکه بسته بعدی رو بلافاصله شروع کنم یا بزارم سه روز از پریودی بگذره بسته بعدی رو شروع کنم
- سلام وقت بخیر من تقریبا یک ماه پیش موعد پریودیم بود و ۱۱ پریودیم لکه بینی داشتم و از ۲۰ بدج تا ۲۷ برج دردم شدید شد و درد کمر ران و یاق پا بیشترین درد در ناحیه پاین سمت چپ شکمم بود و هم چنان در طی این یک ماه همینجوری درد داشتم و درد واژن هم داشتم تقریبا دو سه روز پیش در خواب خون دماغم شدم میشه لطفا راهنمایی کنین
- نتیجه سونوگرافی من چیست
خانم دکتر رفتم سونوگرافی وازینال انجام دادم توی برگه نوشته توده اکوزن بیضی در دیوار خلفی مجاودت کاویته به ابعادmm12×6 مشهود است واندومتر بانمای سه خطوفاقد ضایعه رویت شدوچند میوم پراکنده خانم دکتر الان یک سال دوماه عمل هیستروسکوپی کردم وسه ماه دوفاستون خوردم میشه برام جواب سونوگدافی بدید یغنی چه وایا دارو بخورم خوب میشه یا باید دوباره عمل کنم
- قرص دزوسپتسو
پنج روزه شروع به مصرف کردم شدیدا حالت تهوع دارم چیکاز کنم
- رحم
سلام خانم دکتر من یه سه سقط بالای 3ماه داشتم خانم دکتر یه دکتر طب سنتی گفته باید پوست بلوط رو بپرس مداخل آبش هفته سه مرتبه داخلش بشینی تا رحم سفت بشه میترسم رحم کلا خشک بشه الان به نظر شما این کارو بکنم جواب میده
- در مورد دسیدوایی ولومن سرویکس
من دیروز سونوگرافی بارداری انجام دادم نوشته تصویر ساک بارداری با۵mm وحدود 5w دیده شده..واکنش دسیدوایی اطراف ساک حاملگی بیش از حد نرمال است..فعلا در ساک بارداریyollk sacوfetal poleمشاهده نمیشود.لومن سرویکس در حال حاضر بسته است.
- ترشح عفونی
با سلام خدمت شما وممنون از اینکه به سوالات ما جواب میدید ببخشید من Ivfانجام دادم روز دوم ترشح عفونی شکل یکبار داشتم ممکنه این ترشح مربوط به ناموفق بودن Ivfمن باشه یا طبیعی هست و اینکه موقع حرکت کردن دردهای زمان پریودی دارم علت این درد ها به خاطر استفاده از داروهاست یا میتونه علت بارداری باشه ؟ممنونم
- اقدام به بارداری
سلام.من این ماه قصد بارداری داشتم و کلومیفن و لتروزول هم استفاده کردم روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم اما بعد از آن خونابه داشتم و تا الان که 2 روز گذشته هنوز وقتی به دستشویی میروم خونابه میبینم.علتش چی میتونه باشه قبلا اصلا سابقه نداشتم


