Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زمان مصرف بی بی چک
سلام خانم دکتر خداقوت.من بعد رابطه بدون دخولی که داشتم و واژنم از طریق آب طرف مقابلم خیس شد ۴ قرص ال دی و بعد ۱۲ ساعت ۴ قرص دیگه مصرف کردم بااین وجود پریودم به تاخیر افتاده چندروز .آیا احتمال بارداری هست؟؟و اگر بی بی چک بخوام استفاده کنم که ده روز از رابطم گذشته نتیجه مشخص میشه؟
- پودر ریال بالای مثانه و کبد چی عوارض جانبی دارید
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- خارش وسوزش
سلام خانوم دکتر من کرم واژینال دالاواگ دودرصد خانوم دکتر بهم داده استفاده میکنم حالا من میتونم تا14روز این کرم رواستفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- رژیم غذایی در اندومتریوز
آیا در بیماری اندومتریوز رژیم غذایی خاصی لازم است؟
- ضعیفی تخمدانا
سلام من یک پسردارم ودوتاسقط داشتم یکماهی میشه رفتم دکتربهم گفتن تخمدانات ریزن داروی اینوفولیک بهم دادگفت مصرف کن یکماه ونیم بیاآیاباداروحل میشه
- لکه بینی با وجود خوردن قرص مدوکسی پروژسترون
سلام من پریودهای منظم دارم اما به دلیل سفر زیارتی قصد عقب انداختن پریود رو دارم از روز چهاردهم روزانه دو عدد قرص مدوکسی پروژسترون مصرف میکنم اما متاسفانه الان دچار لکه بینی شدم. میخواستم ببینم برای برطرف شدن این لکه بینی میتونم دوز مصرف دارو رو بالا ببرم؟ مثلا به جای روزی دو عدد قرص روزی چهار عدد مصرف کنم؟ یا راهی هست که این لکه بینی برطرف بشه؟
- سلام وقت بخیر خسته نباشید خانم دکتر بنده ۲۳ سالمه و پلی کیست دارم و تخمدان ها کیست های ریز دارن و ادنوم بدون ترشح هم دارم یه مدت پیش آزمایش پرولاکتین دادم که از رنج آزمایشگاه بالاتر نبود و مشکلی نداشت دو سه بار هست ک قبل از عادت ماهیانه ترشحات قهوای رنگ همراه با ترشحات طبیعی واژن دارم و درد زیر شکم الیته این ترشحات بدون بو هستن و من همیشه قبل از اینکه عادت ماهیانه بشم چند وقت قبل روی ران سمت راست پام درد میگیره و تا زانو و ساق پام درد میگیره اما شکم دردی که با ترشحات قهوهای رنگ بسیار منو نگران کرده میخواستم بدونم این مسئله مهمی و ممکنه مربوط به کیست ها باشه؟ چون در صفحات وب نوشته بود میتونه به دلیل پارگی کیست ها باشه!!
- قاعدگی نامنظم
سلام من ۶روزه که مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم و چندروز پیش لک داشتم امروزهم خونریزی دارم،چراهنگام مصرف قرص خونریزی دارم؟
- نامنظمی پریود
سلام
من یک دختر دارمکه 21 سالش حدوداً 9 ماه پیش بود که 2 ماه پریود نشدو به متخصص مراجعه کردیم ایشون آزمایشهای هرمونی و ...و سونوگرافی نوشتند موردکه در جواب موردخاصی دیده نشد .بعد ازاون 4 ماه پیش باز هم 2ماه پریود نشدند وقتی به متخصص مراجعه کردیم ایشون قرص لویتود ال دی تجویز کردن الان حدوا یک ماه که دخترم این قرص میخوره و گاهی دچار حالت تهوع میشه .ایا بخاطر این قرص این حالت بهش دست میده و لازم هست که قرصش تعویض بشه ؟ - عفونت واژن
سلام .من دو ماهه باردار بودم که متوجه جند تا ضایعه در آلت تناسلیم شدم رفتم دکتر گفتن زگیل تناسلی هست و مجددا رفتم پیش دکتر دیگه تشخیصشون باز همون بود وصبر کردم تا بعد زایمان تا سه ماه بعد زایمان پاپ اسمیر دادم در جوابش گفتن هیچ مشکلی نداری باز بعدشش ماه مجددا تکرار کردم باز هیچ مشکلی نبود و باسرکه ونمک ضایعه ها رو درمان کردم وتا الان که نزدیک دو ساله هیچ خبری از ضایعه ها نیست سوالم اینه آیا واقعا زگیل بودن اگر دکترا درست گفتن چرا در پاپ اسمیر هیچ مشکلی نداشتم
- توده solid و اکوژن به دیامتر ۳۰mm
لطفا (توده solidو اکوژن به ضخامت ۳۰mmدر داخل پارانشیم دیده شده) خطرناکه ؟
- Nt 2.3 mm
سلام
آیا Nt 2.3 mm مشکلی دارد؟
با تشکر
- نیش زدن زنبور به ژن حامله بر روی شکم
- تنبلی تخمدان
برای تنبلی تخمدان قرص سیپروترون کامپاند از روز سوم قاعدگی مصرف می کنم، قرص چه زمانی از روز (صبح، ظهر یا شب) بهتر استفاده شه؟
- اندومتریوز
ایا قرصی هست من استفاده کنم خونریزیم قطع بشه؟
- عددبتابعدسقط
سلام خانوم دکتر من توهفته 9 سقط داشتم که کورتاژ شدم الان 28روز گذشته بازم ازمایش بتادادم شده 54 چرا هنوز صفرنشده سونو انجام دادم گفتن رحم سالمه تاچه زمانی طول میکشه عدد صفر بشه؟اگرم چیزی مونده باشه امکان داره با پریود تخلیه بشه؟چیکاربایدبکنم ممنون
- دیفرلین
سلام بعد دیفرلین چه مدت بعد میل جنسی برمیگرده؟؟؟ الان چند ماه گذشته اما میل جنسی برنگشته
- خون ریزی خارج از پریود
سلام خون ریزی قرمز و گاهی قهوه ای دارم کمر درد واحساس شل شدگی کمر دارم و خارش 1 ساله عفونت مکرر می گیرم ۲۰ سالمه برای درمان چی کار کنم؟
- افتادن گوشت از رحم
سلام وقت بخیر من تا پریود بعدی ۱۵ روز مونده ۲۱ سالمه و یک سال که ازدواج کردم برای رابطه جنسی به طوری طبیعی جلوگیری میکنیم و از چیری استفاده نمیکنم چند روز پیش درد سمت پهلو راستم داشتم و امروز هم درد زیر شکمی و پهلو چب از ابزن قابض استفاده کردم یه تکه گوشت کرم رنگ شبیه به پی از واژن خارج شده آیا علتش عفونت بوده یا چیز دیگه ای


