Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید خانم دکتر ..من دوماه پریود نشدم تنبلی تخمدان دارم قرص دوفاستون استفاده میکنم پریود نمیشم تست بارداری دادم منفی واین ماه بازقرص دوفاستون خوردم واز زمان قرص ۱۱ روز گذشت ولی پریود نشدم
- اقدام
من تنبلی دارم ۱۷.۸دکترم همش متفورمین میدن این ماه باعلائم بارداری رفتم ولی منفی بود باید۷آدرپریودمیشدم از ۱۵اذر لک بینی دارم البته ۲آذرم ز مدت ۲روز لک وترشح قهوه ای داشتم نمیدونم چکار کنم ایا شیاف سیکلوژست دردرمان تنبلی تخمدان موثره شمارو بخدا کمکم کنید
- سرکلاژ
سلام خانم من یه سرکلاژ واژینال ناموفق داشتم الان دکترم پیشنهاد سرکلاژ شکمی داد ولی یه دکتر دیگه سرکلاژ دولایه بهم داده الان به نظر شما من کدوم یکشو انجام بدم درضمن سقط من 20هفته بود طول دهانه رحم 25میلی در 18هفته
- بیماری زنان
سلام ببخشید من یساله ازدواج کردم من دو ماه پیش به دکتر مراجعه کردم زخم دهانه رحم و عفونت باکتریایی و قارچی داشتم دارو استفاده کردم دکتر گفت خوب شدی اما تمام این مدت بازم سوزش داشتم تا دیروز درباره مطب پزشک دیگه رفتم گفت همون مشکلا رو داری و خوب نشدی تست پاپ اسمیر گرفت و دارو داد اما جواب ازمایش و سونو 8 مهر میاد و من 7 ام تاریخ پریودمه که چند روزم جلو میفته اما تا اوون موقع داروهام تموم نمیشه و نمیشه باز برم معاینه حالا با توجه به اینکه ی هفته تقریبا مونده تا پریودم میشه سیپروترون بخورم تا پریود نشم ؟ عوارض نداره بدترشم ؟
- ترشح
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر. اگر در بارداری ترشحات زرد داشته باشیم اما خارش و سوزش نداشته باشیم، باید پیگیری کنیم؟
- فیبرم رحم
سلام دکتر من موقع سکس عمقی درد زیاد دارم و فیبرم هم دارم رفتم سونو گفته رحم بزرگتر از حد نرمال است باید چکار کرد یعنی مشکل خاص است
- اکوژن
سلام خونریزی دارم سونو گفتن ساک حاملگی اکوژن شده و هماتوم هم دارم ۵ هفته هستم میخواستم بدونم اکوژن شده یعنی چی؟ باید چیکار کنم؟
- سلام
سلام خسته نباشید من یک ماه پیش جنین پنج ماهه سقط کردم و بیست و پنج روز پیش کورتاژ شدم ب علت بقایای ده سانتی متر الان رفتم سونو باز زده بقایای نه میلی دارای واسکولاریته عروقی تایپ یک یا دو دکترم گفته صبر کن با پریودی دفع میشه میخاستم نظرتون و بدونم
- قرص دزوسپتیو
سلام از روز پنجم قاعدگی تا الان ۴عدد قرص دزوسپتیو مصرف کردم و دارم ادامه میدم و اولین دوره ای است در طول ۶سال ازدواجم استفاده میکنم به خاطر پولیپ داخل رحم دکتر تجویز کرده که استفاده میکنم. آیا به تنهایی برای جلوگیری از بارداری کافی است ؟ تشکر از شما دکتر دلسوز و مهربان که سوالات ما را جواب میدهید.
- ….
سلام وقت بخیر بنده دوروز پیش روز دهم سیکلم اخرین آمپول سینال رو زدم و دیشب نزدیکی عمیق داشتم آیا باوجود سلامت جسمی طرفین طبق آزمایشات هر دوطرف بارداری رخ میدهد و زودترین زمان بروز علائم بارداری چه زمانی هست سپاس
- نازایی
سلام من از وقتی ازدواز کردم پرویدم نامنظم شده یعنی اگه قرص نخورم یا امپول نزنم تا ۹ ماه پرو نمیشم باردار هم نمیشم خیلی هم رفتم دکتر الان دکتر برام آی یو آی نوشته انجام بدم نتیجه میکیرم تورا خدا کمکم کنید
- زخم دهانه رحم
سلام خانوم دکتر مهربون برای زخم دهانه رحم چه کاری باید انجام داد؟؟ازچه دارویی باید استفاده کنم؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام من دكتر براي تنظيم پريودم قرص مدروكسي پروژسترون داده از روز ١٧ پريود به مدت ده شب دوتا باهم بخورم روز پنمي كه فرق ميخوردم پريود شدم ايا خوردن قرص رو تا روز دهم ادامه بزم يا قطع كنم؟؟؟؟؟
- بارداری
سلام وقت بخیر.من سه ماهه باردارهستم خیلی معده درددارم وهرچی میخورم هضم نمیشه دوهفته ای هم میشه همش بالا میارم ودهنم هگ خیلی تلخه
- بارداری&
سلام من سی سالمه تقریبا پنج ماه هستش ازدواج کردم ،چند ماه هستش تحت نظر دکترم واسه بارداری بهم آمپول داد آخرین دو تا آمپول یکیش هفتم پریودی و دومی هشتم پریودی زدم بعد آمپول اصلی که واسه آزاد سازی تخمکا هستش رو دهم پریودی زدم الان نزدیک ده روز هستش میگذره دمای بدنم تقریبا بالاست یهو احساس خستگی دارم یکی دو روزم هستش حالت تهوع دارم چند درصد احتمال این هستش که باردارم ؟ آیا تقریبا تو ده روز امکان بارداری هستش ؟ بی بی چک نگرفت گفتم شاید نشون نده ...البته دکترمم گفت تخمک سمت راستت خیلی فعاله چپمم خوبه ...ممنونم میشم واضح توضیح بدید با تشکر ..
- بارداری و نورم اسکین
سلام من حدود یک ماه نورم اسکین استفاده میکردم و الان فهمیدم تو همون دوران باردار شدم. از عوارضی که داره خیلی میترسم .چقدر ممکنه که جنین سالم باشه؟؟
- پروژسترون
سلام وقت بخیر آیا اگه آمپول پروژسترون یا قرص پروژسترون مصرف نکنم بطور طبیعی پریود میشم سی ساله هستم و چهارونیم ماه پیش سزارین شدم بعداز سزارینم ۳تا پریود شدم بطور مرتب فقط این ماه پریودیم امروز ۴۰روز نشدم اگه پروژسترون استفاده نکنم بطور طبیعی باردار میشم خواهش میکنم راهنماییم بفرمایین سزارین اولم بود و بچه اولم هم بود و مرد شیر هم ندادم چون بچم مرد چیکار کنم بطور طبیعی پریود میشم یا باید پروژسترون استفاده کنم . سپاااااس
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام خسته نباشید ببخشید من بانامزدم 1ماه پیش یه رابطه داشتم بدون کاندوم دخولم داشته ولی گفته نامزدم آب منعی نریخته تو با اطمینان میگه بعداز3هفته بی بی چک زدم منفی بود الآنم یه 3روزی به پریودم مانده ولی از شکم پهلو زیادچاق شدم آیا امکان داره باردار باشم
- بارداری
سلام من پریودام منظمه و ۳۰پریود میشدم مرداد ماه باردار شدم و ۴مرداد دفع شد بچه نموند خود به خود دفع شدالآن ۱تیر هستیم من هنوز پریود نشدم درد سینه دارم تبخال زدم.دردای خفیف پریودی دارم اما هنوز پریود نشدم آیا امکان داره باردار باشم ؟
- آزمایش ادرار
با سلام من ۳۲ سال سن دارم متاهل هستم زایمان طبیعی۲ سال پیش داشتم . یه پولیپ داخل رحم و چند تا زخم کوچک داخل دهانه رحم دارم.خارش و سوزش داشتم آزمایش ادرار دادم wbc 12_13 و 3_4 Rbc و bacterie few و blood/ hb trace نوشته لطفا راهنمایی بفرمایید.خانم دکتر چند روز پیش فشارم را به طور تصادفی گرفتم ۱۴/۵ بود دو روزی همان فشار داشتم بعد پایین اومد به ۱۱ رسیده و سرم یه کم میسوزه و سوزن سوزن میشه و گوشم هم سوزن سوزن میشه و چشمام یه کم حالت گیجی داره دلیلش چیه


