Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر من اقدام به بارداری کردم ۵ روزه که از وقت پروعیدم گذشته امروز بیبی چک زدم منفی شد احتمال داره باردارباشم یانه زود بیبی چک زدم
- اقدام له بارداری با لتروزول
سلام دکتر بهم قرض لتروزل داده در روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم و بعد دو هفته پریود شدم و خونریزی لخته لخته داشتم تا دو روز بعدش خونریزی کمتر شده در روز ۵ پریودی لتروزول مصرف کردم در روز ۶ خونریزیم قطع شده و ترشح زرد و لیز دارم
- عفونت واژن
سلام تشکرفراوان از وقتی که میگذارید، من یکبار از شما در مورد عفونت سوال کردم که چند وقتی ست با عفونت و قارچ درگیرم وشما گفتید که از پزشکم درمان یکساله بخوام، من از دکتر درخواست کردم و ايشون قرص واژینال کلوتریمازول رو تجویز کردن که هر ماه یک عدد استفاده کنم تا شش ماه، نظر شما در مورد این درمان و داروچیست؟ سپاس
- مصرف قرص ال دی بعد از تزریق دیفرلین
سلام ایا میشه بعد از طزریق دیفرلین از قرص جلوکیری (ال دی ) استفاده کرد
- زنان
با سلام.سه و ماه ۱۵ روز است که زایمان طبیعی کرده ام.از بعد زایمان تا الان گاهی درد شکمی خیلی شدید دارم.اوایل به خاطر مصرف قرص اهن که باعث میشد یبوست شدید یگیرم و باعث خونریزی مقعدم میشد بود.بعد کنار گداشتن اهن بهتر شدم.ولی الان بازم همون درد رو گاهی دارم.معاینه وازینالی و سونو رحم انجام دادم مشکلی نبود.ترشحات سفید و گاهی کشدار دارم.یه مقدارم یبوست دارم.اگه ممکنه راهنماییم کنید مشکل از چیه.خیلی نگرانم.
- توده
سلام خانم ۶۰ ساله هستم درسونوی واژینالم زده یک توده ی سالید هترواکو حاوی کانون های کیستیک بزرگ داخلی به ابعاد ۴۵در۳۰ دیده میشود آیا خطرناک است یا قابل درمان؟ باتشکر
- خونریزی بعد قطع قرص ضد بارداری
با عرض سلام من از روز اول پرسود قرص ضد بارداری مصرف کردم بعد ۸ روز به دلیل حالت شدید تهوع قطع کردم و الان مثل روزهای پریود دوباره خونریزی دارم آیا مفنامیک اسید بخورم
- سوزش واژن
حدود ۵ ماهه که ازدواج کرده ام و در حین نزدیکی دچار سوزش شده و ابتدای واژن هم بیشتر شده متاسفانه دیگه نزدیکی رو ادامه پیدا نمیکنه و باعث مشکلاتی شده است .
- امپول پروژسترون
سلام. آیا بعد از پریود نشدن و تزریق امپول پروژسترون اگه تست بتا خون بدهیم براینکه بدانیم بارداریم یا نه، این تزریق پروژسترون می تواند در نتیجه مثبت یا منفی تست تاثیر گدار باشد یا نتیجه قابل اعتماد است؟
- درمورد قرص مجسترول
با سلام من بخاطر ضخامت اندومتر دکتر سه ماه وهرروز یه عدد قرص مجسترول ۴۰ تجویز کرده ایا با قطع نشدن قرص پریودی صورت میگیره ممنونم راهنمایی کنید
- راجع ب معاینه لگن
در معاینه لگن پزشک مشکوک ب likنوشت این ب چ معناست
- احتمال بارداری با مصرف قرص اورژانسی
سلام من در تاریخ ۲۰بهمن رابطه داشتم که همان روز قرص اورژانسی استفاده کردم که بعد ۱۵روز خونریزی داشتم،حجم خونریزی کم بود. ۱۰روزبعد تموم شدن پریودم خونریزی ۱ روزه داشتم.ایا احتمال بارداری وجود داره؟
- غده بارتولن
سلام خانوم دکتر من توی اینترنت ک سرچ کردم نوشته غده بارتولن فقط نزدیک دهانه واژن و روی لابیا به وجود میاد درحالی ک من توده ای دارم علائم بارتولن رو داره که هر یکی دوماه عود میکنه و قسمت زیرین نزدیک اندام تناسلی هست نه خودش. میخواستم نظر شما رو بدونم ک این جایی ک گفتم هم بارتولن تشکیل میشه؟
- قرص اورژانسی مفنامیک اسید
سلام من قرص اورژانسی مصرف کردم و درد شدید دارم الان یه ۸ ۹ ساعتی میگذره میتونم برا دردم مفنامیک اسید بخورم
- فتق نافی
سلام خسته نباشید حدود هفت ساله سزارین شدم بالای نافم برامدگی ایجادشده بعضی وقتها باتهوع یبوست همراه هست خاستم بدونم چه درمانی باید انجام بدم ممنون
- سلام وقت بخیر خداقوت عزیز میخواستم درمورد امپول لروپرمر بگم که سه ماه پشت سرهم استفاده کردم از۱۷ بهمن تا ۱۴ فروردین هنوز پریود نشدم دکتر برای فیبروم داده بود خیلی اذیت میشم گرگرفتگی دارم روز شب بدنم خیس میشه سرم داغ میشه فشار به سرم تمده شبا نمیتونم بخوابم خواستم ازشما دکتر عزیز بمرسم چکار کنم خوب بشم وپریود بشم
- مشکل پریودعمومی زنان
سلام من مجردهستم 35ساله مدتی بود پریودنامنظم داشتم رفتم دکتر زنان برایم قرص سیبل تجویزکردوگفت تبلی تخمدان دارم الان طی یک هفته مصرف کردم و دچار سردرد،زانودردودردپستان شدم لطفابهم بگین چه بایدبکنم
- تبریک سال نو
عید نوروز را به گلی از گلهای یاس بهشت
که عطرش پایدار و مهرش ستودنی است، تبریک میگویم…
نوروز بر شما مبارک... ((از خداوند سپاسگزارم که شما را بر سرراهم قرارداد ، ممنون که هستید ، امیدوارم لحظات زندگی تون مملو از آرامش و سلامتی باشد )) - واکسن
سلام من سال ۹۰کزاززدم الان هفته ۳۶ بایددوباره واکین بزنم ۲۰مردادسزارین میشم
- منظور از اکوژن درموید احتمال حاملگی یا نطفه هست؟
سلام وقت بخی حدود یک مته پیشر من در حاملگی سوم در 5 هفته مورد عمل اسکار سزارین و ترمیم چسبنگی و رحم و مثانه شدم آلت دو روز هستش از ناحیه راست شکم انتهایی بخیه و بالای شرمگاه احساس درد میکنم به طوری که فکر میکنم عضله ام تیر میکشه


