Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اتمام ذخیره تخمک قبل از چهل سالگی باعث بوجود امدن غده ی ادنوم و بالا رفتن پرولاکتین میشود؟ اگه این اتفاق قبل چهل سالگی اتفاق بیفتاد خطرناک؟
- پریودی نامنظم
سلام من پریود شدم و پریودی نامنظم بود دوتا سوزن دکتر داد زدم الان ده روز میشه و باز خونریزی دارم چی میتونم بخورم که دیکه خونریزی نداشته باشم
- کیست تخمدان
سلام ببخشید من قبل بارداری کیست آندومتریا داشتم اما در بارداری سونوگرافی انجام میدادم میگفتن کیست نداری از بین رفت حتما الان بعد ۱سال بعد بارداری سونو انجام دادم گفتن کیست یونی لوکولار دارم؟آیا خطر ناک است نیاز به عمل دارد یا بودنش ایرادی ندارد؟
- پریود
سلام ببخشید من دور قرص گین اپ هراز گاهی خوردم و این برج پریود نشدم.عوارض قرصه؟چیکار کنم؟لطفابگید
- بارتولن درد شدید
سه سال پیش ضربه های شدید و خیلی محکمبه بارتولن وارد شد و اون لحظه بارتولن التهاب زیادی داشت به حدی درد داشتم که داشت پاره میشد مخصوصا در پریود درد شدید داشت حال بعد سه سال یهو دردگرفت و تا ران پام درد داره سرگیجه و منگی هم دارم و آیا خطرناک این مشکل؟ نیاز به عمل داره؟ معاینه شدم دکتر عذر میخوام دستش رو داخل گذاشت و گفت نه ورم و چیزی نیست ولی من وقتی سرپا میشم و م و بزرگیش حس میکنم مطمئنم بارتولن دو غده ی بین دهانه واژن این درد و حالت سرگیجه و منگی خطرناک؟ کلا مشکلم چطور حل میشه؟ با معاینه که مشخص نشد
- میوم
سلام خانم دکتر خدا قوت من شش ماه از قرص دزولست استفاده میکردم برای کنترل پریود ام با وجود شش تا میوم الان یک هفته میشه پریودم عقب افتاده یعنی نشدم مشکل چیه ؟ ناحیه فوندوس میوم با قطر ۳۶mmدر دیواره قدامی چهار میوم با قطر های ۳۲و۱۸ و۲۳و۱۱mmمی باشد ودر دیواره خلفی میوم با قطر ۳۰mmمشهود است ممنون از کمک تون
- هایپر پلازی
سلام و وقت بخیر نتیجه پاتولوژی هیسترو هایپر پلازی غده ایی اسپونژیوز ساده تشخیص داده چیکار باید بکنم
- مصرف قرص دوفاستون
من حدودا یک سال ونیم هست دوفاستون میخورم هیستروسکوپی انجام دادم علت آن هایپرپلازی و پولیپ رحمی هست ۴۶ سال دارم مدت ۴۰ روز هست که پروید نشدم آیا قرص را استفاده کنم یا خیر؟ چکار کنم؟ خیلی استرس دارم و نگرانم ممنون ازپاسخ شما
- جراحی
سلام خانم دکتر روزتون خوش
من توده ای به اندازه 25 در 20 با ضخامت 10 سانت متر تو شکمم دادم که فیبروم تشخیص دادن
سمت چپ خیلی درد دارم اسکن و سونو رو انجام دادم و ازمایشات خون
دکتر خودم گفت باید جراحی بشی
اما من میخوام شما پرونده منو ببینید و نظرتون رو بفرمایید
نگرانم و استرس دارم واتس اپ مطب رو میتونید بزارید ندارم متاسفانه - بارداری
سلام عزیزم خسته نباشی من گریوانی هستم جلوگیری هم نمی کنم قرصی هم نخوردم ولی باردارنمیشم
- ای وی اف
سلام..من ۱۷اسفند ای وی اف انتقال جنین داشتم ۲۰اسفند لکه بینی ی کوچولو لکه بینی دارم میتونه خطرناک باشه؟؟؟؟؟
- بارداری
سلام من ۱۰ خرداد برای بارداری نزدیکی کردم البته دو هفته میش نزدیکی داشتم ک ال دی خوردم و پریودمم 2/8 تموم شد و تا ۲۲ اردیبهشت بود ک با خوردن ال دی خونریزی کمی داشتم ک قهوای ای بود دیگ پریود نشدم اونم مثل پریود نبود ازمایش بارداری هم دادم ک منفی شد بعدش ۱۰ خرداد نزدیکی داشتم برای بارداری حلا میخام بدونم کی باید برم واس ازمایش بارداری ک مشخص بشه بارداریم یا ن بعد چند روز؟؟؟ ممنون از اینکه جواب میدید 🙏
- تنظیم شدن پریود
سلام.من پریودیم نا منظم هست.پیش دکتر متخصص زنان رفتم و بهم ۲ ورق قرص سیپروترون کامپاند سیبل دادن و گفتن از روز ۳ پریودی بخورم و گفتن دوماه باید پشت سر هم بخورم قطع نکنم .ایا موقع استفاده از این قرص ها پریود میشم یا حدود دوماه نمیشم؟
- لخته خون گوشتی
سلام خانم دکتر من ۳۲ سالمه الان که پریود نیستم یه تکه لخته خون قرمز پررنگ دیدم میشه بگین نشانه ی چیه؟
- بارداری
سلام من برای بارداری اقدام کردم بعد از تاریخ پریودم ۴ روز گذشته بود ک بی بی چک مثبت شد ولی کمرنگ بود بعد آزمایش ادرار هم دادم ک گفتن خیلی مشکوک ب بارداری اگه پنج روز بعد بدین ب احتمال زیاد مثبت بشه جواب حالا بعد سه روز پریود شدم و ی تیکه گوشت کوچیک ب اندازه ی لوبیا توی پدم بود ک داخلش تقریبا سفید رنگ بود یعنی سقط شده من چه مشکلی دارم ۱۹ سالمه ۱۸ سالگی هم سقط داشتم ب خاطر اینکه جنین رشد نکرد تو دو ماهگی
- بیماری اچ پی وی
سلام با عرض خسته نباشید خدمت خانم دکتر من اچ پی وی تیپ ۴۴ و ۵۵ دارم که بهم گفتند جزو کم خطراس ولی خودم خیلی میترسم دکترمم گفته احتمالا اگه بهش نرسی سرطانی میشه و واقعن حال روحیمو بهم ریخته اگ۶ میشه بهم راهنمایی بدهید چون واققعن حال روحیه خوبی ندارم با تشکر از شما که وقت میزارید برای مردم کم بضاعت خیلی ممنونم
- آزمایش غربالکری دوم
سلام آزمایش غربالکری دوم من در ۱۷ هفته و ۳ روز به این صورت هست ممنون میشم تفسیر کنید . سنم هم ۳۰ ساله . AFP 0.59 uE3 0.92 bcG.1.14 lnhibin.0.95 . تو اون یکی کادر هم نوشته low Risk
- لکه بینی بعد از مصرف قرص دوفامد ۱۰
سلام وقتتون بخیر . من اقدام به بارداری داشتم و از ۱۷ چرخه به مدت ده روز قرص دوفامد رو خوردم فقط شب آخر تایمی که قرص باید میخوردم یه ذره جابه جا شد . از تقریبا دو روز بعدش لکه بینی پیدا کردم که ۲ روز به موعد پریودیمم بود . حالا میخواستم بپرسم آیا واقعا پریودی هست یا تا زمانی که خونریزی واقعی نداشته باشم احتمال بارداری وجود داره ؟؟؟ آخه دکترم گفتن اگه پریود شدم روز اول یا دوم برم پیششون الان نمیدونم چیکار کنم میشه راهنماییم کنید ممنون میشم .
- تخمک گذاری
سلام دوره قاعدگی من۳۲روزه هست برای بارداری چه روزی اقدام کنم سرکلاژ شکمی هم هستم
- سلام من باردارم دو ماهه وبه اشتباه روزی یک عدد ویتامین دی ۳ ۵۰۰۰۰ مصرف کردم به مدت ۲۰ روز ایا برای جنین مشکلی ایجاد میشود


