Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشید ببخشید من ۲۹سالمه ودوتابچه دارم بچه کوچکم ۷سالشه ومن ازآمپول ضدبارداری استفاده کردم الان دو ساله که نمیزنم وهیچ پیشگیری نداشتم وپریود نامنظم دارم دکتر بهم قرص مدروکسی نوشتن از شب ۸قاعدگی روزی دوتابه مدت دوهفته حالا من نمیدونم تو اینترنت معمولا ازشب ۱۴ نوشته مصرف شود زود مصرف کنم ضرری ندارد ممنون
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سرکلاژ شکمی کردم الان ۱۸ هفته شدم فانلینگ ۸میل در ۱۸ میل دارم بازم مگه سرکلاژ شکمی جلو فانلینگ رو نمیگیره؟
- بارداری
سلام برای بارداری تلاش کردم و نتیجه نگرفتم دارو هم استفاده کردم ولی دریغ از یک خبر خوب
- عدم کنترل ادرار
سلام، بنده سابقه یک زایمان سزارین رو دارم ، در حال حاضر ۶ سال از زایمانم گذشته مشکل پر شدن زود به زود مثانه رو دارم و با پر شدن مثانه بی اختیاری ادرار در مواقعی نه همیشه دچار میشم و یا در زمان عطسه و سرفه هم گاها این مورد پیش میاد، خروج باد از واژن در زمان سکس مشکل دیگه ای هست، میخوام بپرسم دلیلش چیه و راه درمانش چیه؟ مرسی
- جایگزین اسپرین دربارداری
سلام خانم ,ممنون ازاینکه وقتتونو در اختیار ما قرار میدهید ایا بامصرف چندحبه سیر هر روز در بارداری ,میتواند تاثیر اسپرین را داشته باشد که شما برایم تجویز کردین?یاخیر,اسپرین هر روز باید مصرف شود از ماه ۱ تا ۹بارداری? ممنون خانم دکتر عزیز
- بارداری دوم بعدازعمل سزارین
سلام خانم دکترعزیزم من سزارین شدم و بعداز سزارین ۳ماه باردارشدم یعنی ماه سوم رو تموم کردم و درماه چهارم اقدام کردم باردارشدم خواهش میکنم همه میگن خطر داره منم باردارشدم چیکارکنم که باخطر مواجه نشم هم خودم هم فرزندم خواش میکنم راهکارهای کامل رو بفرمایین
- لکه بینی در روز ۱۵انتقال
سلام وقت بخیر من روز۱۵انتقال هستم ازمایشم مثبت شد با بتای۳۶۲ ولی از همین امروز هم لکه بینی خیلی کم دارم علتش چی میتونه باشه؟ پارسال هم با انتقال اول مثبت شد ولی از اولش لکه بینی داشتم تا جنین تو هفته ی ۶قلبش ایستاد و سقط شد میترسم دوباره همینطوری بشه
- دلیل سقط مکرر
سلام . من سال ۹۴ سقط پنج هفته داشتم فقط ساک تشکیل شده بود.سال ۹۶ سقط ۱۲ هفته بر اثر پارگی کیسه اب داشتم و در سال ۹۹ که فقط آزمایشم مثبت بود و ده روز بعد از تاخیر پریود خونریزی داشتم وتمام . یا باردار نمیشم مدت طولانی یا اینکه وقتی شدم سقط میشه. همه آزمایشاتم خوبه.عکس رنگی از رحمم خوب بوده. همسرمم مشکلی نداره..ایا راهی هست
- اپلیکاتور
سلام من از کرم اپلیکاتور استفاده میکنم بعد از سه شب استفاده اپلیکاتور وقتی از بدم خارج کردم دیدم داخلش لخته خونه خیلی میترسم و روش جلو گیری هم از قرص ال دی استفاده میکنم 4 سال
- فورشت
سلام خسته نباشید..دو ماه عقدم با همسرم رابطه ی مالشی داشتم که ناخواسته آلتش وارد بدنم شد.دکتر رفتم گفتن که فورشتم پاره شده و پماد داد الان بهترم ولی میترسم ایا تو رابطه های بعدیم مشکل ایجاد میشه.و این که گفتن پردم دو جا آسیب دیده و کاملا پاره نشده آیا شب زفاف با دخول کامل دوباره خون میاد ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام . من ٢٢ ساله هستم
با نامزدم رابطه از مقعد داشتم و ااون آبش را ريخت در مقعد من آيا در سنوگرافي رحم و لگن مشخص است ؟ من آمپول واريوپپتيل تزريق ميكنم.
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز بنده تحت نظر شما هستم الان ده هفته باردارم چون سقط داشتم روزی یک عدد امپول انوکساپارین و اسپرین ۸۱و یک عدد شیاف استفاده میکنم بعد تزریق بسیار بدنم کبود میشه چ ران چ بازو کبودیشم الان بیست روزه کم رنگ شده از بین نرفته و پخش میشه و خیلی دردناک نمیدونم طبیعی یا نه نمیدونم طبیعی
- توکسوپلاسموز
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم یک بار ابتلا به توکسوپلاسموز،مصونیت دائمی میده؟ یعنی اگه خانمی مبتلا بشه برای همه عمر مصونیت داره و اگه قبل از حاملگی مبتلا بسه و دوباره تو دوران حاملگی بگیره برای جنین خطری نداره؟
- سونوگرافی
سلام من تنبلی تخمدان دارم که در جواب سونو گرافی قبلی من اندازه ی تخمدان راست من ۱۴*۵وابعاد تخمدان چپم ۱۲*۶ بوده که این هفته درسونوگرافی من ابعاد تخمدان راستم ۲۷*۲۷ شده و تخمدان چپم با ابعاد ۲۵*۲۴شده و فولیکول رسیده هم دیده نمی شود ممنون میشم جواب بدهید
- وجود مواد اکوژن در ساک حاملگی
سلام تو سونو انومالی که امروز انجام دادم نوشته مقداری مواو اکوژن بصورت رسوب در ساک حاملگی دیده شد ،این یعنی چه؟نگران کننده است؟؟؟
- بارداری
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز من ۱۸ سالمه و دوساله ازدواج کردم بنظر شما الان باردار بشم مشکلی نداره تو سنم یا اینکه در ۱۹ سالگی
- سقط
سلام و خسته نباشید.من حدود یک ماه و نیم پیش در 10 هفتگی سقط انجام دادم.بعد از یک ماه که سونگرافی مجدد گرفتم،بقایایه بارداری به اندازه حدود 2 در 2سانتیمتر نشان داده شد.به غیر از کلتاژ دوباره راه حل دیگری وجود ندارد.
- لکه بینی بین قاعدگی
با سلام،خانمی 40 ساله هستم،حدود 6 ،7 ماه میشه که بین قاعدگیهایم لکه بینی دارم، در طول این مدت به چهار دکتر متخصص زنان مراجعه کرده ام،سونو گرافی واژینال،سونوگرافی شکم و لگن،پاپ تسمیر و حتی نمونه برداری از رحم نیز انجام داده ام ولی خوشبختانه چیزی نبوده،همشون میگن تغییر هورمونیه،این تغییر هورمون تا کی ادامه داره،چون هنوز خوب نشدم ممنون اگه پاسخگو باشید🌷🌷
- اندمتر اکوژن مطرح کننده فاز سکرتوری یعنی چه
- زایمان طبیعی
سلام .خانوم دکتر میخواستم بدونم زایمان داخل آب میتونم داشته باشم ؟ شما انجام میدید؟


