Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من قرص ترنسید با قرص ال دی رو باهم مصرف کردم و الان ده روزه قطع کردم و پریود نشدم باید چیکار کنم؟؟
- Amh
سلام من دوتازایمان ویک زایمان غیرموفق داشتم که هرسه رابایه باراقدام باردارشدم یک سال پیش برای تعیین جنسیت ای وی اف کردیم وموفق نبود. حالایک سال است که باردارنمیشم وازمایش که دادم Amhپایین اومده ۰/۷۸شده ایادرمان داره مشکلم.؟
- واریس
با سلام و خسته نباشید خدمت شما،برادرزاده ام شانزده ساله و مجرد هستن مدتی پیش متوجه ی توده در ابتدای واژن خود شد به متخصص زنان مراجعه کرد که بهد از معاینه گفتن واریس هست و دارویی ندارد فقط اگه باعث ناراحتی شد بوسیله جراح باید جراحی شود و مربوط به متخصص زنان نمیشود، خانم دکتر نظره شما چیست مگه در ناحیه تناسلی اونم ابتدای واژن واریس ایجاد میشود؟
- سلام من ۴۸ سالمه پریدم ۲۵ روز بود رفتم دکتر سونگرافی کرد از واژن گفت میوم دارم الان۷۰ روزه عمل کرده از روزی که عمل کرده خون ریزی قطع نمیشه نزدیکی هم نمی تونم بکنم رحمم درد داره چکار کنیم دوتا امپول زیر جلدی زدن بازم قطع نمیشه
سلام من ۴۸ سالمه پریود نا منظم داشتم درد داشتم رفتم دکتر گفت سونوگرافی واژن گرفتن گفت میوم دارم الان ۷۰ روزه عمل شدم اصلا دردم بیشتر خون ریزیم قطع نمیشه دو بارامپول زیر جلدی زدن جستیران روزی ۳ تا استفاده می کنم اصلان قطع نمیشه درد قبلی هم هست نزدیکی هم نمی تونم بکونم خیلی درد دارم خون ریزیم زیاد میشه
- سلام من قرص داکسیتن دو تا پنجشنبه خوردم پنجشنبه سوم یادم رفت بجاش جمعه صبح خوردم موردی نداره؟
- تاخیر پریود
سلام ببخشید من مشکل عادت ماهیانه دارم یعنی بعضی ماها با تاخیر پریودمی شوم و بعضی ماها اصلا پریود نمی شوم اگه جواب بدین ممنون میشم
- مدت مصرف بیوقفه اتیسترون برای جلوگیری از پریود در شرایط خاص
بخاطر شرایط خاصی که برام پیش اومده نمیخوام فعلا پریود بشم و بخاطر پلی کیستیک، از قبلش اتیسترون مصرف می کردم. برای پریود نشدن، بسته دوم رو بی وقفه شروع کردم ولی اون شرایط خاص همچنان برقراره و من نمیخوام پریود بشم. تا چند بسته مجازه که بی وقفه استفاده بشه برای جلوگیری از پریود؟
- افزایش سایز سینه
سلام خسته نباشید من 18سالمه میخوام سایز سینه هام افزایشی باشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- کیست تخمدان
سلام من یه ماه پیش کیستی به اندازه۲۷× ۳۵ در تخمدان راستم داشتم دیروز رفتم سونوگرافی گفت کیستی به اندازه ۲۷×۲۸×۳۰درتخمدان چپمه
- سن بارداری
سلام خانم دکتر .با توجه به سونو nt هجده هفته و چهار روز هستم .و طبق سونو آنومالی ۱۸ هفته کامل .سن کدام سونو دقیق تر است؟
- کورتاژ بعد از زایمان طبیعی و بارداری
سلام
من بعد از زایمان طبیعی کورتاژ شدم ایا امکانش هست دیگه نتونم باردار بشم؟ البته بخیه هام زده بودن بعد از نیم ساعت خونریزی کردم و رفتم اتاق عمل. الآنم بعد از دوماه هنوز به خاطر عوارض بیهوشی نفسم بزور بالا میاد.
ممنون
- اندازه آلت شوهرم
سلام خانوم دکتر اندازه آلت شوهرم 10 سانته. برای ازدواج مشکلی نیستش؟
- ساکشن
سلام ساکشن انجام میدهید
- عمل کرتاژ
بعد از عمل کرتاژ خارش و واژنم ورم کرد دلیلش چیه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- پریودنشدن
سلام دکترتوروخداکمک من ۳۳ سالمه وبچه۱۷ماهه شیرمیدم شوهرم یکساله فوت شده ومن ۱۰دی بایدپریودمیشدم ولی نشدم ۱۴دی وقتی واکسن کرونا دوزدومشوزدم پریودشدم وبازبهمن سه روزعقب انداختم ۱۷بهمن شدم وکف پاهام شدیدداغ میشدوکمردردواسفندبازسه روزعقب انداختم همراه باکف پای داغ وکمردردو۲۰اسفندپریودشدم ولی بااین که شوهرونزدیکی ندارم بازالان ۱۰روزه عقب انداختم وکف پاهامشباداغ میکنه وکمردرددارم رحمم بسیارخشکه دکترتوروخداچراپریودنمیشم ۱۴فروردین بایددوز۳واکسن کرونامیزدم دلیلش نزدن واکسن نیست دارم سکته میکنم اجرتون باخدادارویی به من معرفی کنید
- مسافرت در هفته ۱۳بارداری
سلام در هفته۱۳بارداریم ایا میشه به منطقه ییلاقی که ارتفاعش۱۸۰۰هست برم؟!
- سلام
من ۲۵سال پیش سزارین شدم هم اکنون با بلند کردن اجسام سنگین ودرد وسوزش درناحیه زیر خط سزارین در قسمت چپ بسیارکلافه شدم احساس میکنم ترشحاتی از رحم خارج میشه تا ۶ماه زرد بودن کپسول داکسی سایکلین مصرف میکنم ترشحات سفید شدن ولی ازبین نرفته و همچنین سوزش زیاد در قسمت چپ ۲باررفتم سونو ولی چیزی نشون نمی ده نمیدانم علت سوزش زیر بخیه سمت چپ شکم ازچیه پارگی عضلات شکم ؟نمیدونم چکارکنم
- عفونت
سلام خانم دکتر من۴۶سالمه و زود به زود عفونت میگیرم میخواستم بدونم ازچیه و اینکه موقع عفونت ازچه پماد یا قرصی استفاده کنم ؟ممنون
- قرص سیبل
ببخشید من تقریبا یه ماه قرص سیبل مصرف میکنم ولی ازروز اول مصرف لک بینی داشتم ولی بامصرف قرصایه سفید پریود شدم ۷ روز جلو انداختم خطرناک نیس البته مجردم ۲۱ سالمه


