Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- داروی
سلام خسته نباشید من سینال اف رو به جای سیناتروپین به بازوم زدم الان خیلی استرس دام آیا عوارضی نشون میده؟
- تخمک گذاری
سلام دوره قاعدگی من۳۲روزه هست برای بارداری چه روزی اقدام کنم سرکلاژ شکمی هم هستم
- درد شکم ( تخمدان راست و چپ)
درد شکمی که مثل دوره پریود درد ناکه فقط ترشح غلیظ سفید رنگ دارم می تونه مال عفونت باشه؟سپاسگزارم
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید من ۴۳ سال سن دارم تا دو سال پیش همیشه قاعدگی منظم داشتم یک فرزند دارم دیگه باردار نشدم از دوسال پیش قاعدگی نا منظم داشتم ولی چند ماهی میشه که علاوه بر اینکه دو یا سه ماه یکبار پریود میشم خونریزی بسیار شدید همراه با لخته دارم و ۱۵ الی ۲۰ روز طول میکشه کورتاژ تشخیضی هم انجام دادم آزمایش پاتولوژی هم هیچ مشکلی نداشت الان دارم دارو مصرف میکنم قرص سیپرو ترون کامپاند بهم داده ولی از پنجم قاعدگی که شروع به خوردن کردم هر روز خونریزیم شدید تر میشه میخوام بدونم قطع کنم یا بازم به خوردنش ادامه بدم ؟
- درمورد قرص مجسترول
با سلام من بخاطر ضخامت اندومتر دکتر سه ماه وهرروز یه عدد قرص مجسترول ۴۰ تجویز کرده ایا با قطع نشدن قرص پریودی صورت میگیره ممنونم راهنمایی کنید
- دختر ۱۷ ساله پردم ارتجاعیه
سلام خانم دکتر خوبین امید وارم حالتون خوب باشه ببخشید خانم دکتر من پیش دکتر زنان رفتم گفتن ک نوع پردت حلوق بطور ارتجاعی هستش بعد اینکه من هراز گاهی یه دونه مثل تاول میمونه از داخل تناسلم در میاد درد هم داره میشه بگید مشکل چیه؟!
- دردونامنظم بودن پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من ازبرج یک وقتی سقط پوچی داشتم عادتام بهم خوردن دهروززمان میبرن تاپاک بشم،دردسینه هامو دردپاسوزش کف پاهام موقعی عادت میشم خیلی اذیتم میکنه قبلانااینطوری نبودم لطف بفرمایدمشکل منودرمان کنید
- برای عقب افتادن پریود و نداشتن خونریزی یک بار
سلام خسته نباشید من چهار پنج سالی میشه iudدارم ولی الان چهار ماهه عادت ماهیانه ام عقب میفته و این سری که عادت شدم یعنی امروز اصلا خونریزی ندارم درد پا و زیر شکم دارم و فقط یک لخته خون یا لکه بینی دیدم که فهمیدم عادتم علتش چیه؟
- عفونت زنانه
سلام 10ماهه زایمان طبیعی کردمه پریودهام شروع نشدنه تو این مدت هر سه ماهی دچار سوزش وخارش واژن میشم که با یه دوره 7روزه ژل مترونیدازول خوب میشم علتش چیه چکار کنم که تکرار نشه
- درمورد ریه جنین
سلام خسته نباشید...من دیروز آنومالی هجده هفته انجام دادم ودکتر گفت که هردو ریه های جنین برجسته شده و اکوپترن زیاد شده و باید سقط کنم ایا دیگه هیچ راهی وجود نداره چون همه چیز جنین سالم هست(مغز.قلب.دستها.پا.کلیه و....)میخواستم نظر شمارو بدونم چون خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید مرسی.
- زخم شدن واژن لطفا زودتر پاسخ بدین
سلام، من در رابطه خونریزی داشتم و متوجه نشده بودم واژنم زخم شده بود و بعد خون ترشح لکه های قهوه ای دارم زیر شکمم درد میکنه و خیلی نگرانم این زخم خوب میشه یا باید برم دکتر؟
- بارداری
سلام من هشت هفته باردارم . و خیلی سردم میشه . علت این سردی من چیه .
- در مقعد لگن هنگام پریو
سلام وقت شما بخیر من چند وقتیه موقع پریود شدنم درد زیادیرو احساس میکنم مخصوصا از مقعد لگنم به طوری که وقتی میگیره نمیتونم حتی راه برم علتش چیه راه درمانشم بگین ممنون از شما
- کیست درمویید
سلام.من در تخمدان چشم یک کیست درمویید ۴ سانتی دیده شده که باعث درد خفیف و مبهم در ناحیه زیر شکمم میشود،میخواهم برای بارداری دوم اقدام کنم،آیا میتوانم صبر کنم و حین سزارین کیست را خارج کنم،یا باید قبل از بارداری کیست را درآورم؟
- راست دارم بعد از سه ماه دارو باردار شدم الان ۷ هفته ام که سومو نشان داد جنین رشد نرده و قلب تشکیل نشده من برا اطمینان بیشتر یک آزمایش بتا دادم مقدار بتا ۲۴۰۰ بود در حالیکه آخرین بتاا۲۰۰ بوده با فاصله ۱۶ روز.پزشک گفتن احتمال ۹۹ درصد جنین مرده.من میخواهم سونو واژینال انجام بدم آیا خوبه؟
خوردن قرص نوافن یا ژلوف در پریودی اشکالی نداره
- خیلی مهم **
بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر چه اقدام دیگری میتونم انجام بدم تا در صورت اینکه ویروس در بدن باشه اون هم کامل دفع بشه ؟
- سلام من ۴ شبه ک پماد دالاگواگ استفاده میکنم دیشب نزدیکی داشتم دکترم متاسفانه فته بود ک ضرر داره وذقصد بار داری دارم ایا در بارداری مشکلی ایجاد میکنه
ایا مشکلی در اقدام ب بارداری نداره؟
- 🖐
سلام خسته نباشید من مجرد هستم میتونم این عمل رو انجام بدم؟ یا حتما باید زن بود تا این عملو انجام داد؟
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر بنده امروز صبح ازمایش هورمون fsh و lh و انواع تیروئید داشتم ولی متاسفانه صبح مشکلی برام پیش اومد که خیلی باعث ناراحتی و گریه ام شد و نیم ساعت بعدش ازمایش دادم آیا رو جواب ازمایشم تاثیری داره ؟


