Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فیبروم رحمی
سلام خانمی ۵۰ ساله با فیبروم سابموکوزال ۵/۵سانت و فیبروم ۱۴ میلی با خونریزی شدید که حدودا ۴ ماهه قطع نمیشه برا جراحی اقدام کردم که بعلت کم خونی نشد حالا دکترم قرص مجسترول شب دوعد و امپول دیفرلین تجویز کردن همراه با امپول ونوفرکه بعد از استفاده هیچ تاثیری نداشته انگار بدترم شدم درصورتیکه قبلا امپولا رو می زدم همراه با دوفاستون سریع اثر می کرد خواستم بدونم الان علت چیه قطع نمیشه در ضمن از ۶ شهریور درمان شروع کردم به نظر شما میشه مجسترول قطع کنم دوفاستون شروع کنم؟
- سونوی واژینال
با سلام تو سونوی واژینال که انجام دادم رحم رتروفلکس بود،کانون اکوژن به ابعاد۷/۵در۳/۵میلیمترقسمت فوقانی کاویته رحم ودر محل اسکارسزارین کانون کیستیک به اندازه۱۲در۴میلیمتر دیده شده (niche) کورپوس لوتئوم به سایز ۲۰ میلیمتر درتخمدان چپ بوده؟
- زنان
جانکشن اندومتر میومتر به وضوح دیده میشود یعنی چه؟؟؟
- درباره آمپول پروژسترون
سلام ،من چند روزه پریودیم عقب افتاده دکتر برام دو تا آمپول پروژسترون داده اگه باردار باشم باعث سقط جنین میشه
- پریود
سلام خانم دکتر دختری مجردهستم چند وقته که حجم خونریزی پریودم نسبت به قبل کمتر شده ولی تاریخش منظمه احتمالش هست که ذخیره تخمدانم کم شده باشه ؟خیلی نگرانم ولی چون هزینش بالاست نمیتونم ازمایشش رو انجام بدم میشه بگین اگه حجم پریود چقدر باشه خطرناکه و احتمال کمبود ذخیره تخمدان هست؟ ممنون
- اکوژن تخمدان چپ چیست
- بارداری…
با سلام من در ۱۶ هفته و یک روز آزمایش غربالگری مرحله دوم را انجام دادم که گفتن جواب آزمایش مشکل نقص لوله عصبی رو نشان میدهد و دوباره برام آزمایش رو به طور کامل تکرار کردن در صورتی که سنو ان تی و آزمایش مرحله اول همه چیز نرمال بود . من در طول بارداری آمپول انوکساپارین و قرص آ اس آ مصرف میکنم آیا احتمال داره این داروها روی جواب تاثیر بذاره ؟؟؟
- بی بی چک
سلام ببخشید مزاحمتون شدم من بعد تخمک گذاریم تا چندروز زیر شکمم دردمیکرد بعضی وقتا فقط سمت چپ بود من فکر میکردم واسه تخمک گذاریه ولی دیروز شبیه درد پریودی بود دیروز بی بی چک خریدم غروب زدم منفی بود امروز صبحم زدم منفی به پریودی من ۵روز دیگه میونده آیا امکان بارداری هنوز هست؟پریودیم ۲۳مرداد بود ۵روزه تموم میشه ۸شهریور حساب کردم روز تخمک گذاریمه ۲یا۳روز درمیون رابطه داشتم ولی منفی شد بی بی چک
- مایع ازاد در کلدساک
سلام دختر ۳۱ ساله هستم با دوره پریودی ۲۷ روزه ، زمان شروع اخرین پریودی ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ بوده .چند روزه زیر شکم درد شدیدی دارم سونو گرافی دادم زده مقدار کمی مایع آزاد در کلدساک مشاهده شد دلیلش چی هست ؟
- قرص اورزانسی
خانم دکتر من روز ۵ قاعدگی ک روز ۵ فروردین بود قرص اورزانسی بلا فاصله بلد نزدزکی خوردم و ۱۲ ساعت بعد هم یکی دیگه و روز ۳۱ فروردین شروع ب لکه بینی کردم تا ۴ اردیبهشت تست هم دادم ولی منفی بود علت اینکه من پریودم لکه بینی شد چیه ؟؟احتمال بارداری هست یا ن ؟؟؟
- آنوکسان ۴۰۰
سلام سه قلو باردارم و انوکسان ۴۰۰ میزنم به شکمم سرکلاژم موقع تزریق احساس میکنم پوست دور نافم خیلی نازک شده اوایل مشکلی نداشتم اما یک هفته ای میشه جای تزریق سفت میشه یا خون میاد کبود میشه یا بعداز تزریق خیلی ترسناک نافم خود به خود بالا پایین میره این خطرناکه آیا مشکل از تزریق منه؟ بعد اینکه الان من ۲۲ هفتمه و ۲ هفتس که تکون خوردنای قل ها رو متوجه میشم موقع تزریق سه تا قل خودشونو بدجور سفت میکنن جوری که نمیدونم کجا تزریق کنم میترسم بعد وقتی یه جای خوب سوزن رو میزارم تکون میده سوزن در میاد چیکار کنم 😭😭😭
- ۳ سال پریود
سلام
بعد ۳ سال پریود خونریزی ادمه دارد ولی لحظه ای
- عفونت واژن
باسلام من چند ماهه که عفونت دارم مثله خلط میمونه چرک و به رنگ زرد هست نمیدونم چی استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید اگه دارو نیاز هست چه دارویی استفاده کنم با تشکر از شما
- طولانی شدن پریودی
سلام ببخشید یک سوال داستم من مجرد هستم و حدود شش ماه پیش مجبور شدم به خاطر درد گردن انواع مسکن های قوی رابه مدت دو ماه بخورم بعد از گذشت یک ماه که خوب شدم پریود من طولانی شد و قطع نمی شد از روز پنج به بعد خیلی کم ولی خون روشن داشتم چند روز طول کشید و خودم سرخود مفنامیک خوردم و قطع شد دوماه بع پریود شدم و به دستور دکتر از روز ۵ قرص دیان خوردم قطع شد حالا ماه بعد پریود شدم اما هنوز با اینکه روز ۴ پریودی است اما خون روشن دارم لطفا راهنمایی کنید
- سوال.درمان۱
سلام ممنون از پاسخگویی شما عنوان سوال من(سوال.درمان) بود ایا من میتونم از اب و بتادین استفاده کنم؟
- رحم
خانم دکتر اندازه دهانه رحم در بارداری ۲۵ میلی و با وجود سرکلاژواژینال سقط کردم چند روز پیش سونوگرافی سه بعدی دادم واسی رحمم گفت هم شله هم خیلی ضعیف دهانه رحم چکار بکنم خانم دکتر ک بارداری بعدیم سقط نشه همه آزمایش های خودایمنی انعقادی هورمونی و عکس رنگین نرماله مشکلم فقط دهانه رحمه ترا خدا کمکم بکنید چکار بکنم ک دیگه سقط نکنم
- لیزر مونالیزا
سلام آیا خانم دکتر از لیزر برای درمان آتروفی واژن استفاده. میکنن؟هزینه چقدر است ممنونم
- سویا
سلام سویادربارداریضرردارد
- فولیکول ۲۰م م در تخمدان چپ در سونوگرافی نشانه چیست
باسلام دوز دوم واکسن کرونا وامپول سینال افم باهم هستن مشکلی نداره هردو رو بزنم؟
- پلاکت
با سلام زایمان بنده تاریخ 9/5/98 خواهد بود. ولی پلاکتم پایین با قرص 85 هزار آیا شما عمل سزارین انجام میدید؟ تعریفتون توی سایت ها خوندم.


