Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فراموش کردن دوز دارو
من امپول ستر وتاید رو صبح میخاستم بزنم یادم شده الان چیکا کنم
- ورزش برای تنبلی تخمدان
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر خسته نباشید.من چندسالی هست تنبلی تخمدان دارم الان میخوام اقدام به بارداری کنم گفتن ورزش بکنم،من زومبا میرم ولی یه عده مگن یوگا بهتره واقعا نمیدونم کدوم ورزش واسم بهتره!ممنون میشم راهنماییم کنید
- نامنظمی پریودی
سلام من 46ساله هستم پریودی ناکنظم دارم حدود 10روز زودتر از موعد پریود میشم سونو کردم دکتر دپفاستون بهم دادن 6ماه خوردم تا زمانیکه مصرف کردم پریودی منظمی داشتم الان مصرف قرص رو قطع کردم یک هفته تمیز بودم دوباره پریود شدم. ایا بخاطر قطع مصرف دوفاستون اتفاق افتاده؟ ایاا باید دوباره مصرف کنم؟ درضمن دوفاستون خارجی با دوفامد ایرانی تفاوتی نداره؟ کیست هم ندارم فقط 6ماه پیش بخاطر ضخیم بودن جداره رحم کورتاژ شدم وسه ماه پیش سونو کردم گفتن مشکلی نداری
- سرکلاژشکمی
سلام خانم دکتر ،چندماه بعداز سرکلاژشکمی میتونم حامله بشم ،؟
- ایا اکوژن تا اخر بارداری رفع میشه
- بکارت
سلام خسته نباشید متاسفانه من چند وقت پیش مورد تجاوز قرار گرفتم قبل از این اتفاق داخل واژنم یک خط وجود داشت اما الان انگار نصف شده وقسمت پایینی ان مثل یک گوشت اضافه بیرون اومده میخواستم بدونم هایمن کاملا از بین رفته؟کاری نمیشه کرد؟ممنون میشم جواب بدید حال خوبی ندارم
- ببخشید میشه بعد از ۲ بار زایمان سزارین بچه رو طبیعی به دنیا اورد
ببخشید میشه بعد از دو زایمان سزارین طبیعی بچه به دنیا اورد
- سلام وخسته نباشی من ١٧انتقال آزبتا ٢شد
آزبتا ٢شد ممكنه وتا الان پريود نشدم ممكنه بتا بره بالا يا حاملگي منتفي
- پستان
با عرض سلام وخسته نباشید . 34 ساله هستم و 5 سال است که ازدواج کرده و باردار نشده ام. مشکلی که دارم اینست که سینه چپم اکثرا احساس خارش دارد . ممکن است که مشکلی وجود داشته باشد؟ چون شایری که باید روی نوک سینه باشد ، سینه چپم ندارد . لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم
- جدار اندومتر 16
سلام میخواستم بپرسم اگه جدار اندومتر 16 باشه در نوزدهمین روز پریود حتما باید هیستروسکوپی شد با دارو درمان نمیشه.سن 46 سال، دیواره ی اندومتر کانونهای ریز کیستیک در سونوگرافی
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید چه عواملی موجب اسیب دیدن به نخ سرکلاژ شکمی میشه؟
- خطرترانگزامیک درشیردهی
سلام خانم دکتر ۳۶ سالمه. یک ماه ونیمه ک دچار خونریزی ولکه بینی شدم وهنوز ادامه داره.متخصص زنان قرص ترانگزامیک اسید بهم دادن.روی شیراثربدی نداره.براکودک ضرر نداره؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام من سونو انجام دادم نوشته اکوی میومتریال رحم نرمال است فولیکول به قطر ۵ میلی در تخمدان راست و به قطر ۲۵ میلی درتخمدان چپ یعنی چی
- پریودشدن خین مصرف قرض مدروکسی پرژسترون
سلام خانم دکترخسته نباید من ماه ۵اقدامم به مامامراجعه کردم ایشون برای من مدروکسی پرژسترون تجویز کردن امامتاسفانه شب اول که دوعدداستفاده کردم دچارلکه بینی شدم ایاباید مصرف قرص روادامه بدم یاخیر
- مصرف قطره ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من ۲۶ سالمه و مجردم تقریبا ۷ ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده ،دوره هام منظمه و ۲۸ روزس ولی حجمش کم شده و از ۵ روز رسیده به دوروز یک و نیم یا دو روز خونریزی دارم و روز سوم قطع میشه و روز چهارم هم یکم لکه بینی دارم همون سالی که این مشکلو پیدا کردم سونوگرافی انجام دادم که نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم ،آزمایش های پرولاکتین، اهن، کمخونی، تیرویید و ویتامین دی هم انجام دادم که همش نرمال بود حالا سوالم اینه میتونم از قطره ویتاگنوس استفاده کنم؟ این قطره کمک میکنه که خونریزیم دوباره مثل قبل بشه و زیاد بشه و اینکه آیا عوارضی داره یا نه؟ ممنون
- تعیین جنسیت
- بارداری
سلام آيا خوردن يك عدد قرص ويتامين دي ٥٠٠٠٠ در هفته ٥ بارداري براي جنين مشكل ايجاد ميكند
- آزمایش بارداری
سلام.. وقت بخیر،خانم دکتر من یک سوال از خدمت شما پرسیدم ولی جواب شما را متوجه نشدم.. من رفتم آزمایش خون بارداری ولی در نتیجه نوشته Negative.. قبلاً ک آزمایش داده بودم مقدار آن را نوشته بود.. و من آزمایش را نزد پزشک می بردم و ایشان نتیجه گیری میکرد.. این جواب یعنی مقدار هورمون hcg پایین بوده و خود آزمایشگاه نتیجه گیری کرده یا این که اصن در خون من وجود نداشته؟
- سرکلاژ
خانم دکتر ،چراسرکلاژشکمی راقبل بارداری میکنن نمیشه توحاملگی دوخت
- افسردگیو قرص روکین
سلام من به خاطر کیست روز پنجم پریودیم به مدت هشت شب قرص روکین مصرف کردم و بعد از اون چون بهم نمیساخت قطعش کردم و الان بعد از پنج روز خونریزی دارم ، میخوام ببینم این خونریزی پریودی هست یا به خاطر قطع مصرف قرصه؟


