Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پنجمین سزارین
با سلام آیا شما پنجمین سزارین را انجام میدهید؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم آبا باوجود سرکلاژ شکمی امکان هیستروسکوپی وجودداره؟
- پردت ارتجاعی در زایمان طبیعی
وقتی پرده ارتجاعی هس چجوری بازمیشه برای زایمان نگرانم که بازنشه
- سزارین
سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر بسیار ارجمند که صبورانه پاسخ کسانی مثل من که دچار استرس از زایمان سزارین هستند را می دهند. خانم دکتر شما در پاسخ سوالم درخصوص چنددقیقه زمان سزارین فرمودید از نیم ساعت تا یک ساعت متغییر است چرا برای بعضی ها نیم ساعت و برای بعضی ها یک ساعت خانم دکتر برای افراد فشارپایین توصیه شما زایمان با بیحسی است یا بیهوشی کامل
- هورمون
سلام خانم دکتر میشه علایم بهم خوردن هورمون استروژن و پروژسترون رو بگین؟ ممنون
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ی دختر 38ساله مجردم ی سنوگرافی دادم ک داخل سونوگرافیم نوشته یک فوکوس اکوژن ب ابعاد هشت.پنج م م فاقد فلوی عروقی در قسمت پروگزیمال اندومتر رویت شده ک میتواند مطرح کننده ی پولیپ و یا clotباشد یعنی چی
سلام اکوژن باابعاد15در5 چقدر خطر دارد
- حالت تهوع قبل پریودی
سلام دکترماقبل پریودم چندروزعقب افتادوروز۱۴دی که دوزدوم واکسن کرونازدم پریودشدم بااینکه نزدیک به یک هفته عقب انداخته بودم الان چندروزپریودم عقب افتاده درحالی که هیچ نزدیکی نداشتم وشوهرم کنارم نبوده الان امروزصبح حالت تهوع وکف پام شدیدداغه حالم بده علت ایناچیه آیادلیلش واکسن کروناست من خونه بابامم ومیخوام طلاق بگیرم شوهرم نیست که بگم حاملم توروخداکمکم کنیدممنون
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر بنده دوبار زایمان زودرس در هفته۲۸ و۲۲ داشتم بارداری دومم سرکلاژ واژینال بودم میخواستم بدونم با سرکلاژ شکمی چند درصد میتونم جواب بگیرم و بارداری موفقی داشته باشم؟
- کیست تخمدان
سلام من اسفند ماه رفتم سونو کیست اکوفری ۳۰ میلی متری در تخمدان راست رویت شد دیگه اصلا سونو نرفتم ممکنه بدون دارو دفع شده باشه؟ با وجود این کیست میشه باردار شد؟ مانع بارداری نمیشه؟
- بعدازپریودی
سلام منتقریبادوماههشدهکهپریودیمدهروزطولمیکشهوبعازایندهروزفقطموقعهنزدیکیلکهخونیمیشمولیقبلایناتفاقتقریباحدودیههفتهمایهغلیظوشفافازمترشحمیشدعلتچیست
- تعیین جنسیت
سلام ووقت بخیر بنده دارای دودختر هستم می خواهم بچه سومم پسر شود چه اقدامی انجام دهم سپاسگزارم
- بارداری ناخواسته
سلام. ببخشید من مادرشیرده هستم بچم ۱۰ ماهشه درحین نزدیکی باهمسرم کاندومش پاره شد ولی دخول نشده بود مایع منی هم توی دستشون ریخته بود من روز ششم عادت ماهانم بودم قرص لونورژسترول خوردم ازترسم . میخاستم ببینم برای شیرم ضرر نداره واینکه باردارنمیشم؟؟؟
- پیشگیری
سلام ، وقت بخیر ، من سوال هایی برام پیش اومده ممنون میشم اگر جواب گو باشید. من یکم ماه گذشته پریود شدم ، و روز ششم پاک شدم ، با همسرم بیستم یعنی ۱۵ روز بعد از اتمام پریودم مقاربت داشتیم که با پاره شدن کاندوم روب به رو شدیم که اطلاعی نداشتیم ، داخل واژن تخلیه شد ، و بعد از ۱ ساعت ۲قرص اورژانسی HDو بعد از ۱۲ساعت ۲تای بعدو خوردم ، پریود منظمی دارم ، باید ۲۹ یعنی بعد از ۹ روز پریود عادی بشم؟ یا اصلا به چه شکل هست ، امکان بارداری وجود داره؟ الان ۵روز از مصرف قرص اورژانسی میگذره ولی هیچ خونی دیده نشده.
- تفسیرسونوگرافی
رحم به طول 77میلیمترودارای اکوی میومترطبیسایزطبیعیندومیومترطبیعیوضخامتیلیمتروهتروژن میباشددرتخمدان هاوکلدوساک خلفی عارضه ای مشاهده نشد
- سلام من ۴۲سالمه ۱۵ و ۱۶ همین ماه آذر ابطه محافظ نشده داشتم هیچ اتفاقی نیوفتاد ولی خیلی استرس داشتم بازم بخاطر اینکه مطمىن باشم همون شب بلافاصله یه قرص تکی اورژانسی خوردم شبی دیگه هم یه قرص تکی دوباره خوردم به اسم قرص اورژانسی تنسی حالا بازم استرس دارم همش میگم برم قرص ال دی بگیرم بازم بخورم میشه راهنماییم کنید
- بقایای بارداری بعد از سقط
سلام خسته نباشید .بعد از گذشت ۲ ماه از سقطم هنوز لکه بینی مختصری دارم.سونو دادم و تشخیص بقایای عروق دار دادند.به جز عمل امبولیزیشن راه دیگه ای برای درماندارم؟چون تصمیم به بارداری دارم و ین عمل احتمال بارداری رو خیلی کاهش میده
- عفونت واژن
دردزیرشکم بدون عفونت خیلی کم بصورت سفیدرنگ نه همیشه دردش هم همیشگی نیست
- سقط
سلام من ده روز پیش سقط داشتم سه روز پیش رفتم سونو گف در کاویتینه اکوژن ده میلی لیتر دیده شده ایا عوارض خاصی داره
- لابیلاپلاستی
سلام من پيش شما پرونده دارم
ميخواستم واسه عمل زيبايي واژن سوال كنم يا خونريزي زياد داره !؟ و اينكه واقعا براي زيبايي انجامش نميدم از اونجايي كه پوستم تيرس و اينكه اونقسمت لبه ها بزرگه و به مرحله اذيت كردن رسيده ... - ایا برای دیدن جنین در هفته 6 نیاز به سونو واژینال هست؟ نیا
ما برای دیدن جنین دوبار مراجعه کردیم به دکتر و ایشون هم در هفته 6 و هم 9 سونوی واژینال انجام دادن، آیا این نوع سونو برای جنین ضرر نداره؟ ممنون میشم راهنمایی کنین🙏🙏


