Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام من در هفته ۱۸ بارداری هستم فشار خون ۱۳.۸ هست دکتر برای من آسرین ۸۰ نوشته واقعیت می ترسم استفاده کنم
- قرص اورژانسی اگه مصرف کنیم ساعت ۱۲ظهر تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو۶۰۰مصرف کرد
سلام ببخشید قرص اورژانسی وقتی مصرف میکنیم تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو ۶۰۰مصرف کنیم
- نزدیکی
سلام خانم دکتر .من بیشتر موقعه که پریود هستم تمایل به نزدیکی دارم مشکل دارم
- سلام
زمان پریودی میشه استفاده کنم
- درموردتیروئیدبارداری
سلام خانم دکترمن دوم همین ماه آزمایش تیروئیددادمو0.9شددکترقرص ندادکفت لازم نیست من ماه چهارم بارداری هستم بنظرتون نرمالهبرابچه خطرنداره
- زنان
سلام من یه ساله پیش بارداری خارج رحم داشتم بعدیه ماه پیش کامل پریودنشدم تست بارداری هم دادم منفی بودحالاماه بعدپریودشدم دکتربرام چندتاآزمایش نوشت ک بایدتویه ۳روزه پریودانجام بدم اماافتادروزجمعه به نظرتون بایدماه بعدآرمایش هاروانجام بدم
- قرص جلوگیری
سلام دکتر من دوتابچه پشت سرهم دارم وبچه نمیخوام حالاحالاها لطفا به قرص جلوگیری قوی بمن معرفی کنید که کی بایدشروع کنم و چنتا و شراط خاصشو ؟؟بچم۴ماهشه و شیر خودم درحد ۲۰۰سبسی میدم بهش باقیش شیخشکه
- فیبرویید
با سلام من یک فیبرویید سال سرویس قدامی به اندازه ۱.۴ سانتی متر دارم میخواستم برای بارداری اقدام کنم سن هم ۳۸ است ممنون میشم بفرمایید راه های درمان چه هست و آیا میتونم با این شرایط باردار شوم؟؟
- اقدام بارداری
سلام خانوم دکتر.پنج روز از پمادکلوترومازل واژن استفاده کردم و اقدام به بارداری کردم مشکلی پیش میادمجددپمادواژینال رو شروع کنم . برای اسپرم واقدام بارداریم؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدید
- رحم
سلام خانم دکتر علایم نازک شدن دیواره رحم چیه؟
- جوش پستان
سلام جوش در آوردن روی پستان خطرناکه؟
- پماد دالاواگ برای زخم دهانه رحم
سلام خسته نباشید،خانم دکتر برای زخم دهانه رحم بهم کرم واژینال تریپل سولفا دادین بعد از استفاده دچار سوزش واژن شدم به مطب زنگ زدم بهم گفتم به جاش از کرم دالاواگ استفاده کنم دو شب استفاده کردم بازم سوزش دارم چیکار کنم
- نامنظم بودن پریودی
سلام ببخشید من20سالمه مجردم یک ماه پریود نشدم رفتم سونو کردم مشکلی هم نداشتم تیروئیدم هم کنترل شده بود و رفتم متخصص زنان یه قرص پروژسترون داد خوردم طبق دستور پریود شدم این ماه هم پریود شدم ولی الان 13روزه که پاک نشدم چه کار کنم؟
- تنبلی تخمدان
برای تنبلی تخمدان قرص سیپروترون کامپاند از روز سوم قاعدگی مصرف می کنم، قرص چه زمانی از روز (صبح، ظهر یا شب) بهتر استفاده شه؟
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید
من زیرشکمم درد زیاد دارم سونوگرافی داخلی انجام بدم یا لگن؟
- بارداری
سلام من اولین بار هست ۳روز پریود شدم و داخل ۳روز خونریزی خوبی داشتم ولی دیگه ندارم احتمال بارداری وجود داره ؟
- قرص استرادیول
ماه پیش دکتر به من قرض استرادیول داد یه بسته ده تایی،ولی به موقع پریود شدم ولی خیلی کمه،البته قبلش دوفامد۱۰هم استفاده کردم
- سلام من دردد رناحییه برش بخیه بارداری دارم ولی ناحیه برش دردنمیکنه لطفاً راهنماییم کنید ممنون میشم
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا لاغر بودم،۵۴ کیلو وزن،۱۶۵ قد،پریودم منظم بود،بعد ازدواج۶۳ کیلو شدم،الان وزنم نرماله،ولی فقط با دارو پریود میشم،یکساله اقدامم نتیجه نگرفتم،به نظرتون با دارو باردار میشم،یا خودمو باز لاغر کنم؟؟؟ممنون میشم جوابمو بدید
- درمان نازایی
من هفته ی قبل آمپول تریپتورلین تزریق کردم جهت قبل از انتقال جنین، دیروز یک لیوان رازیانه ی دم کرده خوردم، یعنی اثر دارو از بین رفته؟


