Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان ب دکتر مراجعه کردم بعد از سونو گرافی و ی سری آزمایش تشخیص دادن ک تنبلی تخمدان شدید هم چپ و هم راست و در جواب آزمایش من تیروئید کم کار شدید هم داشتم بعد چند تا دارو تجویز کردن ک یکیش قرص سیبل ب من گفتن ک بعد پریودت روز ۳ ب بعد شروع کن ب مصرف تا موقعی ک به قرصای سفید برسی دیگه اونارو مصرف نکن ولی من از موقع مصرف تا امروز ک شده ۱ ماه پریود من قطع نشده این ی مشکل جدیه ؟؟؟
- بقایای سقط
سلام من سقط داشتم الان ۱۸ روز میگذرد خون ریزی زیاد داشتم از ۱۶ روز قرص ال دی شروع کردم اما هنوز خونریزی دارم چکار کنم با قرص سقط کردم
- تاخیر پریود
من ۷ماه دستگاه ای یو دی دارم این ماه ۴روز پریودم عقب افتاده یک هفته ایی هست از قرص گین آپ استفاده میکنم عقب افتادن پریودم احتمال داره واس قرصی ک مصرف میکنم باشه؟
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- مشکل جنین
سلام در سنو نوشته لوپ های کولون جنین بصورت دیلاته و با اکوی افزایش یافته رویت شدند در 34 هفتگی این یعنی چه و چکار باید بکنم
- عفونت طولانی مدت
سلام خسته نباشید. به علا ترشحات کرم رنگ و هیچ علایم دیگه ای به پزشک زنان مراجعه کردم.معاینه شدم و گفتن که عفونت قارچی باکتریایی دارم.پاپ اسمیر اانجام دادم عفونت شدید بود. مترونیدازول و پماد واژینال فلوکونازول استفاده کردم.همسرم هم قرص و پماد استفاده کرد.2جلسه اوزون تراپی هم انجام دادم و قرص واژینال لاکتوواژ هم دارم استفاده میکنم. ولی بازهم ترشح دارم.بهم گفتن یک جلسه دیگه اوزون لازمه. واقعا خوب میشه بعدش ؟ خسته شدم ؟ مراعات بهداشت هم همیشه داشتم.اولین باره انقدر عفونتم شدید بوده.چه کاری باید انجام بدم ؟
- بارداری
سلام دکتر من ۱۵هفته و ۴ روز هستم ... وقتی ۸ هفته بودم یکی از اعضا خانواده مبتلا به بیماری کرونا بوده و خبر نداشتیم من هم حدود دو سه روز حالت سرما خوردگی خفیف ابریزش بینی و چرک گرفتگی گلو داشتم ... ازمایش و سونوگرافی غربالگری در ۱۲ هفتگی انجام دادم که خداروشکر سالم بود. من چطور مطمن شم که مبتلا به بیماری شده بودم یا نه ؟ اگر مبتلا بودم روی جنین اثر گذاشته ؟ چه زمانی این بیماری در جنین مشخص میشه ؟ تورو خدا جواب بدید❤
- سقط جنین
سلام خانم دکتر من ده تا قرص مصرف کردم دیروز هفته ششمم اما سقط نشد اگه باز قرص سایتوتک بخورم امکان داره سقط نشه بازم ؟ ولی ازینور میترسم سقط نشه بچه ناقص ب دنیا بیاد
- سقط
سلام وقت بخیر حدود ۴ هفته پیش سقط با قرص سایتوتک داشتم الان اندازه دو سی سی بقایا دارم که گفتن خونرسانی داره نمیخوام کورتاژ بشم آیا میتونم با قرص سایتوتک دوباره دفع کنم این مقدار رو ؟
- بارداری و بالابودن هورمون
سلام خانم دکتر خسته نباشید من هورمونdhea-sام بالاست ولی پلی کیستیک نیستم همه آزمایشات قبل از بارداری هم دادم دوتا تخمک بالغ هم داشتم احتمال داره باردار بشم سقط بشه با این هورمون
- سلام خارش روی رحم و سردی رحم نشانه چیست وایا در سنوگرافس رحم عفونت مشخص میشود؟
- جای بخیه سزارین
بخیه سزارینم میسوزه شش ساله عمل کردم.دوسال تحت نظر دکتر بودم خوب نشد.طب سنتی رفتم هیچ دردی نداشتم.دیگه جایی نرفتم الان باز جای بخیه میسوزه شدید.
- جلوگیری
سلام دکتر خسته نباشید دیشب نزدیکی بدون جلوگیری داشتم حدودا ۱۹ ساعت پیش . الان نگران شدم که نکنه حامله شم .. اخه ۸ ماهِ پیش سزارین شدم و قصد بارداری ندارم ... الان باید چه قرصی مصرف کنم ؟؟؟ ۱۰ سیکل ام بود که نزدیکی داشتم
- ماستیت
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سونوی پستان انجام دادم بعضی رگاش توش شیرجمع شده بچم ۴ماهه ست شیرمیدم اگ قرص بخورم ک شیرم خشک بشه اون رگاش ک توش شیرجمع شده هم خشک میشه ک دردام کم بشه؟
- قرص گین اپ
سلام خانم مجردم ۱۹ سالمه دکتر من پریودیم منظم نیست قبلا قرص گین خوردم الان چند ماه پریود نشدم ممکنه از قرص باشه با خیر میشه راهنمایم کنید برم دکتر متخصص یا نه
- خارج رحم یا داخل رحم؟
سلام خانم دکتر عزیزم من سیکلم تو اقدام متغیر شد از ۲۷ تا ۳۰ روز ماه پیش ۳۰ روزه بود اخرین پریود ۲۳ ابان بود ۲۳ اذر بتا ۴۰۵۳ بود من ۳ روز قبل بی بی چکم مثبت شد من رتروفلکسم ۴ هفته و ۲ روز سونو شکمی دادم ساک دیده نشدگفت زود اومدی یه اکوفری داخل رحم بود ابعاد ۱.۸ میل با احتمال earlyGS مشکلی داره؟رحم هم زده تا حدی بزرگتر از نرمال لکه بینی ندارم فقط گاهی درد پریودی
- سینه
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شریف شما بخیر. هفت ماه پیش توسط شما سزارین شدم و همیشه خدارو شکر کردم که شما رو انتخاب کردم و این باعث افتخار هست برای من. دستان شما را میبوسم. خانم دکتر ۴ ماه نوزادم شیر خودم را خورد و دیگه پریود شدم و شیر نداشتم الان شیر خشک میخوره. خانم دکتر سینه هام بعد از شیردهی خیلی شل شدن و نرم. چیکار کنم که مثل قبل بشه؟ اگه قرص ضد بارداری بخورم تاثیری برای سفت شدن یا بزرگ شدنش داره؟ لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم
- سرکلاژشکمی
سلام من باوجود سرکلاژواژینال در۲۶هفته زودرس شدم امااستراحت نداشتم حالا دکترگفت بیاسرکلاژشکمی کنم خوبه به نظرتون
- فیستول
سلام آیا فیستول جزئی واژن با دارو رفع میشه؟چه دارویی مورد نیاز هست؟ از علائم فیستول فقط باد واژن دارم لطفا اسم دارو را بفرمایید تا بیشتر نشه و نیاز به جراحی نباشه
- فشار
سلام خانم دکتر خسته نباشید می خواستم بگم برای زایمان دوم سوزن فشار میزنند یانه لطفا جوابمو بدید ممنون


