Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف همزمان لتروزول و کلومیفن
باسلام خدمت شما بنده سال ۹۶ با لتروزول بدون آمپول باردارشدم. تنبلی تخمدان دارم و الان هم شرایط تخمدانها تفاوتی نکرده. برای اقدام به بارداری مجدد روز سوم پریودی به پزشک مراجعه کردم. ایشون قرص لتروزول و کلومیفن رو با هم تجویز کردند که ازهمون شب، شبی ۲عدد ازهرکدوم بخورم. الان روز ۹ دوره هستم و ۷ روزه دارم قرصهارو میخورم و ۳ روز دیگه هم باید ادامه بدم. ولی چیزی که هست، سمت راستم بصورت مُقَطع احساس تیرکشیدن و درد دارم. من همیشه شنیدم بودم ۵روز مصرف قرص. ولی برای من ۱۰ روز، روزی ۲عدد لتروزول و ۲عدد کلومیفن! راستش نگذان شدم مشکلی پیش نیاد یا خطری برای تخمدان نداشته باشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏
- سلامخستهنباشیداکوی میومترغیرنرمالرویتشدیعنیچی
- در حین مصرف قرص عادت شدم
سلام وقت بخیر الان نزدیک یک ماه کورتاژ کردم وه دکتر سنو تشخیص دادن ک بقایای سقط هنوز داخله رحمم هست. دکتر برام قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردند الان ۶ روزه مصرف کردم وه عادت شدم
- سلام وقت بخیر
توده سینه راست هیپواکو بدون میکروکلسیفیکاسیون و دیستورشن به ابعاد5 .3*2. 7 خطرناکه؟؟؟ فعلا ب دکتر نشون ندادیم خیلی نگرانیم. آیا خطرناکه
- قرص دزوسپتیو
سلام من کیست تخمدان چپ داشتم دکترزنان قرص دزو سپتیودادن که سه ماه مصرف کنم از روز ۳وم پریودی شروع میکنم یه چنددونه روکه میخورم لک میبنم خون میبنم اماکم کلا مثل دردپریوی درد دارم میخواستم بببنم مال قرصه یا خطری داره ممنون میشم راهنمایی کنید
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر من 13دی پریود شدم الان دو روزی حالم خیلی کم بهم میخوره ولی استفراغ ندارم الان احتمال بارداری وجود داره یا نه تو رو خدا جواب بدین خیلی مهمه برام
- پماد
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا استفاده از پماد واژینال دالاواگ در زمان اقدام به بارداری و مخصوصا در روزهای تخمک گذاری ضرر دارد و یا مانع حاملگی میباشد؟ باتشکر
- سقط جنین
سونو دادم جنین 5هفته و سه روزشه بارداری ناخواسته بوده میخوام سقط کنم لطفاً راهنمایم کنید خواهش میکنم خیلی اضطراریع
- سرکلاژ
سلام افرادی که سابقه زایمان زودرس دارند و با سرکلاژ جواب نگرفتن چکار باید انجام دهند تا بچشون از بین نره؟
- نازایی
سلام خانوم دکتر خسته نباشی من الان حدوده ۱۰ ۱۲ ساله میرم دکتر برا بچه دار شدن عمل لاپراسکوپی هندسکوپی اینا انجام دادم بعدش کلی باز دکتر دارو خیلی راها رفتم من پرویدم نامنظمه تا دارو یا آمپول پروژسترون نزنم پروید نمیشم
- خونی شدن اوضاع
داشتم با شوهرم رابطه جنسی انجام میدادم بعدش ک تموم شد ارضا لکه خونی داشت شبش من پوماد کلوتریمازول زده بودم ظهر رابطه جنسی انجام شد دلیلش چیه
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر 19تا قرص زرد رنگ سیبل خوردم دیگه نخوردم بعدش رابطه داشتم اسپرم ریخت شد ایا باردار میشم
- دوره قاعدگی
سه ماه از دوره قاعدگی میگذرد هنوز عادت نشدم
- فیبروم
سلام.من خانمی ۳۴ ساله از شیراز هستم.که حدود سه عدد فیبروم داشتم . یکی داخل رحمم داشتم و دوتا در شکمم اندازه هرکدام ۱۲ و ۸ و ۶ سانت بود که با عمل حراحی سنگینی ک داشتم خوشبختانه فیبرومها رو بدونبرداستنرحمم بیرون اوردم الان بعد از دوماه هر از گاهی جای بخیه ام ک روی خط سزارین هست بشدت سوزش دارم حتا اطراف نافم سوزش و درد دارم خواستم ببینم دلیلش چی هست. هیچ عفونتی از بیرون شکمم که بخیه بوده نداشتم حتا کلا خط بخیه ام مشخص نیست.دلیل این سوزش ناگهانی چیست.
- بارداری
سلام خسته نباشین من هفته ۱۳ بارداری هستم یبوست شدید گرفتم میتونم قرص سی باکس مصرف کنم
- درد زیر شکم
ازنرده بام افتادم زیر شکمم درد میکنه چون شکمم ضربه خورد تو شکمم میسوزه دردبه کشاله پاهام میکشه نیاز به پزشک مراجعه کنم
- سلام من 16سالمه هر یک سال یه یک بار پریود میشم آیا مشکل نداره
- سوال
سلام وقت بخیر علت درد روی ران پا بخصوص در زمان پریودی یا نزدیک به موقه ی پریودی چیست؟
- سونوگرافی
سلام ببخشید میخواستم بدونم چند هفتگی برم واسه سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی تا قیافه جنینم واضح دیده بشه و اعضای بدنم جنینم رو واضح ببینم و به طور کامل اعضای بدنش بررسی بشه ؟ در چند هفتگی بهتر بررسی میشه؟
- درموردآمپول سینال اف
اگه خونریزی ماهانه قطع نشده باشه میشه آمپول تزریق کرد


