Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام جسارتا ترشحات بعد از انتقال جنین چه نشانه ای دارد البته بعد از یک هفته انتقال و ترشحات کشدار میباشد و ادرار زیاد و زیر دل درد میکند
- هیسترسکوپی و prpرحم
سلام مصرف قرص امگا٣ و E دو روز قبل عمل و روز بعد عمل استفاده كردم آيا تاثير منفي روي نتيجه عمل ميگذارد، اين عمل براي قبل انتقال جنين فريز انجام دادم .
- لانه گزینی
۶ روز بعد انتقال جنین لک قهوه ای دیدم به مدت دو روز ، به یک روز هیچی و الان که روز۹ هست کمی لک صورتی رنگ دیدم ؛ مشکلی پیش اومده ؟
- تخمک اهدایی
سلام خانم دکتر۲۴ساعت هست جنین اانتقال رحمم گفتن لکه بینی مشه کلبینی دارم اشغال نداردنگران هستم
- زنان و زایمان
باسلام خانومی ۳۸سال هستم و۲۰سال سابقه ناباروری (مشکل اسپرم)سه مرتبه ای وی اف انجام دادم ک انتقال دوم مثبت شد ولی بتا افت کرد وختم بارداری اعلام شد کیفیت جنین ها آ وب هستند دربررسی هیستروسکوپی و،،،شرایط رحمی عالی قید شده میخوام بدونم ایا روش کمکی هست ک ب ما کمک کنه برای شانس بارداری بیشتر یا ازمایش خاصی هست ک قبل انتقال انجام بدهیم برای بررسی پذیرش رحم و لانه گزینی جنین
- ای وی اف
با سلام. خانم دکتر من 8 ماه برای بارداری اقدام کردم. پریودهای منظم و بدون درد دارم. یک کیست اندومتریوما 28 mmدر تخمدان راست هست. آزمایش هورمونی خودم و اسپرم همسرم نرمال است. نتیجه عکس رنگی نیز نرمال هست.دو دوره کلومیفن مصرف کرده و در یک دوره iuiنیز انجام داده ام.برای بارداری عجله دارم. میخواستم بدونم با آی وی اف میتونم نتیجه بگیرم یا قبلش حتما باید لاپارسکوپی کنم.و احتمال موفقیت چقدر است؟ باسپاس
- خونریزی
سلام من توی سیکل ای وی اف هستم روز دوم پریودی روزی 4تا قرص استرادیول میخوردم و بعد از دو روز پریودیم تموم شد حالا بعد از دو روز دوباره خونریزی شروع شده و سینه هام و پا و کمرم درد میکنه ایا طبیعیه امکان داره انتقالم کنسل بشه؟
- تخمک ضعیف
یکبار ای وی اف کردم که گفتن تعدادتخمک 3تاهست وضعیف برای باردوم میتوانم ای وی اف کنم برای پسردارشدن سن 34 سال دارم باید چکارکنم ممنون میشوم راهنمایی کنید
- ivf
سلام خسته نباشید خواهرمن ۳۶سالشه ۲۳ساله ازدواج کرده ولی بچه دارنمیشن ۲۳روزپیش ای وی اف انجام دادن ۵تاجنین aانتقال دادن بعد۱۵ روزازمایش بتا شون مثبت شد و۴۸ساعت بعددوباره ازمایش دادن بتاشون اومده بودپایین دکترشون گفتن قرص استرادیول وشیاف وآمپول پروژسترون روقطع کن پریود شو دوباره بیا برای انتقال ولی پریود نشدن امکان داره بعدازقطع کردن شیاف وقرص وآمپول بتا بره بالالطفاجواب بدید
- کیست نابوتین
سلام کیست نابوتین 7 میلی متری دارم این ماه میخوام برم برای انتقال جنین ایا نیاز هست کیست تخلیه بشه؟
- مصرف انتی بیوتیک قبل از انتقال جنین
تا روز انتقال جنین به مدت یک هفته قرص سفیکسیم و ازیترو برای درمان سرماخوردگی استفاده کرده ام مشکلی برای انتقال جنین به وجود آمده است آیا؟
- آیای مصرف قرص استرادیول ضرردارد
سلام من در دوره سیکل انتقال جنین هستم وبه شدت یه قرص استرادیول حساسیت دارم عقونت واژن میگیرم میتونم این قرص رو نخورم؟
- بارداری
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر درد پریدی وافت فشاروقند روزیازدهم انتقال جنین فریزسه روزه دلیلش چیست
- Ivf
سلام خانم دکتر.خسته نباشید. من ۳۹ سالمه و سال ۹۱ لوله هامو بستم.سه تا زایمان سزارین داشتم.الان همسرم پیشنهاد عمل ivf رو دادن.آیا برای شرایط من این امکان وجود داره؟
- تزریقآمپولواریوپیوپپتل
باسلام قراراستماهآیندهانتقالجنینداشتهباشمدکترآمپولواریوپیوپپتلبرامنوشتکه۱۸قاعدگیتزریقکنماشباهکردمو۴قاعدگیتزریقنمودمبایدچکهکارکنمراحلشچیهزیاداسترسدارم
- بارداری
سلام من بایدiui انجام بدم همسرم نمونه ندارند ایا شیاف پروژسترون استفاده کنم یانه
- تخمک ضعیف
سلام وقت بخیر من 35سالم هست 2تا دختر 9سال و15سال وسال قبل هم یک سقط جنین داشتم ودرمهرماه هم عمل تخمک گذاری برای آی وی اف داشتم که در سونو قبل از عمل تعداد تخمک هام 18 بود ولی بعداز عمل تخمکگذاری دکترگفت 3تا تخمک ضعیف زیر یک دارید ودیگر نمیتوانید PGDکنید و هیچ امیدی به عمل آی وی اف در مرحله بعد هم ندارید چکار کنم که دوباره تعداد تخمک هام زیاد شود آیادارویی برای تعدادتخمک زیاد بشه هست ممنون میشوم راهنماییم کنید
- درد سینه وکبودی نوک سینه
دکتر من ده روز ivfکردم امروز نوک سینه ام تیر کشید من کمی آن را بدست فشردم بعد از مدتی متوجه شدم نوک سینه ام خونمردگی یا همان کبودی بوجود آمده آیا خطر دارد یا خیر
- آزمایش بتا
سلام خسته نباشید من ivf انجام دادم روز ۱۴ انتقال عدد ۵۵۸ بود و روز ۱۷ انتقال عدد ۸۶۱ بود این روند طبیعی؟
- بی بی چک
سلام من خردادسیکل میکروداشتم پونزده مهرم سیکل انتقال جنین فریزداشتم دفعه پیش روزسیزدهم بی بی چک منفی وآزمایش بتا صفر شد این سری هم بی بی امروز ۲۷ مهر روزسیزده انتقالم هست بی بی چک منفی شده آیادیده شده بی بی چک منفی ولی آزبتا مثبت شود


