Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- استفاده کرم کلیندامایسین در پریودی
سلام من ۲روزه که از پماد کلیندامایسین برای عفونت استفاده می کنم که پریود شدم آیا باید در زمان پریودی استفاده کنم یا نه لطفا راهنمایی بشه سپاسگذارم
- سلام من دو روز قبل prp رحم قرص امگا٣ مصرف کردم و یه روز بعد عمل هم امگا٣ و E مصرف کردم .آیا روی کیفیت prpتاثیر منفی گذاشته؟
- پریود نشدن بعد مصرف این اپ
سلام من به مدت یک ماه قرص گین اپ مصرف کردم الان این ماه پریود نشدم باید چیکار کنم خیلی نگرانم ممکنه دیگه هیچ وقت پریود نشم
- کورپوس لئتوم
من یک کورپوس لئتوم در روز نوزدهم قاعدگی با اندازه ۱۸ م دارم طبیعیه؟
- کورتاژ
سلام خسته نباشید من چند روز پیش سوال ازتون پرسیدم جواب دادید باید برم دکتر امروز رفتم دکتر برای خونریزی بعد از سقط دکتر گفته بود ۴۰ روز تمام شه خونریزی قطع میشه وبقایا دفع میشه دکتر سونو اخرو دید گفت چون در قسمت فوندال باقی مانده داری دفع نمیشه در صورتیکه دکتر قبل گفته بود دفع میشه وگفت فکر میکنم احتیاج به بستری داشته باشی گفتم سونو مجدد نمینویسین گفت سه شنبه دوباره بیا تا با دکتر دیگه مشورت کنم ببینم چکار باید کرد ایشون دکتر ماما بودن دکتر زنان چون در این روز نبود گفت سه شنبه با دکتر دونفری مشورت کنیم نتیجه رو بگیم ولی به احتمال زیاد نظر من که بستری هست درسته چون ۴۰ روز خونریزی داشتم گفتم دارو ی تقویتی نمینویسین برام سفالکسین ۵۰۰ با فرفولیک اسید وفروس سولفات نوشت همین نظر شمارم میخوام جویا شم تو این مدت خیلی دکتر رفتم جواب درست هیچکس نمیده تو کرونا شرایط هم سخت هست ممنون میشم جواب بدید ببخشید طولانی شد میخواستم کانل در جریان باشید با تشکر
- توده آکوفری
سلام دخترم ۶سالشه و تکرر ادرار و تا حدودی بی اختیاری ادرار داره سونو بردم مرحله اول گفت توده آکوفری به قطر ۲*۴داره ولی در مرحله بعد گفت توده رو مشاهده نکرده ممکنه این توده کلا وجود نداشته باشه و صرفا اشتباه دیداری پزشک باشه؟
- عفونت قارچی مزمن و عود کننده
سلام ، خواهش میکنم راه درمانی بگید، عفونت قارچی شدید مقاوم به درمان و عود کننده دارم از وقتی رفتم استخر شروع شد، تمام رعایت های لازم رو برای عود نکردن انجام میدم و چند تا دکتر و چند جلسه برای هر دکتر رفتم بدون نتیجه، آنقدر پوست واژنم حساس شده که با تماس مختصری با دستم قرمز میشه و میسوزه و ورم میکنه، خانم دکتر من ازدواج نکردم و مجرد هستم. هر چی دارو با دوزهای مختلفکه مربوط به عفونت قارچی واژن هست رو امتحان کردم ، نتیجه ندیدم ، حتی دو تا 6 ما فلوکونازول صدو پنجاه خوردم
- سلام
سلام وقت بخیر 39سالمه میخوام دارو زرای ای وی اف شروع کنم،بجز ایپوفولیک میتونم اوابوبوست هم بخورم ممنون میشم جواب بدهید
- سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
- سلام خانم دکترعزیزمن میتونم باوجودفتق زایمان طبیعی داشته باشم؟؟بعدزایمانم بایدنافم راحتما جراحی کنم؟؟خیلی ازتون ممنونم ک جواب سوالهامون رامیدید
- آی وی اف
با سلام ، خانم دکتر آی وی اف با جنین فریز شده بهتر موفق است یا با جنین تازه برای استفاده از تخمک اهدایی من باید داروهایی استفاده کنم که تاریخ پریودم با دهنده تخمک برابر شود. تا برای انتقال جنین آماده شوم.آیا اگر جنین فریز شود باز همقبلش باید دارو استفاده کرد
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام.امروزسونورحم وضمايم انجام دادم،نوشته درحاشیه لترال تخمدان سمت راست یک کانون مدورهیپوکوابه قطر20میلی دیده،آزمایش سونوواس قبل آزمایشات قبل بارداری هست،من حامله نیستم
- عفونت قارچی
سلام وقتی که عفونت قارچی شدید دارم بعد از اینکه دارو اینا خوردم از کجا بفهمم که عفونتم کاملا خوب شده ؟؟
- نامنظمی پریود
سلام خسته نباشید . پریود من نا منظم بود ۴روز که از پریود تموم میشدم مجدا باز پریود میشدم دکترم بهم سونگرافی نوشت تو سوگرافی همه چیز طبیعی بود و هیچ مشکلی نداشتم ودکترم بهم امپول دیفرین ۱۱/۲۵ سه ماه تزریق کرد بعد۱۵ روز پریود شدید داشتم والان ۱ ماه هست که پریود نشدم بیبی چک هم بر میدارم منفی هست ایا باردار هستم یا علایم امپول هست
- Hpv
سلام خانم دکتر برای انتقال اچ پیویطرفمقابل اچ پی وی داشته باشه ولی ضایعه نداشته باشه یا واکسن زده باز هم به شریک جنسیش انتقال میده؟
- جراحی فیبروم و کیست درمویید
سلام ، لطفا بهم بگید برای جراحی فیبروم ۱۱ سانت اینترامورال و سابسروزال و کیست درمویید ۶ سانت باید متخصص انکلوژی عمل کنم با لاپاراسکوپی ،۴۰ ساله هستم ،قصد بارداری هم دارم،بین دکتر مدرس گیلانی و دکتر مهدیزاده کاشی مرددم
- ویزیت باردار
باسلام خانم دکتر ی سوال مگه منی که بارداربودم والان سزارین شدم ۲ ماهه و بچمو ساعاتی پیش از زایمان ازدست دادم وبقیه عزیزان شرایطم وبقیه عزیزان اضطراری نیس که این خانم میفرماین شرایط باردارا فرق داره
- رشدسینه
باسلام دختری پانزده ساله تا الان سینه هاش رشد نکرده دکتر بردمش تاثیری نداشته لطفا شما منو راهنمایی کنید ممنون
- اکوژن چیست و چه خطری دارد؟
با سلام من ۸۰ روزه از زایمانم میگذره و در دوران شیردهی هستم ولی همچنان خونریزی ادامه داشته بعد از سونوگرافی دکتر گفت در رحم اکوژن ۳/۸ دیده شده.در صورتیکه در سونوگرافیهای قبلی چنین چیزی وجود نداشته میخواستم بدونم این اکوژن چیست و چه خطری داره. با تشکر
- ای وی اف
روزششم انتقال تست زدم منفی شدآیازودبوده


