Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دوفامد
سلام.من ۱۴ آبان مسافر هستم ۱۱ آبان پریودم شروع میشه دوفامد رو کی مصرف کنم و تا کی ادامه بدم که پریود نشم؟؟؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من حدود پنج روز از عمل سرکلاژ شکمیم با لاپاراسکوپی میگذره دو سه روز اول خونریزی نداشتم ولی بعدش خونریزی کردم در حد پریودی ایا این خونریزی طبیعی هست؟ چه مدت طول میکشه دوران نقاهت؟
- سلام من تخمک شماره ۷دارومیخورم بالانمیره چیکارکنم
- غربالگری مرحله دوم
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز، ببخشید خانم دکتر ی سوال داشتم: من غربالگری دوم انجام دادم ولی سن بارداری رو دقیق نمیدونستم چون سن بارداری وابسته به رشد جنین هستش و چند روزی اینور اونور میشه، در غربالگری مرحله دوم هم سن بارداری رو بر اساس سونوگرافی NT که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم حساب کردن میخواستم بدونم اگر سن بارداری برای غربالگری مرحله دوم دقیق نباشه در نتیجه آزمایش غربالگری مرحله دوم تاثیر دارد؟
- ضربه به کمر
سلام خسته نباشید من دیشب روز دوم پریودیم بود وی ضربه محکم به کمرم خورد که باعث کمر درد و دل درد وخونریزی شدید شد در حالی که تو دوران پریودی خونریزیم خیلی خیلی کمه ایا این ضربه ممکنه باعث شه که کمرم شل شه و در اینده باعث سقط شه
- فیبروم
سلام خانم دکتر روزتون خوش من میوم ساب سروزال دارم باید جراحی بشم اما متاسفانه به دلیل کرونا تمام کارها فعلا تعطیل شده حتی مطب ها و من احتمالا تا اردیبهشت باید صبر کنم ممنونم میشم منو راهنمایی کنید چون درد دارم
- اسپرم
آیا ممکنه اسپرم شسته شده با آب یخ یا داغ از بین نرود زیر دوش و باردار کنه بره داخل واژن زیر اب
- سونو
سلام. کانون اکوژن در کاویته رحم و کورپوس لوتیوم درتخمدان به چه معنیه ؟
- ترشح
سلام ببخشيد من هفته ١٢ بارداري هستم و بعضي روزا ترشح سفيد رنگ دارم ميخواستم بدونم طبيعي هست يا نشانه چيزي هست ممنون
- عمومی
سلام خسته نباشید من پریودم همیشه اخر ماه بود بعد دو ماه هست که اول ماه میوفته نشانه چی هست این جلو افتادنه ؟
- کیست اندومتریوز
سلام دکتر عزیزم... دو ماه پیش اومدم پیشتون و برام سونوگرافی وازنیال نوشتین واسه ی کیست اندومتریوز... ایا میتونم این سونو رو بیام مطبتون و شما برام انجام بدین ...
- قارچ واژینال کاندیدا
سلام من ۶ساله قارچ دارم اول ۲سال داشتم بعد یه زایمان طبیعی کردم ولی بازم خوب نشدم یکم دارو استفاده میکنم بعد تموم شدن بازم منو میگیره حتی سونو واژینال هم دادم هر کی هر دکتری رو معرفی کرده رفتم ولی خوب نشدم
- واکسن کرونا و اقدام برا بارداری
سلام چندروز بعد از تزریق واکسن سینوفارم کرونا . اقدام کنم برا بارداری
- توده هیپواکو در سینه
سلام دختر من ۱۷ ساله یه توده هیپواکو در سینه سمت چپ داره این خطرناکه وچه توصیه میکنید ممنون میشم راهنمایی کنید
- انتقال جنین
سلام من در تاریخ 4 دی انتقال داشتم و در روز 8 دی معده درد گرفتم و 2 بار بالا آوردم در اثر بالا آوردن به زیر دلم فشار اومد ممکنه واسه جنینا اتفاقی افتاده باشه؟
- خونریزی بعدازسقط
سلام خانم دکترببخشیدمن قبلاسوال کردم که دوماه پیش ۱۷هفنه سقط کردم۳هفته خونریزی داشتم یک هفته پاک شدم بعدش دوباره۲هفته خونریزی و۱۰روزپاک بودم دوباره یک هفته خونریزی والان خونریزی ندارم سونوشدم بقایا نمونده قرص ال دی دادن الان بایدشروع به مصرف کنم یا ازروز چندم پریود؟ ممنون که جواب میدین
- وجود مایع کلدوساک در بارداری
سلام و عرض ادب خانم دکتر. باردارم و برای سونو تشکیل قلب جنین مراجعه کردم. که مایع آزاد در کلدوساک دیده شد. خیلی نگرانم کرده خطرناکه یا نه. با توجه به اینکه سقط مکرر داشتم...
- مراقبت دوران بارداری
سلام خانم دکتر...من تیروییدم کم کاره قرص ۵۰ مصرف میکنم قندم ۱۰۰ لب مرضه ازهمه مهمتر قرص اعصاب میخورم حالا باردارشدم قرصاروقطع کردم چیکارکنم باید برم زیرنظر متخصص زنان چون دکتری که میرم متخصص نیس توشهری هم ک هستم متخصص نداره ممنون راهنمایی کنید
- سوال در مورد بارداری
سلام وقت به خیر . من قبلا پریود میشدم فقط علائم کمردرد داشتم الان 2 ماهی هست که اقدام به بارداری کردم زمان شروع پریودی که 1 هفته زودتر میشم و علائم مثل درد خفیف زیر شکم زمان دراز کشیدن و بلند شدن . درد خفیف سینه زمان دست زدن به سینه ها را دارم آیا این علائم طبیعی هست و ی جوری بدن داره آمادگی پیدا میکنه برای بارداری
- نازایی
سلام خانم دکتر من دوماه پیش لاپاراسکوپی و وهیستروسکوپی کردم این ماه قرص کلومیفن از شب پنجم خوردم سنوشدم یه فولیکول سایز۱۴ دارم کی آمپول hcgبزنم


