Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رحم جایگزین
با عرض ادب و احترام خانم دکتر از استان محروم کشور رحم جایگزین با مبلغ مناسب انتخاب کردم قرارداد رحم جایگزین محضری با خانم منعقد کردیم. حال برای زایمان میخوام فرزندم در شهرمحل سکونت خودم بدنیا بیاد. خانم دکترگواهی ولادت رحم جایگزین به نام خودم ثبت میشه. چه مدت زودتر خانم باید برای زایمان شهر خودمان بیاید
- قرص دوفامد
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم مصرف قرص دوفامد باعث پریود نشدن میشه؟ من از روز ۱۵ قاعدگی شروع کردم شبی یک عدد الان ۱۰ روز از آخرین قرص میگذره ولی هنوز پریود نشدم.اقدام به بارداری هم نکردم آیا احتمال بارداری هست؟
- بارداری
با سلام خانم دکتر 39 سالمه خیلی دوست دارم سریعتر نتیجه بگیرم . اگر بخواهم از تخمک اهدایی استفاده کنم هزینه تخمک اهدایی و آی وی اف چقدر هست. درصد موفقیت چه میزان است.
- بقایا بعد از زایمان
سلام خانم دکتر من دو ماهه زایمان طبیعی کردم بعد از زایمان خونریزی شدید داشتم با انجام سونوگرافی متوجه شدم بقایا دارم الان بعد از دو ماه که سونوگرافی انجام دادم بقایا خیلی کوچیک شده اما گفته که کلسیفیه به اندازه ۲ م م دیده شده این یعنی چی؟
- بتا تیتر
سلام من روز دوم دی تخمک گذاری کردم و نوزدهم تیترم از ۱۱ شروع شد دوروز بعد ۴۸ و دورو بعد ۷۳و تکرار بعد ۱۰۵ شد اما بعد از ۸ روز ۴۰۰ شد که دوروز به شد ۴۶۸و بازم تکرار دوروز بعد شد ۴۷۸،در سونو واژینال داخل رحم چیزی شبیه ساک دیده شد ،نگرانم که خارج رحمی یا پوچ نباشد
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من حدود یک سال هست که ماستیت پستان دارم. با انتی بیوتیک و قرص پردینوزول تحت درمان هستم. گاهی دکتر داروهامو قطع میکنه ولی بعد از چند ماه دوباره چرکی میشه. گاهی هم دردهای خیلی شدید در ناحیه سینه دارم. خواستم بدونم علت درد چیست. چون یک بار طی چند روز درد شدید داشتم که بعد متوجه شدم سینه ام چرک کرده. ایا هربار که درد دارم دلیلش چرکی شدن سینه ام است؟ راهی برای اروم شدن دردم هست. و لطفا بگید این پروسه درمان تا چند سال ادامه داره. و ایا بهبودی کامل حاصل میشود:؟
- سلام می خواهم بروم حج به مدت یک ماه وآمپول پریوپپتیل تجویز کردند که این یک ماه پریود نشدم ،آیا پریود نمیشم،ویا لکه بینی پیدا نمی کنم،
سلام می خواهم یک سفر یک ماهه بروم وآمپول پریوپپتیل راتجویز کردد،آیا با زدن این آمپول این یک ماه پریود نمیشم؟ویا لکه بینی پیدا نمی کنم؟ویا عوارض دیگری ندارد؟ باتشکر
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام ایا لکه بینی با ای وی اف قبل پریود به معنی شروع پریود هست امروز روز 12 انتقالم هست پنجشنبه ازمایش دارم
- پریود دردناک
سلام خسته نباشید من این ماه لتروزول فولیک اسید و پودر فرتی بیوتیک مصرف کردم روز ۹ سیکل دو فولیکول ۱۵و۱۹ داشتم اندومترم نازک بود چند ماهه نازک شده ۳ میلی بود از همون روز استرادیول و آسپرین داد بهم سیکلام ۳۲ روزه است روز ۲۵ سیکلم خیلی کم لک خون دیدم همون روز تموم شد تا روزی که پری شدم خونریزی چند ماهه کم شده ولی دو روز اول وحشتناک درد داشتم تا حالا اینجوری نبودم خون میبینم ولی بیشتر ترشحات سیاه رنگه خون نیست امروز روز سوممه خیلی کم شده خیلی نگران میشه راهنماییم کنید چرا یه لک دیدم نکنه کیست دارم
- سلام خانوم دکترخداقوت ببخشین 36سالمه واولین باره که بعد پریودی پاهام کمی درد ومومور دارن علتش چیه
- قرص دوفاند
تنبلی تخمدان دارم بعد دوماه خوردن قرص ال دی دکتر بهم دوفاند ۱۰ داد و عملیات هم دارم چند باری میخام بپرسم دوفاند تا کی بخورم معلولا نوشتن تا ده روز اما دکتر بهم سه ورق داده چیکار کنم ؟
- سرکلاژ در بارداری
سلام ۱۴ هفته و ۳ روز از بارداری من میگذرد . طبق آخرین سنو ان تی که در ۱۳ هفته و یک روز انجام دادم طول سرویکس ۳۹ بود . با توجه به اینکه رحم بنده دوشاخ تشخیص داده شده و سه سقط در هفته های شش و نه هفته داشتم نیاز به سرکلاژ هست ؟؟
- سلام دکتر جان در سونورافی من نوشته مختصر اینترنال اک درون مثانه دیده شده ممکن خطرناک باشد؟؟
سلام خسته نباشید اینترنال اکو مختصر در مثانه چیست خطرناک است ؟؟
- کمردرد
سلام.قسمت چپ پایبن کمرم بعضی مواقع بطور خفیف درد میکنه فقط در بغضی روز ها و نه همیشه مشکلی هست؟
- جای سزارین
سلام خسته نباشید سمت راست سزارین کردم بعداز ۷سال درد میکنه مخصوصا موقعی که میخوام بلند شم مثل چسبندگی میشه .لطغا میشه راهنماییم کنید
- کالکشن مایع در کاویته اندونتر
در سونو تصویر کالکشن مایع دارای اکوی ظریف داخلی با حجم ۱.۵ سی سی در کاویته اندونتر دیده می شود که دیواره کاویته را از هم جدا نشان میدهد
- بارداری باشرایط خاص
سلام خسته نباشید من 31 ساله هستم بعداز 3بار انتقال جنین باردار شدم الان ساک حاملگی با سونو واژینال دیده شده حدود6هفته ام هست ولکه بینی داشتم وکم کم بهخونریزی تبدیل شده به نظرتون جای نگرانی هست؟
- بارداری و ورزش
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر خیلی خیلی عزیز بسیار ممنونم از بابت راه اندازی این سایت و وقت گرانبهایی ک برای بیماران میذارین مدتی پیش به مطب مراجعه کردم و شما بعد از سونوگرافی تشخیص تنبلی تخمدان دادید تصمیم به بارداری دارم و فرمودین که مدتی اقدام کنم اگه نتیجه ای حاصل نشد مجددا خدمت برسم الان اصلا پریود نمیشم آیا باتوجه به اینکه تصمیم به بارداری دارم میتونم از داروهای قاعده آور استفاده کنم یااحتمال بارداری وجود داره و ممنوعه؟ و سوال دومم اینه که آیا میتونم برای ورزش ایروبیک به سالن برم یا خیر مجددا تشکر میکنم.
- هایمن
من تو یه روز سه بار خودارضایی کردم اما کاملا بدون دخول و فقط با فشار پاها بهم بود و به ارگاسم رسیدم طوری که لوبیا از هم باز و بسته شد و مایع سفیدی روی لباسم ریخت به نظر شما پردم پاره شده؟ یعنی با خودارضایی بدون دخول هممیشه پاره بشه؟ و اینکه چند روز بعد پریود شدم ۱۱روز طول کشیده پریودیم ممکنه پرده پاره شده باشه و خونریزی به خاطر اون ادامه پیدا کرده باشه؟
- درد پریودی
با سلام.وقتی که پریود میشم خیلی درد میکشم,و بالا میارم.پاها و کمرم تیر میکشه,سینه ها سفت میشن همیچنین سردرد شدیدی میگیرم.زمان تخمک گذاریم هم سردرد میگیرم.


