Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش
سلام من مجرد هستم ،گاهی دچار سوزش و خارش شدید در لبیا ماژور میشم مثل حالت حساسیت، هیچ ترشح و علامت دیگه ای ندارم،لباس زیرم و هم هرروز عوض میکنم میشه بفرمایید چکار میتونم بکنم برا رفع این عارضه؟
- لکه بینی بعد مصرف لتروزول
سلام دکتر برای منظم شدن پریودم از روز ۱۵ پریود شبی دوتا لتروزول بهم تجویز کرد من ب صورت نامنظم استفاده کردم الان یک هفتس ک لکه بینی و دلدرد دارم ولی پریود نشدم چیکار کنم
- درمان کیست
آیاتابحال کسی باخوردن قرص وروژست کیست اندومتروزش درملن شده؟
- آزمایش غربال گری
سلام خسته نباشید من ۴۲سالمه بارداری دوممه به طور طبیعی/ غربالگری مرحله اول انجام دادم ان تی۱/۱وریسک داون هم ۱/۱۷۰۰ بود که دکترم گفت نیاز به غربالگری مرحله دوم نیست وسلفری هم نمیخوادانجامدبدیدالان آنومالی هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی ذهنم درگیره که نکنه مشکلی پیش بیاد به نظرشمابایدسلفری انجام میدادم؟
- سلام من سونو دادم اینه یعنی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
سلام این ینی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
- پرده ارتجاعی
سلام خسته نباشیدخانم دکترببخشیدمن پردم ارتجاعی بانامزدم رابطه داشتم آیا امکان داره پاره بشه یا چه موقعه پاره میشه ممنون میشم کمک کنید💞
- رژیم غذای
سلام خسته نباشید برای رژیم بارداری از چندماه قبل باید بیایم دکتر برای گرفتن رژیم
- آندومتروکولیپ
دکترمن نزدیک به یک ماه ونیم هم لک دارم هم خونریزی اماکم خیلی هم دردزیرشکم دارم رفتم سونوگرافی داخلی رحم انجام دادم رحم ابعاد۵۵/۹۲وضخامت آندومتر۸است آندومترمختصرهتروژن میباشد یک ناحیه هایپراکوبه قطر۶درخط میانی آندومتر است که میتواند پولیپ باشداین یعنی چه
- پریود نشدن بعداز ۱۰ ماه
سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
- سوال
سلام ایا خارش داخلی مقعد و درد سمت راست شکم و احساس وجود خار در مقعد و همینطور سمت راست شکم ورم سمت راست داخل ناف و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و دراوردن چیزی مثل جای مگس که گاهی اطرافش خارش داره. نشانه سیلفیس یا بیماری مقاربتی است یا خیر؟
- بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من ۲۹ هفته و ۳ روزه که باردارم و سه چهار روزی میشه که دور ناف و بالای نافم یه حالت کشیدگی و درد دارم که وقتی دراز میکشم خوب میشه ویه سوزشی داره ولی وقتی که سر پا میمونم مثلا یه نیم ساعت دوباره میگره وقتی که میخوام بشینم درد میکنه تا اینکه دراز بکشم ایا این انقباض رحم هستش پوستشکمم هم ترک نخورده چون مشکل نازایی داشتم خیلی میترسم که زایمان زود رس داشته باشم اخرین سونو که دادم وضعیت جنین خوب بود طول سرویکس هم از روی شکم ۳۶ بود ممنون میشم راهنماییم کنید
- مهم خیلی مهم
سلام خانوم دکتر من ۴ ماه و ۲۴ روزه زایمان کردم سزارین ولی بعد سزارین تا ۴۰ روز خونریزی داشتم اولش زیاد ۱۵ روز اخر خیلی کم ولی تا الان پریود نشدم عادی هس یا ن؟؟؟ میترسم حامله بشم بی بی چک زدم دو بار منفی شده خیلی میترسم جلوگیری طبیعی میکنم لطفا ب چنتا سوالاتم پاسخ بدین 1عادی هست یا ن ؟ 2 ایا اگر ال دی بخورم پریود میشم تا چند روز بخورم اگر میشم ؟ 3 به پزشک مراجعه کنم تا کی ممکنه پریود نشم؟
- لکه بینی
سلام خسته نباشید . برای رفع مشکل آندومتریوز ، پزشک معالجم قرص دوفاستون تجویز کرد . بعد از مصرف آن دردهای پریود هم کاهش پیدا کرد ولی احساس درد در سینه هام میکنم مانند زمان شروع پریود و احساس میکنم که بزرگتر شده اند .آیا این مسیله عادی و مربوط به قرص است یا چیز دیگری؟
- جفت قدامی
سلام در آزمایش من نوشته جفت قدامی است در حال حاضر لبه تحتانی جفت int.os را پوشانده است
- کیست و واریس در کانال زایمان
سلام وقت بخیر ممنون که وقت میزارید وجوابگو هستید ببخشید من 39ساله هستم ۵ماه قبل زایمان داشتم که طبیعی بود .لی وقتی دکتر برش واژینال برام زد میگفت پر واریس وکیست هست که در تمام سونوهام مشخص نبود لطفا راهنمایی کنید چه باید کنم
- سوزش وگرگرفتگی آلت تناسلی
سلام خانم دکتر من دختر مجردم سوزش وگرگرفتگی واژن داشتم پزشک برام پماد تریامسینولون ا ن ا ن تجویز کرد سه روز استفاده کردم بهتر شدم میخواستم بدونم تا چند روز استفاده کنم
- مامای
سلام زن من ازدخول کامل میترسه بادخول نصفه میشه باردارشد
- سلام خانوم دکتر من مشکلی تنبلی تخمدان دارم دکتر برام ۱۰ شب دوفاستون و۳ورق ۲۸ عددی سیبل روتجویزکردن من پریودم منظمه فقط کم پشتی موی سر وموی زاعد بدن دارم میخاستم بدونم مشکلی ندارم استفاده کنم برای ۳ ماه واینکه من قرص سیبل روشروع کردم بعد اتمام ورق بسته بعدروشروع کنم یا منتظربمونم پریودبشم بعد ممنونم ازتون🙏
تنبلی تخمدان
- خونریزی بعد قرص درسبلا
سلام من برای جلوگیری از قرص درسبلا استفاده کردم ولی دوره اول مشکلی نداشتم و دوره دوم قرص خونریزی پیدا کردم الان هم حتی بعد از قطع قرص هنوز خونریزی دارم لطفا راهنمای کنید
- مراجعه به پزشک
سلام با وجودسرکلاژ شکمی در هفته۲۷بارداری هستم چون شرایط ویزیت مداوم ندارم دیرتر مراجعه میکنم میخواستم بدونم از این هفته به بعد در چه هفته ای مراجعه کنم به پزشک؟اخرین ویزیتم با پزشک در هفته ۲۳بوده است


