Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول دکاپپتیل و عدم بارداری
سلام خسته نباشید من زنی ۴۲ ساله هستم بعلت خونریزی مداوم و خیلی شدید دکتر به من آمپول دکاپپتیل تجویز کرده میخوام بدونم در این مدت میتوانم از روشهای جلوگیری استفاده نکنم یا خیر؟؟؟،
- تیتر بارداری
سلام من سه روز بعد از تاخیر در پریودی آزمایش بارداری انجام دادم و عدد بتای من ۲۵۷ بود آیا این عدددر این هفته از بارداری طبیعی هست؟
- سلام مایع خفیف در کلدوساک یعنی چی
سلام ام آر آی انجام دادم نوشته مایع خفیف در کلدوساگ یعنی چی؟!
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- نامنظمی پریود
سلام خسته نباشید. من مدتی هست که دچار نامنظمی پریود شدم. اقدام واسه بارداری انجام دادم حالا دکتر مدروکسی پروژسترون برای تنظیم سیکلم بهم داده. آیا حین مصرف قرص پروژسترون می شود اقدام کرد. مشکلی برای جنین اگر باردار شم پیش نمیاد
- نامنظم بودن پریودی
من ۳۵ روزه از پریودیم میگرره رفتم دکتر بهم قرص دوفامد داده که بعد سیکل ماهیتانه مصرف کنم هنوز پریود نشدم باید چیکار کنم ایا قرص رو باید بخورم یا نه بازم صبر کنم یا برم پیش دکترم
- پریود نشدن در چهار سال
من چهارساله پریود نمیشم با آمپول و دارو میشم چیکار. کنم
- …
سلام آیا ممکنه پیش از پریودی لکه بینی نداشته باشم وباردار باشم
- تاثیر رنگ ها و حلالها روی زن باردار و جنین
خانم دکتر سلام ، روزتون بخیر من شغلم کار با رنگهای شیمیایی و حلالهای تینر و ریتاردر هست ( چاپ سیلک ) میخواستم بپرسم آیا اینها روی جنین تاثیر منفی داره ؟ اگر داره در چه بازه زمانی نمی تونم کار کنم ؟ آیا یک ماه قبل از بارداری هم اگر کار کرده باشم خطر داره ؟ خیلی ممنون میشم اگر جواب بدین چون خیلی برام این مسئله مهمه؟
- سلام دکتر من پانزده روز هست آوی اف انجام دادم دو دورز لکه بینی داشتم بعد از آمپول زدن چند روز هست که لکه بینی نداشتم ولی روز پانزدهم خون ریزی دارم نظرتان چیست
- چندماه قبل بارداری تعیین جنسیت
- سوال
سلام سوال پرسیدم ولی نمیدونم جواب روکجامیزارن خانم دکتر.اگه میدونیدلطفا راهنمایی کنید
- بکارت
سلام اگه خودارضایی به دفعات زیاد همراه با ارگاسم باشه اما کاملا بدون دخول و فقط با دیدن فیلم ممکنه یک درصد پرده پاره بشه؟
- مشکل کمبود تخمک
سلام خانم دکترهمسرم آزمایش تخمک داده شش دهم نشان داده آیامشکل حل شدنی است
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام خسته نباشید ببخشید من بانامزدم 1ماه پیش یه رابطه داشتم بدون کاندوم دخولم داشته ولی گفته نامزدم آب منعی نریخته تو با اطمینان میگه بعداز3هفته بی بی چک زدم منفی بود الآنم یه 3روزی به پریودم مانده ولی از شکم پهلو زیادچاق شدم آیا امکان داره باردار باشم
- ماھانہ
من ھر روز عادت ماھانہ میشم
- پرده بکارت
سلام من دختر هشت ماهه دارم دیروز تو اتاق خواب از تخت افتاد پایین آیا امکان داره پرده بکارت با از پایین افتادن از تخت دو نفره اتفاق بیفته؟ خونریزیم نداشت ممنون میشم جواب بدید.
- سلام .من ۲۶ اردیبهشت انتقال جنین سه روزه داشتم.در حال حاضر استرادیول روزی ۴تا.شیاف پروژسترون هر ۸ساعت وآمپول پروژسترون روزی یک عدد استفاده میکنم.سیکل پریودیم ۲۸ روزه هست یعنی فردا باید پریود شم میخوام بدونم بااینکه دارو مصرف میکنم بازم امکانش هست پریود شم؟
- فوری..نیازی ب ازمایش خون هست ؟
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم میخواستم بپرسم آگه دختری در دوره تخمک گذاری باشه و منی از شلوار آقا رد بشه و سهواً مرد بهش دست بزنه بعد با همون دسته که خیلی هم آغشته نیست از روی شرت خانم رو ماساژ بده و بعدش خیلی سفت فشاربده بعد از 65 ساعت بی بی چک استفاده کرده و منفی بوده ولی ترسش بخاطر تهوع روز بعد و درد تخمدان مداومشه که بعد چهار روز قطع نشده به نظرتون آزمایش خون بده؟ بازم احتمال بارداری وجود داره؟ لطف بزرگی در حقش میکنید ممنون
- جنین فریز
با سلام و خسته نباشید من ۵ عدد فریز جنین دارم که نوشته شده در کارتم با کیفیت مناسب یعنی چه یعنی گرید چیه؟


