Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام چند روز پریود عقب افتادن طبیعی است من بعد 5ماه از قرص پرژوسترون برای نامنظمی پریودم خوردم من کیست ریز دارم وزود به زود پریود میشم وتخمدانم ضعیف برای همین دکتر چند ماه این قرصو داد حالا من چهل روز میشه پریود نشدم باید چیکار کنم رهنمایی کنید لطفا
- یائسگی زودرس وناباروری
با خوردن قرص ویتاگنوس هنوز پریود نشدم چه کار کنم ۲۶ سال ازدواج کردم ۵ سقط داشتم
- عدد آپکا
سلام عدد آپکا در انسان سالم که بتواند باردار شود چند است
- اسپیرونولاکتون ایا باعث درمان پرولاکتین میشود؟
سلام من ازمایش هورمون دادم و پرولاکتینم بالا بود اما دکتر بعد از معاینه بهم قرص اسپیرونولاکتون،فینایداستراید و روکین دادن میخواستم بپرسم ایا این قرص ها میتونه برای درمان پرولاکتین بالاهم استفاده بشود؟ چون که ریزش موی شدیدی دارم تا الان دوتا دکتر غدد رفتم جفتشون اسپیرونولاکتون نوشتن اما کابرگولین ندادند
- بارداری
سلام .وقت بخیر ببخشید س سوال داشتم لطفا کمکم کنید ..من ماه پیش ۳بار در۹و۱۱ و۱۴ سیکل ماهانم امپول هاش سی جی زدم سیکل ماهانم ۲۸ روزس الان دو روز از سیکلم گذشته ازمایش بتا دادم ۱ در اومدبی بی چک هم منفی بود ممکنه باردار باشم؟
- کورتاژ تشخیصی
سلام من دیروز بخاطر خوتریزی زیاد وضخامت ۱۲ اندومتر .کورتاژ تشخیصی شدم وولی از دیروز پاهام خیلی سنگین وبی حس شدن
- زایمان
سلام..من ده روزپیش زایمان طبیعی داشتم و حدودا ده پانزده روز دیگه میخام یه راه طولانی رو برم تا برسم به خونه...آیا امکانش هس که تواین شرایط و بانوزادبشینم تو ماشین ؟
- عفونت زنانه
سلام من باکره ام برا خارش واژنم از ابو سرکه سیب استفادع میکنم ب پرده ام اسیب نمیزنه
- هایمن
خسته نباشید
میشه راجب هایمن زبانه دار، یا منگوله هایمن ی توضیحی بدین؟
میدونم این مشکل نیازمند معاینه هست..ولی خوب گفتم بپرسم ازتون..
من از وقتی که یادمه
ی مخاط قرمز رنگ همرنگ واژن ( به شکل ی زبون) خیلی خیلی کوچیک از واژنم میژد بیرون...خیلییی کوچیک (بچگی هام)
در حال حاضر بیرون زدگی نداره و کاملت رفته داخل..ولی تو حالت لیتوتومی هنوز این حالت دیده میشه..
ی مدتیه فهمیدم همه ی خانوما اینو ندارن(بعنی چون از بچگی باهام بود..فکرشم نمیکردم غیر طبیعی باشه)
این حالت طبیعیه؟
میشه یکم توضیح بدین؟ (ویرجین هستم..و به هایمن اسیبی وارد نشده) - سلام وقت بخیر ۳۲ سالم چند ماهی قرص پرنیدزلون میخورم پریودیم کم شده درحد ی روز دو روز شده میشه بگین علتش چی هست
- قرص اسیدفولیک
باسلام. قبل از اقدام به بارداری روزانه قرص اسیدفولیک چند میلی بایداستفاده کرد؟
- دوفامد
باسلام دکتربخاطر تنبلی تخمدان وکیستی که پاره شد ومتاسفانه بعدش متوجه شدم قرص دوفامد بهم دادن که یک هفته بعد پاکی تا ۱۰شب به مدت ۳ماه استفاده کنم اگر یه موقع باردار بشم با مصرف این قرص،مشکلی پیش میاد؟ ممنون
- دندان درد در بارداری
سلام خسته نباشید من در ماه هفتم بارداری هستم آیا میتوانم عصب کشی انجام دهم دندان درد دارم
- ژینوفیلوس
سلام بعد از استفاده از کپسول واژینال ژینوفیلوس ترشحات قهوه ای طبیعیست؟ آیا مربوط به خود دارو میباشد؟ سه روز تاین دارو رو برای روزی یک بار شروع کردم که ترشحات قهوه ای ایجاد میکنه میخواستم بدونم مشکلی هست؟ کمی هم بوی گوگرد میده این مایع قهوه ای
- کورتاژ تشخیصی
من شهریور امسال کوتاژ تشخیصی و اندمتر داشتم بعد از دوهفته پریود شدم همان حالت قبلی اما این ماه عروسی داشتیم من هشت روز قرص ضد بارداری خوردم بعد که ول کردم دیدم عادت نمیشم تو دو مرخلم دو لیوان زعفران دم کرده خوردم فردای همان روز عادت شدم الان تکه های بلند اندازه پنج تا هشت سانت تکه های از گوشت خارج میشه تکه خونی نه تکه های گوشتی من هفتم آبان جراحی برداشت رحم دارم به نظرتان این تکه ها چیه ممنون میشم جوابم بدید
- سوزش دنبالچه
سلام علت درد دنبالچه که حتی نیم ساعت نمیتونم یکسره بشینم باید خودمو کج کنم استخون وسط درد میکنه چیه؟بعد ادرار گاهی اوقات سوزش هم همراه درد دارم
- سرفه همراه با خلط
سلام دکتر ۱۶ هفته بارداری هستم و دو روز سرفه همراه با خلط دارم . داروخانه یه شربت ضد سرفه با عسل زینکو گفت خوبم مخصوص زنان باردار ضرر ندارن .دیگ چی بخوره
- سلام من ٣ هفته پیش عمل خارج کردن فیبروم داشتم و بعدش برام آمپول دکاپپتیل تجویز کردن ٣ تا هر ٢٨ روز ولی چون آمپول رو پیدا نکردیم
- بارداری
هموراژی پری ساک باعث سقط میشه و ربطی به کیست هموراژیک نداره
- خونریزی شدید
سه ماه پریود نشدم الان بیت روزه خونریزی دارم همراه با لخته ودرد دل و کمر ۴۸ سال سن دارم ایا دارم یایسه میشم تورو خدا کمکم کنید خونریزیم بند بیاد دیگه نای راه رفتن ندارم باتشکر


