Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
با سلام.تنبلی تخمدان دارم و زیرنظردکتر حدود دوسال هست داروهای سیپروپترون کامپاند واسپیرونولاکتون ۵۰ استفاده میکنم.تقریبا دوماه هست باتوجه به ریزش مو دکتر اسپیرونولاکتون رو به ۱۰۰ تغییر دادو بعدازون قبل پریود هام یکم اول لکه بینی داشتم و بعدچند روز پریود میشم.(یعنی دراین دوماه که بعداز تغییر دوز دارو بوده)حالا از بسته ی سیپروپترونم حدودا ۸ تا قرص مونده ولی من دچار لکه بینی شدم.تابه حال چنین تجربه ای نداشتم.متاسفانه بخاطر شرایط کرونای شهرمون نمیتونم برم ازمایش بدم چون یه بیمارستان هست و پرازمریض کرونایی.میشه راهنماییم کنید که این لکه بینی نگران کننده هست یاخیر؟مقدارش هم اینطور هست که لباس زیرم رو کثیف میکنه ولی نیاز به تعویض در طول روز دیگه نیست وقتی صبح لباس زیرم رو عوض میکنم تا شب مایع نسبتا غلیظی میاد روی لباس زیرم که مثل ترشحاتم هست ولی رنگ تقریبا سیاه و قهوه ای تیره.نه خیلی کمه نه در حد پریود.در حدی هست که نیاز به نوار بهداشتی نداشتم تو این دو روز که لکه بینی دارم.ایا میتونه از بیماری بدی باشه جز تنبلی تخمدانم؟ویا بارداری با وجود خوردن سیپروپترون؟و اینکه مصرف قرصم رو چجوری ادامه بدم؟
- مصرف اوابوست
من ۲۴ سالمه پریودیم نامنظم بوده همیشه ازمایش دادم دکتر گفتن بخاطر تنبلی تخمدان و حامله شدن باید اوابوست و فولیک اسید استفاده کنم الان ۱۵ روز تقریبا روزیی یدونه میخورم از اون موقع ترشح دارم ، ترشحاتم رقیق ، سفید و بدون و بو هست چیکارکنم الان بی بی چک استفاده کنم یا نه ؟ بارداری کی مشخص میشه؟؟؟
- نخ سرکلاژ
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا میشه وقتی سرکلاژ شیرودکار کردیم نخ باز نکنیم در اخر ؟
- غربالگری مرحله دوم
سلام. میخواستم بدونم غربالگری مرحله دوم تو هفته چند باید انجام بشه؟
- سلام من عادت ماهیانه خیلی زود به زود میشه آیا با قرص مدروکسی پروژسترون منظم میشه مرسی
سلام ۲سال قرص مارولین برای پریود شدن خوردم حدود۴۰سالمه الان دکتر قرصمو عوض کرده مدروکسی پروژسترون داده از روز ۱۲پریود روز ۱۳پریود لکه بینی کردم علت چیه در ضمن تا ماه پیش مارولین میخوردم
- درد قاعدگی
سلام خانم دکتر خانم دکتر من ۱۵سالمه توی خانوادمون و یا اطرافیانم هیچکس رو نمیشناسم ک اینقدر مثل من درد داشته باشه به طرز فجیع و وحشتناکی کمرم و دلم درد میگیره و نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید متاسفانه فقط ب قرص بندم
- پاپسمیر
Specimen Type :liguid_Based satisfactory forevaluation Endocervical/Tranformation zone cells are present
- خارش
سلام خانم دکتر من مجردم و۲۰سالمه خانم دکترمن چندروز بعداز تموم شدن پریودم لبه های داخلی واژنم خارش داره خارش داخلی ندارما ولی از بیرون لب ها میخاره و بعداز یکی دو روز خوب میشه ممنون میشم راهنمایی کنین
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید استفاده مداوم از مام عوارض داره؟؟؟
- تشکر
سلام خانوم دکتر. خواستم بابت سایت مفیدتون و پاسخوگی هاتون به پرسش ها ازتون تشکر کنم . آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم.
- آی یوآی
باسلام من چهل سالم برای تعیین جنسیت۴بارآی یوآی ناموفق داشتم.داروهام لتروزول آمپولhmg.آمپولhcg وافرودیت هستش میخواستم بدونم برای افزایش شانس باروری چیکارمیتونم بکنم
- عمل سزارین
سلام وقت بخیر در هفته ۳۸هفته تشخصی داده شد بچه ام عرضی هست وباید عمل بشم میخواستم بدونم خطر ناکه واینکه برش زیاد میخورم سرش سمت راست
- سلام تعیین جنسیت
سلام برای تعیین جنسیت دختر با ìui مزاحمتون شدم دوتا پسر دارم من که سنم بالای چهله می تونم یا این آرزو ی دختر دار شدن رو به گور ببرم😪😪😪
- گارداسیل
سلام خانم دکتر . من تست پاپ اسمیر دادم که کمی عفونت نشون داد و دکتر معالج برای سه ماه دیگه تست مجدد تست پاپ اسمیر خواستن و hpv هم negative بود .من به درخواست خودم گفتم برام واکسن گارداسیل بزنند که دوز اولش را زدم و دو دوز دیگه باقی مونده ۳۳ سال دارم و یه فرزند. آیا این واکسن خوبه و مشکلی که برای بارداری و چیزای دیگه که ایجاد نمیکنه؟ ممنون از شما
- مصرف اووبوست
من عمل 7روزه عمل انتقال رو انجام دادم بعداز انتقال 3روز هست کپسول اووبوست مصرف میکنم ایا خطری دارد؟
- احتمال زایمان زودهنگام
باسلام و خسته نباشید .هفته ۳۳ بارداری اول هستم.سابقه کوتاهی طول سرویکس داشتم که با مصرف شیاف پروژسترون و امپول پرولوتون به ۳ سانتی متر رسید.دو ماه به استراحت نسبی برگشتم ولی متاسفانه اخرین سونو طول سرویکس ۱cm و int.os با نمای فانلینگ ۱۸ میلی متر باز شده.حدودا چقدر برای زایمان زودرس فرصت دارم؟
- لکه بینی بعد از هیسترکتومی
سلام خسته نباشید، خانمی ۵۲ ساله هستم حدود شش سال پیش عمل هیسترکتومی انجام دادم ولی مدتیست لکه بینی دارم میخواستم مشکل خاصی هست و ایا نیاز به پیگیری دارد؟ و همچنین برای مقاوم نگهداشتن استخوانها چه دارویی مصرف کنم.
- درد مقعدی موقع پریودی و سخت نشتن
سلام،من 7مرداد ای یو دی گذاشتم امروز وقت پریودم بود فقط یکم لک بینی داشتم،از دیروزهم موقع نشستن ودفع کردن مقعدم درد میکنه ممنون میشم کمکم کنید
- مصرف قرص استرادیول
سلام من ivfکردم هفته 9 با داریم قرص استرادیول 2میلی هرروز3نوبت همراه با شیاف وآمپول پروژسترون مصرف می کنم میخاستم بدونم کی قرص استرادیول قطع میکنه دکترم اصلا توجهی نمیکنه تهران ivfشدم الان زیرنظر متخصص ivfهستم توجهی به بیمارنمیکنه لطفا کمکم کنید خیلی استرس دارم ممنون
- لکه بینی
سلام وقت بخیر چه زمانی سونوگرافی تشخیص موقعیت جنین بدم اولین سونوگرافی رو چه زمانی بدم


