Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دبری کلسیفیه درون لومن
36 سالمه در سونوگرافی نوشته دبری های کلسیفیه درون لومن سرویکس مشهود میباشد میشه لطف کنید راهنماییها کنید خیلی نگرانم
- سلام من تازه ازدواج کردم ورفتم پیش متخصص زنان سونو گرفت گفت احتمال بارداری وجد داره ولی مایع کلدوساک ازاد داری یعنی چی ایا خطره
سلام من تازه ازدواج کردم رفتم متخصص زنان سونو گرفت احتمالبارداری داره ولی مایع درکلدوساک وجود داره ایا خطره
- دارو
سلام پایین دهانه واژن سوراخ شده و یبار هم خونی بود و گاهی ازش ترشح بیرون میاد. موقع شستن حس میکنم اب واردش میشه و گاهی هم خروج هوای مقعد از این سوراخ. ایا مشکل جدی است؟ این سوراخ خود به خود به وجود نیاده از چه دارویی مصرف کنم تا بهبود یابد؟
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام خانوم دکتر من در هفته هشتم بارداری هستم هشت هفته وپنج روز قرص Femobraو اسپرین استفاده میکنم من دیروز ۱۱ ساعت ماشین نشستم ن اینکه یکسره مثلا ساعت ۱۱ نیم نشستم ساعت ۱ نیم یا ۲ پیاده شدم و تا ساعت پنج باز نشستم ماشین تا دو ساعت بازم پیاده و بار اخر برگشتنی یکساعت نیم طول کشید مشکلی بوجود نمیاد واس بچم یا چیز دیگه ای نگرانم که رفتم با ماشین لطفا راهنماییم کنید🙏🙏
- بارداری
سلام ببخشید میشه کمکم کنید روز تخمک گذاریم رو نمیتونم حساب کنم میشه راهنماییم کنین
- بارداری
سلام من بعداز چهارسال میخوام باردار بشم والان چندماه جلوگیری نکردم ولی باردار نشدم
- سلام یک ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم بقایای بارداری داشتم الان دوباره دچار خونریزی شدم میشه راهنماییم کنید
سلام یک ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم بقایای بارداری داشتم الان دوباره دچار خونریزی شدم میشه راهنماییم کنید
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
سلام خسته نباشید. من ۱۸دروز پیش با قرص سایتوتک سقط کردم الان رفتم سونوگرافی گفتن بقایای بارداری دارم میخواستم بدونم امکانش هست کارم به کورتاژ نکشه و در منزل دفع کنم؟
- بکارت
سلام ایا پاک کردن واژن با دستمال باعث پارگی بکارت میشود؟
- درد جای سزارین
سلام.خسته نباشید خانم دکتر تقریبا چهارده ماه که زایمان سزاریان شدم هنوز جای بخیه هام درد میکنه میترسم بخیه هام باز شده باشن چکارکنم مخصوصا سمت چپ
- نوزاد پسر
سلام خسته نباشید بچه من ۴ ماهشه امروز صبح روی پام میخواستم بخوابونمش از دستم افتاد فاصله کم یود افتاد رویی فرش و شروع به گریه کردن کرد بعد چن ثانیه ارام ارام شد چیکار کنم خطرناک هستش باید ویش پزشک ببرمش؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من تو اقدامم،۲۰ سیکلم یه ذره خونابه روشن داشتم خیلی کم،بعدش روز بعد ترشحاتی مثل ترشحات تخمک گذاری ولی قهوه ای و یکم خونی بود دیدم،ممکنه خونریزی لانه گزینی باشه؟؟؟اگه الان بی بی چک بزنم جوابش درسته؟؟؟اووژن و لتروزول و گلو کوفاژ مصرف کردم
- پریود نشدن با وجود زدن آمپول پروژسترون
- بیمارستانهای طرف قرارداد
آیا با بیمارستان فامیلی قرارداد دارن
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- Pco
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من یه سونو انجام دادم دکتر گفت که pcoدارید میخواستم بپرسم باید چی مصرف کنم ؟
- سونوی آنومالی
سلام خانم دکتر ،سونوگرافی آنومالی سه بعدی چه هفته ای بهتر است انجام شود؟ الان من حدود ۱۸ هفته ام وایستم ۱۹ پر بشه یا در ۱۸ هفته و خورده ای برم؟ چه هفته ای جنین بهتر دیده میشه؟
- زنان
سلام خسته نباشید .من حدود سه ماه پیش تکرر ادرار داشتم به متخصص مجاری ادرار مراجعه کردم که وقتی آزمایش ادرار دادم کمی خون۲-۳دیده شد .دکتر سیپروفلوکساسین دادن بعد ده روز مجدد آزمایش دادم خونی دیده نشد ولی با وجود اینکه دو سه ماه میگذره من همچنان تکرر ادرار دارم.گفتم بپرسم آیا ربطی به اچ پی وی داره؟چند روزی هست که بنظرم ترشحات سبز رنگ دارم
- من سونو دادم در سونوم یک توده هایپواکو هست خواستم بپرسم درمان چیه وایا خطر داره
- مصرف قرص استرادیول والرات در زمان بارداری
درود زمانی که جواب آزمایش بارداری مثبت باشد از طریق ای وی اف مصرف قرص استرادیول والرات مشکلی پیش نمیاد آیا ممنوع است


